درگاه USB-C آیفون 15 در اولین عکس واقعی فاش شد! به نظر می رسد این اولین عکس از  آیفون 15 با شارژر تایپ C است. با ما همراه باشید.

کانکتور USB-C مدت زیادی است که وجود دارد، اما اپل حالا تصمیم دارد از آن  استفاده کند. البته این تصمیم به این دلیل است که اتحادیه اروپا موظف کرده است که تمام تلفن های فروخته شده در منطقه باید تا سال 2024 از یک درگاه شارژ مشترک استفاده کنند که آن USB-C است. اپل تنها شرکتی است که از آن استفاده نمی کند.

آقای تعمیرات موبایل مرجع بروزترین اخبار روز دنیای موبایل اندروید و اپل. با ما در تماس باشید.

آیفون 14 پرو مکس از زاویه ی پایین پورت لایتنینگ را نمایش می دهد. پس از ماه ها حدس و گمان و رندرهای فاش شده، اکنون با اولین عکس واقعی از درگاه USB-C آیفون 15 پرو آینده مواجه شده ایم.

شارژر تایپ C آیفون 15 واقعیت دارد؟

آیا گوشی آیفون 15 با شارژر تایپ C همراه خواهد بود؟

انتظار می‌رود اپل کل سری آیفون 15 را به USB-C و شارژر تایپ C منتقل کند و در نهایت کانکتور لایتنینگ را کنار بگذارد. اگر اینطور باشد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس از کانکتور جدید استفاده کنند.

همه اینها به این معنی است که آیفون های 2023 باید به شارژر تایپ C سوئیچ کنند. تصویر جدیدی که توسط افشاگر Unknownz21 به اشتراک گذاشته شده و پورت USB-C واقعی را با شکوه تمام نشان می دهد. زیبا نیست؟ در واقعیت، تفاوت چندانی با پورت لایتنینگ آیفون شما ندارد، اما بعد ازین اتفاق صدها میلیون کابل تایپ C در سراسر کره زمین برای اولین بار آیفون‌ها را شارژ می‌کنند. و این چیزی است که همه ما مطمئناً از آن استقبال خواهیم کرد.

بخوانید  بهترین ساعت های هوشمند مناسب ورزش

انتظار می‌رود اپل در ماه سپتامبر سری جدید آیفون 15 را معرفی کند و حدود ده روز بعد عرضه شود. البته برای کسانی که مدل پرو می خرند، انتظارات فراتر از تغییر پورت است. انتظار می‌رود تراشه‌های سریع‌تری تولید شوند، در حالی که حاشیه‌های ظریف تر مورد انتظار است. آیفون 15 پرو مکس به لطف دوربین جدید پریسکوپ با زوم بهبودیافته، بسیار جذاب است. باید صبر کنیم و ببینیم!

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

شارژر تایپ C آیفون 15
منبع: به گزارش از pocketlint.

برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها