گوشی های هواوی از موفق ترین گوشی های موجود در بازار هستند که توانستند در چند سال اخیر به جایگاه مناسب در بازارهای دنیا کسب کنند. میت 10 این خانواده تقریباً 4 سال پیش بوجود آمد. این گوشی دارای قابلیت‌های می باشد که باعث جذب طرفداران زیادی در کشور شده است. کیفبت بالای باتری از ویژگی های گوشی موبایل می باشد که می تواند درصد بالایی از میلی آمپر ساعت در خود جای دهد همچنین میزان نگهداری باتری در گوشی بسیار مناسب ارزیابی می گردند. خرابی کمتر باتری گوشی با تعمیر گوشی موبایل کمتری همراه است و این جزء برتری های دستگاه نسبت به روقبای هم رده خود می باشد. اگر می خواهید اطلاعاتی درباره معرفی هواوی پی 11 بدست بیاورید بر روی آن کلیک کنید.

دوربین میت 10 هواوی

در صورت خرابی میت 10 هواوی می‌توانید از خدمات تعمیرات موبایل در محل این مجموعه استفاده نمایید تا بتوانید در کمال آرامش و آسودگی به تعمیر گوشی موبایل خود بپردازید. استفاده از قطعات اصلی در افزایش طول عمر دستگاه کمک می نماید که این مورد در این مجموعه تضمین می گردد. دوربین شخصی دستگاه از کیفیت بالایی نسبت به دوربین های پرچم‌داران هم رده خود می باشد. طراحی مناسب و کیفیت بالای دوربین منجر گردیده است کاربران علاقه زیادی به تصویربرداری و فیلمبرداری با این نمونه گرفته باشند و اوقاع فراغت و تفریح خود را با عکاسی و فیلمبرداری با دوربین بپردازند.

قیمت میت 10 هواوی

قیمت مناسب مشخصه دیگر میت 10 هواوی است طراحی مناسب و کیفیت ساخت بالا در این گوشی منجر شده است که کاربران زیادی با توجه به قیمت مناسب نسبت به هم رده های خود اقدام به خرید این در گوشی می نمایند. این گوشی که دارای نمایشگر بزرگ است باعث ایجاد احساس خوبی در کاربران گردیده است به طوری که می‌توان اینگونه بیان کرد وقتی که با این گوشی به فعالیت بپردازید نهایت رنگ ها را دریافت می کنید و قادر هستید بهترین کیفیت را دریافت نمایید. همان طور که اشاره شد مجموعه دارای خدمات متنوعی می باشد یکی از این خدمات آموزش تعمیرات موبایل باشد که به صورت تخصصی و حرفه ای در مجموعه برگزار می گردد. ارائه بالا در کیفیت خدماتی همچون تعمیرات تبلت سبب گردیده است که بتوان بیشترین کارایی را از مجموعه دریافت نمود.

بخوانید  تعمیرات موبایل در منطقه میدان کتابی
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها