آیفون تاشو سال 2023 معرفی می شود

خبر خوش مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل به شما اینکه تا سه سال دیگه شاهد معرفی آیفون تاشو خواهیم بود. کوپرتینویی‌ها در نظر دارند که تا دو سال آینده، یعنی در سال 2023، از آیفون با نمایشگر تاشو رونمایی کنند. مینگ چی کو، تحلیل‌گر سرشناس دنیای اپل معتقد است که در سال 2023، چنین اتفاقی بالاخره روی خواهد داد و آیفون با نمایشگر تاشو به صورت رسمی معرفی خواهد شد. پیش‌تر خبرگزاری‌های بلومبرگ و The Elec گزارش کرده بودند که کوپرتینویی‌ها در حال کار روی گوشی هوشمند با نمایشگر منعطف هستند. اما تاریخ دقیقی برای رونمایی از آن اعلام نکرده بودند. اما حالا گزارش جدید مینگ چی کو، مهر تأییدی روی سخنان منابع خبری یاد شده زده است.

مشخصات احتمالی آیفون تاشو در سال 2023

آیفون با نمایشگر تاشو در صورتی که با تأخیر یا کنسل شدن پروژه روبرو نشود، از نمایشگر 7.5 یا 8 اینچی برخوردار خواهد بود. به نظر می‌رسد که این محصول، به قصد رقابت با گلکسی زد فولد عرضه خواهد شد.

در زمینه قابلیت‌ها و ویژگی‌های اختصاصی که برای آیفون تاشو در نظر گرفته شده، تا به امروز فقط پشتیبانی از قلم اپل پنسل را شنیده‌ایم. اما طبیعتا اپل ویژگی‌های دیگری را هم برای این محصول در نظر خواهد گرفت.

 آنطور که مینگ چی کو در گزارش اخیر خود آورده،  آیفون 11 در سال 2022 به پایان کار خود می‌رسد. در نهایت اپل تولید آن را متوقف خواهد کرد. به نظر می‌رسد که در نیمه اول سال 2023، اپل جایگزینی با همان زبان طراحی، فیس آیدی و قابلیت 5G عرضه خواهد کرد.

بخوانید  معرفی سامسونگ گلکسی A03

جایگزین مقرون‌به‌صرفه برای آیفون 11 هم از راه خواهد رسید

جدا از اطلاعاتی که مینگ‌چی‌کو از آیفون تاشو در گزارش آورده، در پایان به گوشی جایگزین برای آیفون 11 هم اشاره کرده است. آیفون 11 در سال 2020 لقب پرفروش ترین گوشی هوشمند را به خود اختصاص داد. در سال جاری نیز احتمالا با توجه به کاهش قیمت  نسبت به پارسال، همچنان رکورد فروش خوبی خواهد داشت.

آقای مینگ چی کو پیش بینی کرده است که مدل یاد شده، با قیمتی کمتر از 600 دلار عرضه شده و به نظر می‌رسد که می‌توان آن را نسخه سوم از آیفون SE دانست که طبق اخبار و شایعات، پیش بینی شده بود که این محصول در سال جاری میلادی معرفی می‌شود.

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل ، سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبردر دنیا در زمینه موبایل از سایت آقای تعمیرات موبایل با خبر شوید. همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد وحوصله ووقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید،شما می توانید با چند کلیک lمشخصات و آدرس خود و گوشی را در پورتال درخواست تعمیرات موبایل وارد نمایید و کمتر از 2 ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شم حاضر خواهند شد.

انواع خدمات تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل

  • تعمیرات موبایل شیائومی
  • تعمیرات موبایل هواوی
  • تعمیرات موبایل سامسونگ
  • تعمیرات موبایل اپل
  • تعمیرات موبایل نوکیا
  • تعمیرات موبایل اچ تی سی
  • تعمیرات موبایل سونی
  • تعمیرات موبایل آنر
ارتباط با مرکز تعمیرات آقای تعمیرات موبایل برای درخواست تعمیرات شیائومی در ولنجک

لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم. شما عزیزان می توانید با شماره های با ما در تماس باشید

بخوانید  آینده گوشی‌های هوشمند با تکنولوژی اوپو 📱

تلفن های تماس :09197374015_02188904324

آقای تعمیرات موبایل را در اینستگرام دنبال کنید

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها