در این مطلب به بررسی شیائومی ردمی نوت 11 4g میپردازیم. با ما همراه باشید تا بیشتر با مشخصات این گوشی آشنا شویم. به نظر میرسد این گوشی یک Redmi 10 با تنظیمات دوربین متفاوت است!

جهت خرید انواع گوشی همراه با بهترین قیمت و یا تعمیر تلفن همراه خود با مرکز آقای تعمیرات موبایل در ارتباط باشید.

بررسی ردمی نوت 11 4g

ردمی ماه گذشته سری نوت 11 را در چین معرفی کرد که متشکل از سه گوشی هوشمند Redmi Note 11، Redmi Note 11 Pro و Redmi Note 11 Pro+ است. و اکنون، این شرکت خط تولید Note 11 را با نسخه 4G ردمی نوت 11 معمولی گسترش داده است. اما این فقط یک نسخه 4G از Redmi Note 11 نیست. در واقع یک Redmi 10 با یک دوربین کمتر در پشت است.

یعنی اینکه شما یک SoC Helio G88، MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11، و یک LCD 6.5 اینچی FullHD+ با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز دریافت می‌کنید که می‌تواند به‌طور خودکار هنگام مطالعه چیزی به 45 هرتز و هنگام تماشای ویدیو به 60 هرتز تغییر کند. صفحه نمایش دارای یک سوراخ پانچ برای عکاسی سلفی 8 مگاپیکسلی است و دوربین جزیره ای در پشت دستگاه دارای لنزهای 50 مگاپیکسلی، فوق عریض 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

بررسی گوشی ردمی نوت 11 4g

Redmi Note 11 4G دارای اسکنر اثر انگشت، USB-C، بلندگوهای استریو، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و بلستر IR است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی است. این گوشی هوشمند از شارژ سیمی معکوس 9 واتی نیز پشتیبانی می کند و با آداپتور برق 22.5 واتی عرضه می شود.

بخوانید  ایا گوشی های شیائومی گزینه خوبی برای خرید گوشی هستند؟

ردمی نوت 11 4g  در سه رنگ و دارای دو گزینه حافظه است. 4GB/128GB و 6GB/128GB به ترتیب با قیمت 155 دلار و 170 دلار. این گوشی هوشمند از اول دسامبر در چین به فروش می رسد، اما در دسترس بودن آن در بازارهای جهانی هنوز مشخص نیست.

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید. همچنین اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:
بررسی ردمی نوت 11

  • تعمیر گوشی سامسونگ 
  •  تعمیر گوشی آیفون
  •  گوشی هواوی
  •   گوشی اچ تی سی
  •  تعمیر گوشی سونی
  •  تعمیر گوشی ال جی
  • گوشی شیائومی
  •  گوشی نوکیا
  •  تعمیر گوشی بلک بری
  • و …

مشتریان ما کار با ما را دوست دارند زیرا:

ما سالها تجربه تعمیر انواع گوشی همراه را داریم.
همیشه قابل اعتماد و وقت شناس هستیم.
تکنسین های ما تعمیرات دقیق انجام میدهند.
خدمات ما به مشتریان اولویت اصلی ماست.

بررسی ردمی نوت 11 4g
منبع: به گزارش از جی اس ام ارنا.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها