اولین برداشت های vivo X Fold3 Pro. در این مطلب به بررسی مشخصات ویوو X fold 3 پرو میپردازیم. با ما همراه باشید. و  نظر خود را برای ما ارسال کنید.

Vivo X Fold3 Pro در ماه مارس در چین عرضه شد، اما سرانجام چند روز پیش در هند و اندونزی معرفی شد. و اولین گوشی هوشمند تاشو vivo بود که در خارج از کشور خود عرضه شد. Vivo X Fold3 Pro در رنگ‌های سفید و مشکی آسمانی عرضه می‌شود. اما این برند تنها نسخه مشکی آن را در هند عرضه خواهد کرد. ما در اینجا اولین برداشت از نسل سوم تاشوی vivo را داریم.

انجام تمامی تعمیرات گوشی های تاشو در کمترین زمان ممکن در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

آنباکسینگ ویوو X Fold3 پرو

Vivo X Fold3 Pro در یک جعبه مربع شکل شبیه به X100 و X100 Pro عرضه می شود. این شامل یک ابزار خارج کننده سیم کارت، اسناد معمول، یک کابل شارژ و یک آداپتور برق 120 واتی است. واحد هندی، با یک قاب محافظ همراه نیست، اما ظاهرا جعبه خرده‌فروشی شامل یک کیف است.

بررسی گوشی ویوو ایکس فولد 3 پرو

بررسی گوشی ویوو ایکس فولد 3 پرو

vivo X Fold3 Pro 236 گرم وزن دارد و در صورت تا شدن 11.2 میلی متر ضخامت دارد. وقتی باز شود، 5.2 میلی متر ضخامت دارد. صفحه نمایش پوششی این گوشی هوشمند دارای قطر 6.53 اینچ است. این صفحه نمایش 120 هرتزی 8T LTPO AMOLED با وضوح 2748×1172 پیکسل، تراکم پیکسلی 457 پیکسل در هر اینچ، حداکثر روشنایی 4500 نیت و پشتیبانی از HDR10+ و Dolby Vision است.

صفحه نمایش پوششی توسط Armor Glass محافظت می شود. و دارای یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک سه بعدی برای احراز هویت بیومتریک و یک سوراخ مرکزی برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. گوشی را بچرخانید و ماژول دوربین دایره‌ای Big Eye را با طراحی قاب فلوت دار الهام گرفته از ساعت‌های لوکس می‌بینید.

بخوانید  گوگل پیکسل گوشی تاشو به بازار عرضه خواهد کرد.

دارای یک فلاش و سه دوربین با پوشش T* ZEISS یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی (119 درجه FOV) و یک پریسکوپ تله فوتو 64 مگاپیکسلی میباشد(اپتیکال 3 برابر، زوم دیجیتال 100 برابر).

پنل پشتی vivo X Fold3 Pro دارای یک پوشش Armor Back است. که از فیبر شیشه ای بسیار نازک و فیبر UPE درجه نظامی ساخته شده است. روکش مات دارد و در برابر لکه‌های اثر انگشت مقاوم است. لمس آن خوب است و X Fold3 Pro در حالت تا شده خود احساس راحتی خواهید داشت.

صفحه نمایش

صفحه نمایش ویوو X fold 3 پرو

Vivo X Fold3 Pro را باز کنید، و با صفحه نمایش اصلی تاشو استقبال می‌شوید. این صفحه نمایش دارای قطر 8.03 اینچی، وضوح 2480×2200 پیکسل و تراکم پیکسلی 412 ppi است. نمایشگر اصلی مانند صفحه نمایش پوششی از یک پنل 8T LTPO AMOLED با فرکانس 120 هرتز با حداکثر روشنایی 4500 نیت و پشتیبانی از HDRby10+ استفاده می کند.

نیمه سمت راست نمایشگر تاشو دارای یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک سه بعدی است. و در گوشه سمت راست بالای آن یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی دوم 32 مگاپیکسلی است. همچنین، در حالی که صفحه پوشش توسط Armor Glass محافظت می شود، صفحه نمایش اصلی با یک Super Tensile UTG (شیشه بسیار نازک) و یک فیلم مقاوم در برابر ضربه پوشانده میشود.

vivo از لولای فوق بادوام فیبر کربن با وزن 14.98 گرم برای X Fold3 Pro استفاده کرده است که به صفحه نمایش تاشو اجازه می دهد برای موارد استفاده مختلف با زاویه 60-120 درجه باز بماند. همچنین به خوبی گوشی را بدون شکاف در حالت تا شده نگه می دارد.

بخوانید  مشخصات و تاریخ عرضه نوکیا جی 11 و جی 11 پلاس | Nokia G11

اvivo همچنین ادعا می‌کند که لولای X Fold3 Pro می‌تواند 500000 تا بدون ایجاد چین خوردگی دوام بیاورد. گوشی هوشمند دارای چین خوردگی است، اما تنها زمانی قابل مشاهده است که از زوایای خاصی به آن نگاه کنید. هنگامی که مستقیماً به صفحه نگاه می کنید، اغلب متوجه آن نخواهید شد. در حالی که هنگام استفاده از تلفن می توانید آن را احساس کنید. با این حال، وقتی باز می شود، Vivo X Fold3 Pro کاملاً براق است و استفاده از آن را بسیار راحت می کند.

طراحی گوشی ویوو X fold 3 پرو

طراحی گوشی ویوو X fold 3 پرو

قاب سمت راست گوشی دارای دکمه تنظیم صدا و پاور است و در سمت چپ نوار لغزنده هشدار وجود دارد. چیزی که ما در سمت راست با دکمه های دیگر برای سهولت استفاده ترجیح می دهیم. در پایین پورت USB-C، چند میکروفون، اسلات سیم کارت و بلندگو قرار دارد. در بالا یک میکروفون و بلندگوی دیگر وجود دارد. که توسط IR Blaster به آن ملحق میشود. این گوشی هوشمند دارای خطوط آنتن بر روی قاب های خود است زیرا جنس آنها از فلز است.

Vivo X Fold3 Pro دارای تراشه Snapdragon 8 Gen 3 SoC و تراشه vivo V3 با 16 گیگابایت رم LPDDR5X و 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 است. سایر پیکربندی‌های حافظه در حال حاضر منحصر به چین هستند. چیزی که برای مدل چینی نیز انحصاری است OriginOS است. زیرا نسخه بین المللی ویوو ایکس فولد3 پرو از سیستم عامل Funtouch 14 مبتنی بر اندروید 14 استفاده می کند. این برند ادعا میکند که سه سال ارتقاء نسخه اندروید و چهار سال وصله امنیتی را برای X Fold3 Pro ارائه کند.

بخوانید  بررسی گوشی ویوو V30

Vivo X Fold3 Pro دارای استاندارد IPX8 است و سوخت آن 5700 میلی آمپر ساعت است.

باتری با پشتیبانی سیمی 100 وات، تبلیغ شده است که تنها در 31 دقیقه از 1٪ به 100٪ می رسد. Vivo X Fold3 Pro همچنین دارای شارژ بی سیم 50 واتی است و همچنین می توان از آن برای شارژ دستگاه های دیگر با قابلیت شارژ بی سیم معکوس استفاده کرد.

نتیجه گیری

در اولین برداشت های  Vivo X Fold3 Pro یک گوشی هوشمند تاشو جالب است و باعث می‌شود که Samsung Galaxy Z Fold5 در مقایسه با برگه مشخصات آن کمرنگ به نظر برسد. ما به زودی روند بررسی خود را آغاز خواهیم کرد، بنابراین با ما همراه باشید تا بدانید vivo X Fold3 Pro چقدر خوب است.

مشخصات ویوو X fold 3 پرو
منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها