بررسی گوشی پوکو F6

تصاویر گوشی پوکو F6

فهرست مطالب

Poco F6 برای بررسی. در این مطلب به بررسی تصاویر گوشی پوکو F6 و مشخصاتی که از آن منتشر شده میپردازیم. با ما همراه باشید. و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

انجام تمای تعمیرات گوشی های پوکو در مرکز آقای تعمیرات موبایل توسط تعمیرکاران حرفه ای و مجرب.
مقایسه شیائومی ردمی نوت 13 پرو و پوکو X6 پرو

مشخصات گوشی پوکو F6

بررسی مشخصات گوشی پوکو F6 کاملاً جدید را در اینجا داریم. این دستگاه با یک شارژر 90 واتی، یک کابل USB-A به USB-C و یک کیف عرضه می‌شود.

Poco F6 از چند جهت با همتای Pro خود متفاوت است. نمایشگر، پردازنده، سرعت شارژ و دوربین (اگرچه تفاوت کمی است تا کیفی). می توانید جعبه گشایی ما از Poco F6 Pro را در اینجا بررسی کنید. صفحه نمایش در اینجا یک AMOLED 6.67 اینچی 120 هرتزی با وضوح 1220×2712 پیکسل است، در حالی که با Pro، یک واحد با وضوح بالاتر 1440p دریافت می کنید.

بررسی گوشی پوکو F6

سپس میرسیم به مشخصات چیپست. Poco F6 دارای یک Snapdragon 8s Gen 3 است. یک تراشه 4 نانومتری با هسته Cortex-X4 جدیدتر به Cortex-X3 در Snapdragon 8 Gen 2 F6 Pro. در حالی که در اینجا شما به 3.0 گیگاهرتز محدود شده اید. در نهایت، احتمالاً مبارزه ای با اختلافات جزئی خواهد بود. ما آن را در بررسی های خود از هر دو مرتب می کنیم. F6 Pro همچنین دارای شارژ سریع 120 واتی است.

در نهایت، Poco F6 فقط دو دوربین دارد. یک دوربین 50 مگاپیکسلی f/1.6 و یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی. اما F6 Pro دارای یک دوربین اصلی سنسور بزرگ‌تر است، ظاهراً همان اولتراواید، همچنین یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی وجود دارد.

در مدل مشکی که به نظر بافت دارد، اما در واقعیت و در لمس صاف است. در واقع کمی لغزنده است. ما قبلاً کار بر روی بررسی کامل را شروع کرده ایم، بنابراین در آینده ای نه چندان دور منتظر بررسی کامل ما از این گوشی باشید!

تصاویر گوشی پوکو F6
منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

مطالب پربازدید

مطالب اخیر

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها