در  این مطلب به بررسی مشخصات گوشی تکنو Pova 4 و ویژگی های برجسته ای که در این گوشی نسبتا ناشناخته وجود دارد میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی همراه در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

مشخصات گوشی تکنو Pova 4

دو گوشی جدید از تکنو امروز معرفی شدند. Pova 4 و Pova 4 Pro. این دو از چیپست Helio G99 و باتری خوب 6000 میلی آمپر ساعتی مشترک هستند و Pro یک صفحه نمایش OLED و شارژ سریعتر اضافه می کند.

دو گوشی Pova 4 و Pova 4 Pro در حال حاضر فقط در بنگلادش در دسترس هستند، اما انتظار میرود که به زودی به بازارهای دیگر نیز وارد شوند.

Tecno Pova 4 با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود، Pova 4 Pro شارژ سریع 45 واتی را اضافه می کند.
این گوشی دارای 8 گیگابایت رم و 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی حول یک نمایشگر 6.82 اینچی با نرخ رفرش 90 هرتز ساخته شده است و وضوح HD+ دارد. یک بریدگی قطره ای برای دوربین 8 مگاپیکسلی هم دارد.

تکنو Pova 4

در سایر مشخصات گوشی تکنو Pova 4 ،دو دوربین در پشت وجود دارد. دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی است، اما اطلاعاتی در مورد دومی وجود ندارد. می توانیم با اطمینان سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی را برای عمق یا ماکرو فرض کنیم. همچنین یک فلاش LED دوگانه در کنار آن وجود دارد.

باتری 6000 میلی آمپر ساعتی به سرعت شارژ 18 وات محدود شده است. سایر نکات برجسته عبارتند از اندروید 12، بلندگوهای استریو، NFC و رادیو FM. این گوشی در رنگ‌های خاکستری یا آبی فلورایت عرضه می‌شود. در حالی که هنوز قیمت آن اعلام نشده است.

بخوانید  مشخصات و نقدوبرسی گوشی huawei p50 | هوآوی p50

تکنو Pova 4 Pro

تکنو Pova 4 Pro

Pova 4 Pro دارای همان چیپست Helio G99 است، اما دارای یک AMOLED کوچکتر 6.66 اینچی با رزولوشن Full HD+ است و ویژگی نرخ تجدید 90 هرتز را حفظ کرده است. رم 8 گیگابایت است، در حالی که فضای ذخیره سازی 256 گیگابایت و از طریق کارت های microSD قابل ارتقا نیز است.

دوربین‌ها بدون تغییر باقی می‌مانند. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و احتمالاً یک لنز پرتره. یکی دیگر از ارتقاهای کلیدی Pova 4 Pro شارژر 45 واتی برای باتری 6000 میلی آمپر ساعتی همراه با شارژ معکوس 10 واتی است.

Tecno Pova 4 Pro تنها در یک رنگ عرضه میشود. فلورایت آبی. قیمت آن 26900 BDT است که حدود 260 دلار است. تاریخ در دسترس بودن هنوز مشخص نیست.

مشخصات گوشی تکنو Pova 4
منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها