Samsung Galaxy M52 5G با چه مشخصاتی رونمایی شده است؟ در این مطلب به بررسی گلکسی M52 5G و خلاصه ای از مشخصات احتمالی آن خواهیم پرداخت.
با ما همراه باشید.

تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

بررسی گلکسی M52 5G

بررسی گلکسی M52 5G
سامسونگ گلکسی M52 5G که هفته گذشته بی سر و صدا رونمایی شد، امروز در هند رونمایی شد. این گوشی هوشمند حول یک صفحه نمایش 6.7 اینچی 120 هرتزی FullHD+ Infinity-O Super AMOLED ساخته شده است و دارای SoC Snapdragon 778G با رم 6/8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی و اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی تا 1 ترابایت است. سامسونگ گلکسی M52 5G با صفحه نمایش 120 هرتزی و اسنپدراگون 778G عرضه می شود

در بخش نرم‌افزاری، گلکسی M52 5G دارای رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید 11 است و همراه با Knox Security Suite و Alt Z ارائه می‌شود که به شما امکان می‌دهد به طور یکپارچه بین حالت عمومی و خصوصی گوشی جابجا شوید. Samsung Galaxy M52 5G رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ را بوت می کند.

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی M52 5G

برای عکاسی، گلکسی M52 5G در مجموع دارای چهار دوربین است. یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و یک پک دوربین سه گانه در پشت که شامل واحدهای 64 مگاپیکسلی اصلی، 12 مگاپیکسلی فوق عریض و ماکرو 5 مگاپیکسلی است. گلکسی M52 5G دارای حسگر اثرانگشت کناری، پشتیبانی از 11 باند 5G و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 25 واتی است. این محصول در رنگ‌های آبی یخی و مشکی فروزان در هند عرضه می‌شود و از 3 اکتبر از طریق Amazon.in در این کشور به فروش می‌رسد.

بخوانید  هزینه ی تعمیر lcd سامسونگ گلکسی s21 FE

نوع رم 6 گیگابایتی  405 دلار و مدل رم 8 گیگابایتی 430 دلار قیمت دارد. اما بهتر است برای خرید عجله نکنید چرا که پس از مدتی قیمت کاهش پیدا خواهد کرد.

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید. همچنین اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:
بررسی گلکسی M52 5G

  • تعمیر گوشی سامسونگ 
  •  تعمیر گوشی آیفون
  •  گوشی هواوی
  •   گوشی اچ تی سی
  •  تعمیر گوشی سونی
  •  تعمیر گوشی ال جی
  • گوشی شیائومی
  •  گوشی نوکیا
  •  تعمیر گوشی بلک بری
  • و …

مشتریان ما کار با ما را دوست دارند زیرا:

ما سالها تجربه تعمیر انواع گوشی همراه را داریم.
همیشه قابل اعتماد و وقت شناس هستیم.
تکنسین های ما تعمیرات دقیق انجام میدهند.
خدمات ما به مشتریان اولویت اصلی ماست.

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی M52 5G
منبع: به گزارش از جی اس ام ارنا.

برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها