تصاویر و مشخصات Huawei Watch Fit 3 توسط فروشنده آلمانی به اشتراک گذاشته شده است. در ادامه به بررسی مشخصات هواوی واچ فیت 3 میپردازیم. با ما همراه باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Huawei Watch Fit 3 در برخی از فروشگاه های آلمانی به فروش میرسد که مشخصات آن را به همراه تصاویر فاش کرده است.این ساعت هوشمند نسبت به Fit 2  دارای ابعاد بلند است و باندهای هواوی به سمت طراحی مربعی تر حرکت کرده است.

خرید انواع ساعت های هوشمند از مرکز آقای تعمیرات موبایل.

مشخصات هواوی واچ فیت 3

ساعت Fit 3 یک قدم فراتر می رود و صفحه نمایش 1.82 اینچی OLED یک مربع کامل با وضوح 480 x 480 پیکسل است. این محصول در یک قاب آلیاژ آلومینیومی قرار دارد که در رنگ های مشکی، سفید، طلایی و صورتی عرضه می شود. بدنه ساعت مستطیل شکل نیست، اما ابعاد آن 36.3 x 43.2 x 9.9 میلی متر و وزن آن 26 گرم است.

چند گزینه بند در دسترس خواهد بود. لاستیک فلورالاستومر و چرم که قابل تعویض هستند. این ساعت تا حد زیادی در برابر آب مقاوم است.

Fit 3 دستگاهی ساده‌تر از ساعت‌های گرد هواوی خواهد بود که نمونه‌های اخیر آن دارای فضای ذخیره‌سازی 32 گیگابایتی هستند. این یکی فقط 4 گیگابایت خواهد داشت. این دستگاه از بلوتوث 5.2 برای اتصال به تلفن هوشمند شما (اندروید 8 و بالاتر، iOS 13 و بالاتر) استفاده می کند. اما گیرنده GPS مخصوص به خود را روی آن دارد. با یک بلندگو و میکروفون، می تواند تماس بلوتوثی را انجام دهد.

در بررسی مشخصات ساعت هوشمند هواوی واچ فیت 3 میبینیم که این ساعت به سنسورهای ضربان قلب و اکسیژن خون معمولی مجهز خواهد شد. خواب شما را کنترل می کند و تمرینات شما را نیز با برنامه ریزی و پروفایل تمرین، مناطق ضربان قلب، کالری سوزانده شده و غیره ردیابی می کند.

باتری 400 میلی آمپری تا 10 روز استفاده را وعده می دهد. و با استفاده از یک آداپتور شارژ 2 پین، می توان آن را در عرض 1 ساعت و 8 دقیقه به طور کامل شارژ کرد. Huawei Watch Fit 3 با بند لاستیکی 160 یورو قیمت دارد، در حالی که گزینه چرمی قیمت آن را تا 180 یورو افزایش می دهد.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
پشتیبانی در پیام رسان ها
خروج از نسخه موبایل