قیمت OnePlus Nord CE 4 Lite 5G در هند، ویژگی های کلیدی و جدول زمانی راه اندازی لو رفت. در ادامه به بررسی مشخصات وانپلاس Nord CE 4 Lite 5G میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی های همراه در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

قیمت وانپلاس Nord CE 4 Lite 5G

قیمت وانپلاس Nord CE 4 Lite 5G

گفته می‌شود که OnePlus Nord CE 4 Lite 5G مجهز به تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ کوالکام است. انتظار می‌رود OnePlus Nord CE 4 Lite 5G جانشین OnePlus Nord CE 3 Lite 5G شود.

انتظار می‌رود OnePlus Nord CE 4 Lite 5G اواخر امسال به عنوان جانشین OnePlus Nord CE 3 Lite 5G که در آوریل 2023 در هند معرفی شد، عرضه شود. احتمالاً این گوشی در کنار OnePlus Nord 4 5G عرضه خواهد شد. این شرکت هنوز عرضه هر دو گوشی را تایید نکرده است. اخیرا، هر دو گوشی OnePlus Nord 4 5G و Nord CE 4 Lite 5G در چندین سایت صدور گواهینامه از جمله وب سایت Bluetooth SIG مشاهده شده اند. در حال حاضر، یک راهنمایی‌کننده جزئیات عرضه، قیمت و ویژگی‌های گوشی‌ها را به اشتراک گذاشته است.

انتظار می‌رود OnePlus Nord CE 4 Lite 5G در هند کمتر از 20000 روپیه قیمت داشته باشد. وی افزود که این گوشی احتمالا در ماه ژوئن عرضه می شود.

مشخصات احتمالی OnePlus Nord CE 4 Lite 5G

بررسی وانپلاس Nord CE 4 Lite 5G

با توجه به اطلاعاتی که در بالا ذکر شد، OnePlus Nord CE 4 Lite 5G احتمالاً دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی 120 هرتزی فول اچ دی پلاس AMOLED است. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی با تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 کوالکام، باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر عرضه شود.

بخوانید  بررسی گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip 4

این گوشی با سیستم عامل اندروید 14 عرضه خواهد شد. ممکن است دو سال به روز رسانی سیستم عامل را در کنار سه سال به روز رسانی امنیتی دریافت کند. در بخش دوربین، انتظار می رود OnePlus Nord CE 4 Lite 5G دارای یک واحد دوربین دوگانه در عقب باشد. دوربین اصلی ممکن است یک سنسور 50 مگاپیکسلی داشته باشد. و با یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی همراه شود. دوربین جلو احتمالاً دارای یک سنسور 16 مگاپیکسلی است.

ظاهراً OnePlus Nord CE 4 Lite 5G نیز در سایت صدور گواهینامه NBTC با شماره مدل CPH2621 مشاهده شد. این لیست نام و اتصال 5G گوشی و همچنین عرضه قریب الوقوع آن در تایلند و سایر بازارهای جهانی را تایید می کند. در روزهای اینده خبرهای تکمیلی را منتشر خواهیم کرد.

منبع: به گزارش از gadgets360.com
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها