اگر قصد تعمیر گوشی جی پلاس یا قصد خرید آن را دارید؛ لازم به ذکر است تمامی خدمات تعمیرات گوشی جی پلاس در مجموعه آقای تعمیرات موبایل صورت میپذیرد و اگر گوشی جی پلاس تان و به مشکل برخورده است در ادامه مطلب با ما باشید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی جی پلاس در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

برند جی پلاس

اگر دنبال کننده اخبار و رویداد های تکنولوژی حوزه موبایل های هوشمند باشید؛ احتمال دارد در سالهای اخیر اسم جی پلاس به گوشتان خورده باشد. نکته جالب اینجاست که این برند ایرانی است که خیلی ها نمیدانند و متعلق به شرکت گلدیران که در زمینه لوازم خانگی هم سالهای سال فعالیت داشته است. و به تازگی وارد حوزه موبایلهای هوشمند شده است.

تولید گوشی های جی پلاس در ایران صورت میپذیرد البته همانند خیلی از شرکتهای بزرگ تولید کننده تلفن همراه که تولید قطعات مربوط به گوشیشان را خودشان انجام نمیدهند و قسمتی را وارد میکنند. و یا به شرکت دیگری واگذار میکنند که برای آنها تولید کنند. این برند هم برخی از قطعات و موارد گوشی هایش را  وارد میکند.

از جمله دلایل مورد استقبال قرار گرفتن گوشی های جی پلاس، میتوان به قیمت پایین و کیفیت خوب(به نسبت قیمت)  آن اشاره کرد. که بسیار کارایی و سرعت خوبی دارد. گوشی های جی پلاس در چند مدل موجود هستند.

  • جی پلاس مدلT10
  •  مدل P10
  • جی پلاس مدل  Z10
  • جی پلاس مدل  S10 2022

تعمیرات گوشی جی پلاس

در برهه ای از زمان برند جی پلاس با برند الجی در قسمتهایی همکاری کرد. ولی پس از مدتی به دلایل نامعلوم (اطلاعات دقیقی نداریم) این همکاری قطع شد. یکی از مواردی که افراد قبل و بعد از خرید گوشی (برند مهم نیست) برایشان مهم است؛ اینست که آیا پس از خراب شدن و دچار مشکل شدن، خدمات و قطعات آن موجود است یا خیر؟

خرابی و ایراد و مشکل برای همه گوشی های هوشمند پیش می آید و فرقی هم نمیکند که برند آن آیفون،سامسونگ یا جی پلاس است. و خیلی از موارد این ایرادات در همه مدلها مشابه است. به طور مثال اکثر گوشی های هوشمند موبایل دارای صفحه نمایش هستند و اگر گوشی ضربه بخورد و ضربه به صفحه نمایش وارد شود میشکند. و نیازمند تعمیر و یا تعویض است.

از همین رو گوشی های برند جی پلاس هم از این قائده مستثنی نیستند و میتوانند دچار مشکل شوند.  ایرادات متعددی میتواند برای گوشی جی پلاس شما پیش بیاید اما جای نگرانی نیست و ما تمامی تعمیرات گوشی های جی پلاس را برای شما انجام میدهیم. تعمیر صورت گرفته را برایتان گارانتی مینماییم.

تعویض ال سی دی جی پلاس

گوشی های جی پلاس دارای صفحه نمایش های باکیفیتی هستند و از سرعت تاچ خوبی هم برخوردارند. گاهی مواقع که در معرض ضربه و یا نفوذ آب قرار بگیرند دچار مشکل میشوند که دو حالت دارد. یا تصویر دارند و تاچ کار نمیکند و یا کلا هیچگونه تصویری ندارد و تاچ هم ندارد که در مورد دوم بایستی تاچ و ال سی دی گوشی به طور کامل تعویض گردد.

اگر گوشی جی پلاس شما با این مشکل مواجه شده و به دنبال مرکز تعمیرات گوشی جی پلاس هستید فقط کافیست با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

تعویض باتری گوشی جی پلاس

باتری گوشی از جمله مواردی است که پس از  مدتی (بیش از 2 سال) استفاده کم کم رو به ضعیف تر شدن و خراب شدن میرود. و نیاز به تعویض دارد و در همه موارد گوشی های هوشمند هم همینطور است. زمان خراب شدن بعضی برندها کمی بیشتر یا کمتر است که در برندهای مختلف متفاوت است. در زمان تعویض باتری گوشی جی پلاس باید حواستان باشد که باتری با گارانتی نصب نمایید تا مجدد مورد آسیب قرار نگیرد.

آبخوردگی گوشی جی پلاس

یکی از معایب گوشی های جی پلاس را میتوان مقاومت پایین آنها در مقابل نفوذ آب دانست. البته اکثر برندها بجز گوشی های پرچمدار برندهای مختلف همینطور اند. و این مورد باعث میشود با کوچکترین آبخوردگی و یا نفوذ مایعات مشکلات متعددی برای گوشی پیش آید. اگر گوشی جی پلاس شما مشکل آبخوردگی دارد؛ نگران نباشید!

ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل گوشی شما را سرویس میکنیم و در صورت بروز ایراد و مشکل آن را عیب یابی کرده و هزینه را به شما اعلام میکنیم. در صورت تایید شما تعمیر انجام میشود و در نهایت پس از تعمیر گوشی جی پلاس شما گارانتی خواهد شد.

خرابی سوکت شارژ جی پلاس

از جمله ایراداتی که برای گوشی زیاد پیش می آید ایراد شارژ نشدن گوشی به دلیل خرابی سوکت شارژ آن است. این ایراد یک معضل بزرگ است چرا که اگر گوشی شارژ نشود پس از اتمام شارژ و خاموش شدن بلا استفاده است. از همین رو تعمیر این مشکل بسیار ضروری است. اگر گوشی جی پلاس شما مشکل شارژ نشدن و یا همان ایراد سوکت شارژ دارد، ما در خدمت شما عزیزان هستیم تا مشکلتان را مرتفع نماییم.

ایراد خاموشی گوشی جی پلاس

اگر شما صاحب یک گوشی جی پلاس هستید و به یکباره خاموش میشود و هرچه تلاش میکنید روشن نمیشود؛ نگران نباشید ما مشکل دستگاه شما را پیدا نموده (عیب یابی) و با حداقل هزینه ممکن و با استفاده از قطعات صددرصد اورجینال به همراه گارانتی ( مدت زمان گارانتی در ایرادات مختلف متفاوت است) انجام میدهیم.

حس خوب رضایت پس از تعمیر را به شما هدیه میکنیم فقط کافیست فرم درخواست تعمیرات در سایت را تکمیل نموده تا همکاران ما در اولین نوبت با شما تماس گرفته و مراحل را برایتان توضیح دهند.

ایراد دوربین گوشی جی پلاس

یکی از مزیتهای گوشی های جی پلاس داشتن دوربین هایی باکیفیت(نسبت به قیمتشان) است. اما این دوربینهای باکیفیت در بعضی موارد به دلایل متعدد خراب میشوند. از ضربه خوردگی و آب خوردگی گرفته تا قطع شدن ناگهانی و یا سیاه شدن. با عین حال اگر شما دارای هریک از مدلهای گوشی جی پلاس هستید که مشکل دوربین دارد، جای نگرانی نیست. کافیست با همکاران ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل از طریق شماره های در سایت تماس بگیرید تا مشکلتان را برطرف نماییم.

ایراد صدای گوشی جی پلاس

در برخی موارد به دلیل ضربه خوردن صدای گوشی جی پلاس تان قطع میشود و دیگر هیچگونه صدایی ندارد و یا در برخی موارد صدا دارد و در بعضی ندارد. و یا به عنوان مثال هنگام مکالمه بر روی بلندگو صدا دارید از بلندگو که بردارید صدا قطع میشود و و دلایل متعدد بسیار دیگر… چاره ی کار دست ماست!

در این مواقع فقط کافیست فرم تعمیر موجود در سایت را تکمیل نموده تا همکاران ما با شما تماس گرفته و شرایط و موارد مربوط به تعمیر صدای گوشی تان را برایتان شرح داده و در صورت تایید شما ما در خدمت شما هستیم.

تعمیر گوشی جی پلاس
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
پشتیبانی در پیام رسان ها
خروج از نسخه موبایل