ارتباطات ماهواره‌ای در گوشی آیفون 13

گوشی آیفون 13 از  از ماهواره‌های LEO پشتیبانی خواهد کرد. این امر این امکان را به کاربران می‌دهد تا بدون نیاز به سرویس تلفن همراه به برقراری تماس و پیامک اقدام کنند. آیفون 13 می‌تواند از ماهواره‌های مدار پایین زمین (LEO) پشتیبانی کند و قابلیت اتصال آن را در مناطق با پوشش محدود تقویت کند. این خبر را وب‌سایت MacRumors با توجه به گزارش اخیر مینگ چی کو منتشر کرده که گویا قرار است اپل از مودم‌های سفارشی شده کوالکام X60 استفاده کند که می‌توانند به ماهواره‌های LEO متصل شوند. این مودم‌ها به آیفون 13 این امکان را می‌دهند تا در صورتی که سرویس تلفن همراه در دسترس نبود، بتوان به کمک ماهواره‌های LEO تماس برقرار کرد یا پیامک ارسال نمود.

ماهواره های گوشی آیفون 13 و LEO

گزارش‌های ناشی از استفاده اپل از ماهواره های LEO به معنی جایگزینی برای شبکه های 4G و 5G نخواهد بود. بلکه به کاربران این امکان را می‌دهد که حتی در صورت عدم پوشش فوری تلفن همراه، با دیگران ارتباط برقرار کنند. این امر برای کسانی که در مناطق روستایی هستند یا در نزدیکی ایستگاه‌های زمینی نیستند بسیار مفید خواهد بود.

در‌حالی‌که اینترنت پرسرعت با استفاده‌از ماهواره‌های LEO امکان‌پذیر است، مشخص نیست که آیا این‌مورد استفاده از اولویت‌های اپل است یا خیر. در حال حاضر استارلینک یکی از جدیدترین و مسلماً شناخته شده‌ترین ارائه دهندگان اینترنت مبتنی بر ماهواره LEO است. برای سرعت اینترنت نیز استارلینک ادعا می‌کند حداکثر سرعت تا 1 گیگابیت بر‌ثانیه با تاخیر بین 25ms و 35ms است. هنوز مشخص نیست که گوشی آیفون 13 از چه ماهواره‌هایی می‌تواند پشتیبانی کند. اما اپراتور ارتباطات ماهواره‌ای آمریکایی Globalstar می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد.

بخوانید  به زودی گوشی لنوو K10 پلاس رونمایی می شود
آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل ، سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبردر دنیا در زمینه موبایل از سایت آقای تعمیرات موبایل با خبر شوید. همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد وحوصله ووقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید،شما می توانید با چند کلیک مشخصات و آدرس خود و گوشی را در پورتال درخواست تعمیرات موبایل وارد نمایید و کمتر از 2 ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شم حاضر خواهند شد.

انواع خدمات تعمیرات موبایل در مرکز تخصصی تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل

  • تعمیرات موبایل شیائومی
  • تعمیرات موبایل هواوی
  • تعمیرات موبایل سامسونگ
  • تعمیرات موبایل اپل
  • تعمیرات موبایل نوکیا
  • تعمیرات موبایل اچ تی سی
  • تعمیرات موبایل سونی
  • تعمیرات موبایل آنر
  • تعمیرات موبایل موتورولا
ارتباط با مرکز تعمیرات آقای تعمیرات موبایل 

لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم. شما عزیزان می توانید با شماره های با ما در تماس باشید

تلفن های تماس :

  • 09197374015
  • 02188904324

آقای تعمیرات موبایل را در اینستگرام دنبال کنید

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها