بررسی Apple AirPods Pro 2. در این مطلب به بررسی ایرپادز پرو 2 اپل و مشخصات آن میپردازیم. با ما همراه باشید.

فروش تمامی لوازم جانبی برند اپل در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

مقدمه

دقیقاً سه سال از زمان رونمایی اپل از AirPods Pro می گذرد و با نگاهی به تولیدات بعد آن، واضح است که اپل از طراحی آن خسته نشده است. اما تقریباً همه چیز در داخل بهتر شده است. در مقایسه با سال 2019، سال 2022 بازار TWS بسیار اشباع‌تر و قوی‌تری دارد. ارائه‌های قوی از رقبای مشهور اپل در دنیای گوشی‌های هوشمند، و همچنین قطعات اصلی صوتی به این معنی است که AirPods Pro 2 باید سخت کار کند تا جایگاه خود را به دست آورد.

از سوی دیگر، بسیاری از افرادی که عمیقاً در اکوسیستم اپل سرمایه گذاری کرده اند، تنها سه جایگزین برای ایرپادز پرو 2  249 دلار خواهند دید. ایرپادز 2 129 دلار،  ایرپادز 3 169 دلار و ایرپادز مکس 629 دلار. این باعث می‌شود AirPods Pro 2 ارزان‌ترین هدفون اپل با حذف نویز فعال باشد که یک برد قوی است.

مشخصات ایرپادز پرو 2

ایرپادز پرو 2

ایرپادز Pro 2 با کابل USB-C به لایتنینگ، نوک گوش سیلیکونی XS/S/M/L عرضه می‌شود. کیس شارژ MagSafe امسال جدید است. که یک بلندگو برای پخش صدای زنگ های جستجوی من و همچنین یک حلقه فلزی برای تسمه دارد. این مورد یکی از دلایل اصلی خرید قاب های AirPods را از بین می برد.

این حلقه هوشمندانه، به عنوان یک آنتن برای سرویس Find My عمل می کند. می‌توانید ایرپادز پرو 2 را با استفاده از شارژر MagSafe، شارژر Apple Watch یا هر شارژر استاندارد Qi شارژ کنید. پورت لایتنینگ قدیمی گزینه سیمی برای شارژ در ایرپادز Pro 2 جدید است. این دستگاه  تقریباً مشابه شایعات اولیه است.

AirPods Pro 2 جدید سایز نوک گوش XS کوچکتر را معرفی می کند که به کسانی که اندازه S را خیلی بزرگ می دانند کمک کند.

بخوانید  معرفی بهتری گوشی برای گرفتن سلفی

طراحی

طراحی

تنها تغییر واقعی در خود ایرپادها، حسگر جدید تشخیص پوست است که جایگزین حسگر قدیمی شده است. این می تواند تفاوت بین گوش شما و هر سطح دیگری را تشخیص دهد، بنابراین هدفون ها وقتی روی میز یا جیب قرار می گیرند به طور خودکار شروع به پخش نمی کنند. که یک تغییر بسیار خوشایند است.

ساقه های AirPods Pro 2 ، دارای عملکرد جدیدی هستند. بنابراین اکنون میتوانید برای تنظیم صدا روی ستون ساقه بلغزانید. یک اسلاید به سمت بالا یا پایین یک مرحله اصلاح را در جهت مربوطه تغییر می دهد. می‌توانید با دو انگشت روی ساقه را فشار دهید تا پخش یا مکث شود.

Find My با ایرپاددز پرو 2 بهبود یافته است. این قاب از Precision Finding پشتیبانی می‌کند که توسط تراشه U1 فعال است. و می‌توانید صدایی پخش کنید تا به شما کمک کند مکان جوانه‌ها را راحت‌تر پیدا کنید. همچنین یک نشانگر دقیق باتری وجود دارد که به شما اطلاعات باتری کیس و همچنین هر یک از دو جوانه را می دهد.

کیفیت صدا

کیفیت صدا

در بررسی ایرپادز پرو 2، صدایی عالی دارد و نسبت به پیشینیان خود بسیار بهتر است. ایرپادز Pro اولیه یک گام بالاتر از AirPods های باز بود. آنها به لطف طراحی داخل گوش، عایق صدای بهتری داشتند، که ویژگی های باس بهتری را نیز به آنها می داد. Pros اصلی صحنه صوتی گسترده ای با آوازهای برجسته و بازتولید دقیق سازها داشت.

AirPods Pro 2 هر یک از این مشکلات را برطرف می کند. برای شروع، صحنه صدا به همان اندازه عریض اما واضح‌تر است. صدا پویاتر است، بنابراین شکاف‌هایی را پر می‌کند که باعث می‌شود صدایی درهم و لطیف داشته باشد. میدرنج بالایی حضور بیشتری دارد و در طرف دیگر، ساب بیس بیشتری دارد. و AirPods Pro 2 می تواند بدون افت کیفیت صدا بلندتر باشد.

بخوانید  مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی m13 5g (آپدیت)

بنابراین اگر Pro 2 را برای صدای آن میخواهید، بهبود قابل توجهی را احساس خواهید کرد.

حذف نویز فعال

همینطور حالت حذف نویز فعال و شفافیت تطبیقی. با شروع با ANC، اولین چیزی که متوجه میشوید فقدان صدای نویز سفید در پس‌زمینه‌های آرام است. این کف نویز سطح پایین است که در Pros اصلی می توان آن را شنید و به عنوان نوعی فشار در گوش شما زمانی که به چیزی گوش نمی دهید میتوان احساس کرد. در AirPods Pro 2 قابل شنیدن نیست و فشار آن وجود ندارد.

هدفون های جدید عایق صدا بهتری دارند. اپل ادعا می کند که 2 برابر بهبود یافته است. صداهای ثابت با فرکانس یکسان مانند موتور یا فن به طور موثرتری از قبل فیلتر می شوند. با این حال، گزینه های بهتری مانند WF-1000XM4 سونی و به طور ذهنی، سامسونگ Galaxy Buds2 بسیار ارزان تر وجود دارد.

شفافیت تطبیقی

ایرپادز پرو 2

سپس حالت شفافیت تطبیقی ​​وجود دارد. صداهای بیرونی را مجاز می کند اما صداهای خشن مانند بوق ماشین یا ساخت و ساز در خیابان را کاهش می دهد. در عمل، به شما امکان می دهد در حالی که در خارج از خانه هستید، به موسیقی یا پادکست و کتاب صوتی گوش دهید. شما حتی می توانید بدون نیاز به بیرون آوردن آنها با کسی صحبت کنید.

صدای فضایی عالی است. اوج خلاقیت اپل است و صدای فراگیر را شبیه سازی می کند که اگر در وسط یک بلندگوی سطح بالا بنشینید، دریافت خواهید کرد. دو تنظیم وجود دارد. ثابت کیفیت صدا را بدون تجربه صدای فراگیر ملموس افزایش می دهد، در حالی که Head Tracked به درستی جادویی است.

بخوانید  مشخصات و نقدوبرسی گوشی huawei p50 | هوآوی p50

بهترین حالت استفاده در حالت نشسته، این حالت صدای فراگیر را مطابق با حرکت سر شما شبیه سازی می کند. به چپ بپیچید و “بلندگو” سمت راست به تدریج محو خواهد شد. احساس واقعی دارد و سطح کاملا جدیدی را به موسیقی مورد علاقه شما اضافه می کند.AirPods Pro 2 دارای میکروفون‌های شکل‌دهنده پرتو دوگانه و همچنین یک میکروفون رو به داخل است که با هم ترکیب می‌شوند تا تجربه تماس خوبی را ارائه دهند.

سامسونگ و دیگران سعی می‌کنند همین ویژگی را شبیه‌سازی کنند، اما نمی‌توانند با مهارت پیاده‌سازی اپل برابری کنند.

عمر باتری

عمر باتری در ایرپادز پرو 2 بسیار عالی است. ما نزدیک به 6 ساعت و نیم تماس تلفنی و 6 ساعت و 20 دقیقه پخش موسیقی با ANC روشن، هر دو با صدای 50 درصد داشتیم. برای زمینه، AirPods Pros قدیمی 4 ساعت و نیم پخش می‌شد، در حالی که AirPods 3 همان 6 ساعت گوش دادن و 4 ساعت و نیم زمان مکالمه را به Pros داشت.

نتیجه

بررسی ایرپادز پرو 2

 

AirPods Pro 2 عالی است. آنها صدای بسیار بهتری نسبت به حرفه ای های قبلی دارند، عمر باتری بهتری و حذف نویز فعال فوق العاده ای دارند. آنها همچنین از هر نظر بهتر از AirPods 3 باز هستند. ایزوله صدای بیشتر، ANC در مقابل بدون ANC، باس بهتر، صحنه صوتی گسترده تر و …

Pros اصلی را دارید؟ پس گرفتن ایرپادز جدید پیشرفت های زیادی را به همراه خواهد داشت. اگر AirPods 2 یا 1 داشته باشید، این موضوع بیشتر تقویت می شود. اگر ایرپاد 3 دارید، و به حذف نویز فعال نیاز دارید، AirPods Pro 2 بخرید، در غیر این صورت خیر.

بررسی مشخصات ایرپادز پرو 2
منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها