همانطور که می دانید ساخت اپل آیدی مسئله پیچیده ای برای کاربران تبدیل شده، از طرفی برای استفاده از محصولات اپل باید حتما اپل آیدی داشته باشید در واقع اپل آیدی نقشه هویت و شناسنامه کاربران گوشی آیفون را دارد که اهمیت بسیار زیادی برای اپل دارد هنگامی که رمزعبور و اطلاعات گوشی آیفون خود را فراموش کنید نمی توانید از آن دستگاه استفاده کنید پس سعی کنید هنگام ساخت اپل آیدی دقت کنید و هیچ کدام از مراحل را سرسری رد نکنید، زیرا هر مرحله از ساخت آن نکته ای دارد که باید به آن توجه کنید و یا آن را در جای یاد داشت کنید.

مطلبی که باید به آن توجه کنید ساخت اپل آیدی است. زیرا اگر با آن آشنا نباشید و بدون آموزش اپل آیدی بسازید ممکن است دستگاه شما برای همیشه قفل شود. بنابراین ما در این مقاله قصد داریم آموزش ساخت اپل آیدی را با روش های مختلف به شما عزیزان آموزش دهیم تا به هیچ گونه مشکلی مواجه نشوید در ادامه به آموزش ساخت اپل آیدی خواهیم پرداخت. با ماهمراه باشید.

اپل آیدی چیست؟

به زبان ساده می توان گفت اپل آیدی یک نام کاربری و رمز عبور است.،اپل آیدی در واقع فرایند احزار هویت شما را برای اپل انجام می دهد. برای ورود به سرویس ها و بهره مندی از امکانات اپل مورد استفاده قرار می گیرد.

چرا به اپل آیدی نیاز داریم؟

برای استفاده از امکاناتی که وبسایت اپل و شرکت اپل برای کاربران فراهم کرده  به اپل آیدی نیاز دارید. سرویس های نرم افزاری شرکت اپل مانند(آپ استور آی او اس، مک آپ استور، آیکلاود، آی بوک یا همان اپل بوک، آیتیونز، فیس تایم و آی مسیج) همگی نیاز به همراه داشتن اپل آیدی دارند. اپل آیدی برای  تمام محصولات سخت افزاری و نرم افزاری اپل ضروری خواهد بود.

آموزش ساخت اپل آیدی با روش های مختلف

اگر شما صاحب یکی از محصولات اپل مانند آیفون و مک هستید، حتما با چالش ساخت اپل آیدی مواجه شده اید. ما در ادامه این مطلب سعی کردیم ساخت اپل آیدی را به شما  آموزش دهیم.

1. ساخت اپل آیدی با آیتونز

اولین روشی که قصد داریم برای ساخت اپل آیدی به شما عزیزان آموزش دهیم، یکی از نرم افزار پرکاربرد اپل آیتویز(iTunes) است. آیتونز یکی از بهترین و مطمئن ترین راه برای ساخت اکانت اپل می باشد. برای انجام این کار نخستین باید به صفحه دانلود آیتونز بروید. بعد از نصب آیتونز آن را اجرا کنید و سپس مراحل ساخت اپل آیدی را به ترتیب انجام دهید.

در اولین ورود از شما خواسته می شود که با قوانین و مقررات اپل موافقت کنید. پس دکمه Agree را بزنید.

درمرحله بعدی، برای ثبت نام Sing in to iTunes را انتخاب کنید.

سپس برای ساخت اپل آیدی گزینه  Create New Apple ID را انتخاب کنید.

اپل به شما خوش آمد می گوید برای ادامه Contirun را بزنید.

در مرحله بعد سوالات امنیتی و اطلاعات شخصی خود مانند( ایمیل، رمز عبور، تکرار رمز عبور، کشور محل سکونت نکته ای که باید توجه کنید اینکه این گزینه را آمریکا انتخاب کنید، موافقت با شرایط و مقررات) بعد ار تکمیل کردن این اطلاعات Continue را بزنید.

گام بعدی باید اطلاعات دقیق تری از خودتان به اپل بدهید مانند(  نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد شامل روز ماه و سال) را وارد کنید.

در مرحله بعد از شما اطلاعات بانکی خواسته می شود از بین گزینه ها باید None را انتخاب کنید تا به گام بعد واردکردن سایت آرس است بروید.

از سایت Fake Address Generator برای ثبت نام آدرس استفاده کنید وارد سایت شده و گزینه Random Adrdress را اننخاب کنید و جاهای خالی را پرکنید(نام خیابان طبق آدرس، نام شهر، نام ایالت ، نام کشور باید United State باشد سپس پیش شماره و شماره تلفن مورد نظر را وارد کنید.

بعد از اینکه این جدول را کامل کردید گزینه Continue را بزنید.

بعد اتمام مراحل بالا برای شما ایمیلی ارسال خواهد شد که حاوی کد تایید است آن کد را وارد کنید

و در آخر گزینه  Continue  را بزنیدو حالا شما یک اپل آیدی دارید.

ساخت اپل آیدی رایگان با گوشی آیفون

یکی دیگر از روش های بسیارساده ساخت اپل آیدی با گوشی آیفون است. که می توانید به آسانی اپل آیدی برای خود بسازید.

ابتدا از دستگاه IOS وارد تنظیمات گوشی خود شوید و گزینه های زیر را به ترتیب انتخاب نمایید:

Sign in to your iPhone/ipad

Don’t have an Apple ID or forget it

Create Apple ID

در مرحله بعد اطلاعات شخصی خود را برای ثبت نام اپل آیدی به ترتیب( نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد) را وارد کنید و گزینه Next را بزنید تا به مرحله بعد بروید در مرحله بعد ایمیل و پسورد خود را وارد کنید.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

در گام بعدی سوالات امنیتی را وارد کنید و در هر مرحله Next را بزنید. برای ادامه باید با شرایط و مقررات اپل موافقت Agree کنید.

بعد از چند دقیقه اپل آیدی شما ساخته خواهد شد . به همین آسانی اپل آیدی با گوشی آیفون تمام شد.

 

بخوانید  نکات مهم در هنگام خرید گوشی

ساخت اپل آیدی از طریق سایت اپل

یکی از روش های که بدون نیاز نرم افزاری به راحتی می توانید اپل آیدی خود را بسازید ساخت اپل آیدی از طریق سایت اپل است. برای ساخت اپل آیدی از این روش به یک شماره تلفن و آدرس خارج کشور نیاز دارید. پس از داشتن مدارک به سایت اپل مراجعه کنید و مراحل را با دقت اجام دهید.

در گام نخست در صفحه اول سایت گزینه Create Your Apple ID را انتخاب نمایید.

صفحه بعد از شما اطلاعات شخصی تان خواسته شده آنها را به ترتیب(نام، نام خانوادگی،  نام کشور آمریکا، تاریخ تولد) را وارد کنید.

در صفحه بعد نیز اطلاعات (ایمیل، پسورد، تکرار پسور، شماره تلفن) را وارد کنید. نحوه تایید شما(Verify with) را نیز روی Text message بگذارید.

و درآخر کد امنیتی را وارد کنید و گزینه Continue را بزنید و شما به راحتی اپل آیدی دارید.

ساخت اپل ایدی به وسیله ی مک

 شما می توانید به وسیله ی مک یک اکانت جدید بسازید. ابتدا وارد Apple menu و System Preferences شوید و گزینه Sign In را انتخاب کنید.

سپس گزینه  Create Apple ID را انتخاب کرده و همان طور که در مطالب بالا ساخت اپل آیدی را آموزش دادیم یک آیدی جدید برای خود بسازید. توصیه می کنیم سری به مقاله فیس آیدی از مشخصات آیفون 12 بزنید.

جمع بندی

همانطور که دانستید، ساخت اپل آیدی کار سختی نیست شما می توانید با مطالعه و مشاهده آموزش ساخت اپل آیدی برای خود اکانت بسازید. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم مقاله اپل آیدی چیست و کاربردهای اپل ایدی چیست  را مطالعه کنید. 

 

بخوانید  مشخصات احتمالی گوشی وان پلاس 10 و 10T | OnePlus 10/10T
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها