اندروید 9.0 پای در سه گوشی سطح بالای HTC

کمپانی بزرگ HTC بالاخره بعد از ماه‌ ها سکوت، در تاریخی که وعده داده بود، اندروید 9.0 را در برای سه گوشی U11، U11 Plus و U12 Plus ارائه داد. هر سه این سه گوشی قادر هستند آخرین نسخه پایدار از سیستم عامل محبوب اندروید را دریافت کنند.همان‌طور که انتظار می‌رفت، این به روزرسانی حجیم است و 1.45 گیگابایت حجم دارد. البته لاگ تغییرات آن بسیار مبهم نوشته شده و تنها به عبارت‌هایی نظیر بهبودهای کلی سیستم بسنده کرده است.

آخرین بروزرسانی های نرم افزاری

البته این به روزرسانی نرم افزاری فعلا در تایوان منتشر شده است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد انتشار آن در سایر کشورها هم باشیم. تایوان بازار مبدأ برند اچ تی سی است و منطقی به نظر می‌رسد که اندروید تازه ابتدا برای کاربران این کشور منتشر شود. U11 در مه امسال توانست به روزرسانی نرم افزاری تازه‌ای از اندروید را در تایوان دریافت کند. بعد از آن U12 Plus هفته گذشته موفق به دریافت این نسخه شد و حالا کاربران در پلتفرم‌های مختلف گزارش کرده‌اند که نوبت به U11 Plus رسیده است تا طعم اندروید تازه را بچشد.

زمان ارائه اندروید 9.0 در گوشی های HTC

همان‌طور که گفتیم، این به روزرسانی نرم افزاری فعلا تنها در تایوان منتشر شده است و مشخص نیست کمپانی HTC برای انتشار آن چه برنامه‌ای دارد. به عبارتی هنوز نمی‌دانیم کاربران U11، U11 Plus و U12 Plus چه زمانی قادر به دریافت این به روزرسانی تازه خواهند بود. در هر صورت انتظار می‌رود که این فاصله زمانی کوتاه باشد.

بخوانید  بهترین گوشی های سال 2021

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی از ما بخواهید 🙂 .این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم: تعمیر گوشی سامسونگ (samsung)، تعمیر گوشی آیفون(iphone)، تعمیر گوشی هواوی، تعمیر گوشی اچ تی سی، تعمیر گوشی سونی، تعمیر گوشی ال جی، تعمیر گوشی شیائومی، تعمیر گوشی نوکیا، تعمیر گوشی بلک بری و … .

تعمیرات نرم افزاری موبایل htc

در بخش تعمیرات نرم افزاری موبایل htc ، از مجرب ترین تکنسین های تعمیرات موبایل برای ترمیم نرم افزاری این دستگاه دعوت به عمل آورده است. به این ترتیب شما عزیزان می توانید اطمینان داشته باشید که کلیه اختلالات موبایل شما نظیر فرمت شدن اطلاعات، ویروسی شدن، کرش کردن و مواردی از این دست، به تخصصی ترین شکل ممکن برطرف خواهد شد. مرکز تعمیرات اقای تعیمرات موبایل برای از مدرن ترین برنامه های روز دنیا استفاده می کند و جدید ترین متدهای تعمیرات را به کار می گیرد.

تعمیرات سخت افزاری موبایل htc

خدمات مربوط به تعمیرات سخت افزاری موبایل htc مجموعه اقداماتی نظیر ترمیم و تعویض قطعاتی همچون ال سی دی، تاچ، گلس، اسپیکر، میکروفن، قاب و … است که  اصلی ترین اقدامات حوزه تعمیرات سخت افزاری این محصول می توان نام برد. تعمیرکاران بسیار زبده بخش سخت افزار مرکز تعمیرات اقای تعمیرات موبایل عهده دار این مسئولیت، از تجربه کافی در این زمینه برخوردار بوده و می توانند فرایند تعمیر و تعویض قطعات را بدون هیچ گونه خطا و اشتباهی انجام دهند.

بخوانید  گوشی iphone 11r

انواع خدمات تعمیرات آقای تعمیرات موبایل

  • تعمیر/تعویض تاچ و ال سی دی گوشی
  • سرویس نرم افزاری
  • تعمیر برد
  • تعمیر باتری
  • تعمیر اسپیکر
  • تعمیر دوربین
  • تعویض فلت
  • تعویض قاب یا شاسی
  • بازیابی اطلاعات گوشی
  • تعمیر و تعویض سوکت سیم‌کارت
  • بازگردانی کامل اطلاعات از دست رفته انواع هارد
  • و صدها خدمات دیگر با نازل ترین قیمت

نحوه ارتباط با اقای تعیمرات موبایل

  • تماس مستقیم با مرکز تعمیرات موبایل
    تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹
  • ارسال درخواست انلاین به مرکز تعمیرات موبایل اقای تعیمرات موبایل

ارتباط با شما مشتری عزیز افتخار ماست . برای استفاده از تخفیفات ویژه زمستانه تا پایان امسان فرصت دارید 🙂

خلاصه

کمپانی بزرگ HTC بالاخره بعد از ماه‌ ها سکوت، در تاریخی که وعده داده بود، اندروید 9.0 را در برای سه گوشی U11، U11 Plus و U12 Plus ارائه داد.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها