اپل آیفون 14 پرو برنده جایزه بهترین گوشی هوشمند در سال 2023 جوایز GLOMO شد.

همانطور که MWC در این هفته به پایان رسید، دریافت کنندگان جوایز GLOMO (جوایز جهانی موبایل) شامل اپل، TCL و موتورولا هستند. هر سال جوایزی در چندین دسته مختلف از جمله فناوری‌های موبایل، دیجیتال، دستگاه‌ها، Tech4Good و .. صادر می‌شود. ما در این مطلب به بررسی دریافت کنندگان جوایز امسال در دسته “گوشی ها” میپردازیم.

آقای تعمیرات موبایل ارائه کننده ی بروزترین اخبار روز دنیای موبایل. با ما در تماس باشید.

جایزه بهترین گوشی هوشمند به آیفون 14 پرو اپل تعلق گرفت. سایر گوشی هایی که برای این جایزه منتخب هستند عبارتند از: Google Pixel 7 Pro، Nothing Phone (1)، Samsung Galaxy Z Flip4 و Galaxy Z Fold4.

بهترین گوشی هوشمند 2023، اپل آیفون 14 پرو

جایزه بهترین گوشی هوشمند 2023 ترکیبی از عملکرد ، نوآوری و رهبری است. که از طریق ارزیابی گوشی‌های هوشمند موجود در بازار طی دوره دوم 2022 تا دسامبر 2022 توسط تحلیلگران مستقل، روزنامه‌نگاران و تأثیرگذاران برجسته جهان تعیین میشود. برای “نوآوری در دستگاه های مخرب”، اپل دوباره با SOS اضطراری خود از طریق ماهواره برنده شد.

رویداد معرفی آیفون 14 اپل به دنیا نشان داد که می توان از ماهواره ها برای برقراری ارتباط در مواقع اضطراری بدون نیاز به سخت افزار خاصی استفاده کرد.

بلافاصله پس از آن، T-Mobile شراکت خود را با SpaceX برای پر کردن مناطق مرده در ایالات متحده که با دستگاه های قدیمی امکان پذیر است، اعلام کرد. و MediaTek اعلام کرد که چیپست های آینده آن از اتصالات داده ماهواره ای پشتیبانی خواهند کرد. سایر دستگاه‌های منتخب برای این جایزه عبارت اند از تراشه Tensor 2 گوگل، Qualcomm Snapdragon و سنسور دوربین IMX989 سونی.

بخوانید  بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S23 FE

گوشی های برتر سال 2023

در موضوع ارتباطات ماهواره ای، این جایزه بعدی نیز به یک دستگاه مرتبط با ماهواره اعطا شد. جایزه “بهترین نمایش” به موتورولا Defy Satellite Link توسط Bullit تعلق می گیرد. این دستگاه با استفاده از سیلیکون مدیاتک، از بلوتوث برای ارتباط با تلفن هوشمند استفاده می کند. و می تواند پیام های SMS را به هر جایی که دید واضحی از آسمان دارید ارسال کند.

گوشی های برتر سال 2023

دیگر دستگاه‌هایی که در اینجا در نظر گرفته می‌شوند عبارتند از Honor Magic Vs، Samsung Galaxy S23 Ultra و Oppo Find N2 Flip. در این بخش، «جایزه بر اساس بهترین محصولات نمایشی داوری خواهد شد. و توسط گروهی منتخب از داوران به صورت فیزیکی در نمایشگاه در نظر گرفته خواهد شد. جایزه مستقیماً در غرفه سازمان برنده اهدا می شود و به طور جداگانه در مراسم اصلی جایزه GLOMO برگزار می شود.

برای مشاهده سایر دریافت‌کنندگان جایزه GLOMO و نفرات دوم، پیوند منبع را بررسی کنید.

جایزه بهترین گوشی هوشمند در سال 2023
منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها