دوربین چهارگانه در خانواده گلکسی F

گوشی هوشمند گلکسی F در شاخه Flipkart Unique قرار گرفته است. این بدان معناست که تنها به صورت اختصاصی در این فروشگاه به فروش می‌رسد. کمپانی سامسونگ در نظر دارد تا در اواسط ماه فوریه، گوشی هوشمند جدید خود با نام Galaxy F62 را در هند به صورت رسمی معرفی کند. در حالی که ما منتظر آن هستیم که کنگره کشور کره جنوبی تاریخ دقیقی برای رونمایی از آن اعلام کند. وب سایت Flipkart  روز گذشته تیزری از محصول سری F سامسونگ را منتشر کرد. در آن به یکی از مشخصات کلیدی این محصول، یعنی دوربین چهارگانه آن اشاره کرد.

جزئیات خانواده گلکسی F در وب سایت فروشگاهی فلیپ کارت

وب سایت فلیپ کارت صفحه جدیدی برای محصول جدید از خانواده F سامسونگ را ایجاد کرده است . در این صفحه تنها از طریق اپلیکیشن اختصاصی یا از طریق مرورگرهای موبایل قابل بازگشایی است. متأسفانه در وب سایت فلیپ کارت اسمی از این گوشی برده نشده است، اما تا حدی مشخص است که این محصول به سری F سامسونگ مرتبط است. چرا که واژه Full On اولین بار در ماه سپتامبر سال گذشته توسط سامسونگ و هنگام معرفی سری F اعلام شد.

مشخصات سخت افزاری گوشی گلکسی F

تصاویری که در این صفحه قرار گرفته، حکایت از مجهز بودن محصول یاد شده به دوربین چهارگانه دارد که در قسمت بالای بدنه و سمت چپ، جای گرفته‌اند. همچنین در سمت راست بدنه، دکمه‌های افزایش و کاهش صدا به چشم می‌خورد. در قسمت زیرین آن نیز دکمه پاور قرار گرفته که ظاهرا میزبان سنسور اثر انگشت نیز است.

سایر مشخصات گلکسی F
  • در قسمت بالای نمایشگر، اثری از ناچ یا پانچ هول دیده نمی‌شود. همین موضوع باعث می‌شود تا اذهان تحلیل گران و اصحاب رسانه به سمت مکانیزم پاپ آپ یا دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر برود.
  • اما ممکن است هیچ یک از این اتفاق‌ها روی نداده و این تنها یک نمونه‌ای از این محصول بوده و اسمارت فون نهایی که به صورت رسمی معرفی خواهد شد، میزبان ناچ یا پانچ هول برای قرار گرفتن دوربین سلفی باشد.
آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل ، سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبردر دنیا در زمینه موبایل از سایت آقای تعمیرات موبایل با خبر شوید. همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد وحوصله ووقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید،شما می توانید با چند کلیک lمشخصات و آدرس خود و گوشی را در پورتال درخواست تعمیرات موبایل وارد نمایید و کمتر از 2 ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شم حاضر خواهند شد.

ارتباط با مرکز تعمیرات آقای تعمیرات موبایل 

شما عزیزان می توانید با شماره های با ما در تماس باشید

تلفن های تماس :09197374015_02188904324

آقای تعمیرات موبایل را در اینستگرام دنبال کنید

×
پشتیبانی در پیام رسان ها
خروج از نسخه موبایل