رندرهای ریلیمی 10 4G نمایشگر کوچکتر 6.4 اینچی AMOLED، دوربین متفاوت را نشان می دهد. در این مطلب به بررسی Realme 10 4G میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات انواع گوشی همراه در مرکز اقای تعمیرات موبایل بصورت حضوری و غیر حضوری توسط کادری حرفه ای و مجرب.

قبلا نگاهی به مشخصات Realme 10 5G داشتیم، اکنون به همتای 4G آن نگاهی می اندازیم. طبق معمول، چیزی بیش از چیپست و ویژگی های اتصال وجود دارد که این دو مدل را از هم جدا می کند، در واقع آنها به همان اندازه که شباهت دارند، تفاوت هایی نیز دارند.

بررسی Realme 10 4G

همانطور که در تصاویر زیر می بینید، مطمئناً به اندازه کافی شبیه به هم هستند. اما اگر آنها را کنار هم قرار دهید، متوجه می‌شوید که مدل ریلیمی 10 4G، دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED کوچکتر در مقایسه با LCD 6.7 اینچی مدل 5G است (نسل قبلی دارای AMOLED 6.4 اینچی در 4G و ال سی دی 6.6 اینچی در 5G بود. مدل ها).

در پشت تفاوت های بیشتری دارند. یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به جای ماژول 108 مگاپیکسلی (احتمالاً همچنان با OIS). یک ماژول دوربین دوم در اینجا وجود دارد، اما تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد آن وجود ندارد. با سری Realme 9، مدل 4G دارای لنز فوق عریض بود، اما مدل 5G فاقد لنز بود (Realme 10 5G نیز نخواهد داشت).

ریلیمی 10 4g

این گوشی حداقل در دو رنگ ارائه می شود: صورتی و خاکستری. یکی از مواردی که به نظر می رسد بین این دو مدل یکسان است، باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی آن است. همانند مدل 5G با 33 وات شارژ خواهد شد.

بخوانید  بررسی مشخصات سامسونگ گلکسی F14

چیپست متفاوت است، البته Geekbench آن را مدیاتک هلیو G99 اعلام کرد. واحد مورد آزمایش دارای 8 گیگابایت رم، ظرفیت ذخیره سازی 128 گیگابایت و باید یک اسلات microSD برای راه اندازی وجود داشته باشد. انتظار می‌رود سری Realme 10 در هفته اول نوامبر در چین رونمایی شود و شامل 10 (هر دو نسخه 4G و 5G)، یک Realme 10 Pro و Pro+ (و احتمالاً مدل‌های دیگر در آینده) خواهد بود.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها