مشخصات گوشی شیائومی 15 فاش شد. در ادامه مطلب به بررسی ویژگی های لو رفته و تصاویری از این این گوشی میپردازیم. با ما همراه باشید و  نظرات خود را ارسال کنید.

انتظار می رود شیائومی 15 در اواسط اکتبر به عنوان اولین دستگاه مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 در کنار 15 پرو در چین عرضه شود. مشخصات شیائومی 15 اکنون در چین به بیرون درز کرده است، پس بیایید نگاهی بیندازیم.

نگاهی بیندازید به مشخصات گوشی شیائومی 14 در این مطلب.

مشخصات گوشی شیائومی 15

بررسی گوشی شیائومی 15

گفته می شود این گوشی دارای صفحه نمایش تخت LTPO با وضوح “1.5K”، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با اندازه سنسور 1/1.3 اینچی، 50 مگاپیکسل اولتراواید و 50 مگاپیکسل 3x تله فوتو است.

همچنین همه این دوربین ها دارای دیافراگم بزرگ هستند. حداکثر رم/حافظه ذخیره سازی موجود 16 گیگابایت/1 ترابایت خواهد بود. و این گوشی با اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در صفحه نمایش عرضه خواهد شد. همانطور که قبلاً شایعه شده بود. انتظار می رود بلندگوهای استریو و موتور ارتعاشی خوب دارد.

شیائومی 15 حداقل در رنگ‌های سیاه و سفید عرضه می‌شود. برخی از نسخه‌ها دارای پشت شیشه‌ای هستند و برخی دیگر به جای آن چرم تقلبی را انتخاب می‌کنند. در حالی که ظرفیت باتری مشخص نیست، سلول های نسل جدید موفق می شوند میلی آمپر ساعت بیشتری را در همان فضا بسته بندی کنند، بنابراین شاید بهبود جزئی در این زمینه نیز وجود داشته باشد.

بنابراین در مجموع به نظر می رسد یک ارتقاء مناسب اما خیره کننده نسبت به شیائومی 14 باشد. در روزهای آتی منتظر خبرهای بیشتر ازین گوشی و مشخصات ان باشید.

بخوانید  بررسی گوشی شیائومی پوکو f4

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها