تعمیرات تخصصی پاوربانک

 

اگر پاوربانک شما خراب شده و شارژ نمیکند دیگر نیازی به خرید یک نمونه ی جدید نیست ما در مرکز آقای تعمیرات موبایل تعمیرات تخصصی پاوربانک شما را انجام خواهیم داد. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

همانطور که میدانید پاور بانک دستگاهی است که برق را در خود ذخیره میکند تا در زمان نیاز به آن از طریق کابل رابط یا در مواردی از طریق nfc گوشی های موبایل یا گجتهای خود را شارژ نمایید و استفاده از آن در زمان های حساس و مهم است که کارایی و ارزش این دستگاه را برای استفاده کنندگان از آن مشخص میکند.

انجام تمامی تعمیرات لوازم جانبی موبایل و تبلت از جمله پاوربانک ها در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

تعمیرات تخصصی پاوربانک

روز به روز هرچه جلوتر میرویم با پیشرفت تکنولوژی، شرایط و ضروریات استفاده از گوشی های هوشمند و گجتهای مختلف بیشتر و بیشتر میشود و در برخی موارد بدون استفاده از آنها برخی کارها اصلا پیش نخواهد رفت. استفاده از تکنولوژی و گوشیهای هوشمند و گجتها هم موارد و شرایط خاص خود را دارد.

به طور مثال گاهی شما در زمان استفاده از آن در مکان و یا جایی هستید که دسترسی به برق جهت شارژ گوشی یا گجت خود مهیا نیست. و این امر بسیار ناراحت کننده است. چرا که ممکن است نیاز مبرم و فوری داشته باشید. و خاموش شدن دستگاه شما برایتان گران تمام شود. از همین رو جهت رفع چنین مشکلاتی و پیش گیری از بروز چنین مواردی پاور بانک اختراع شد.

پاور بانکها دارای ظرفیتهای متفاوتی هستند. موارد پرفروش بازار از 10هزار میلی آمپر گرفته تا 30 هزار میلی آمپر موجود و پرفروش میباشد.

تعمیرات تخصصی انواع پاور بانکها

  • تعمیرات تخصصی پاوربانک های
  • سامسونگ
  • شیائومی
  • انکر
  • تسکو
  • پاوربانک T1
  • پاوربانک روموس
  • ای دیتا
  • پاوربانک سونی
  • کیوسی وای
  • باسئوس
  • سونی
  • تعمیرات پاوربانک پروان
  • تعمیرات پاوربانک ریمکس

ایرادات رایج پاور بانک ها

خرابی سوکت شارژ

گاهی مواقع پیش می آید که شما پاور بانک خود را به شارژر متصل کرده و پس از چند دقیقه و چند ساعت متوجه میشوید که اصلا شارژ را در خود ذخیره نکرده است. یا اصلا چراغ و یا صفحه دیجیتالی که نشان دهنده شارژ شدن پاور بانک است اصلا روشن نمیشود و با در آوردن و جا زدن دوباره شارژر به سوکت شارژ هیچ اتفاقی نمی افتد.

در این مواقع است که سوکت شارژ پاوربانک آسیب دیده و یا به طور کامل خراب است. خراب شدن سوکت شارژ پاور بانک یکی از مواردی است که بسیاراتفاق می افتد. از جمله مواردی که باعث خراب شدن سوکت شارژ پاور بانک میشود میتوان به نحوه نادرست وصل نمودن و یا خارج نمودن کابل شارژر از پاور بانک اشاره نمود.

اگر طی دفعات متعدد این نحوه نادرست ورود و خروج اتفاق بیافتد؛ باعث میشود پایه های سوکت شارژ از روی برد جدا شده و دیگر دریافت شارژ صورت نگیرد. اگرچه شما هم دارای پاوربانکی هستید که چنین مشکلی دارد، ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل با بیش از 10 سال سابقه در خدمت شما عزیزان هستیم تا تعمیرات تخصصی پاوربانک شما را انجام دهیم و ایراد آنرا برایتان رفع نماییم.

خراب شدن پورتهای خروجی پاوربانک

برخی مواقع پیش می آید که در مسافرت و یا جایی هستید که قصد استفاده از پاوربانک خود را دارید و از طریق آن؛ گجتهای خود را شارژ میکنید. اما متوجه میشوید که شارژ نمیشود و هرچه تلاش میکنید و حتی کابل را هم تعویض میکنید بازهم شارژ انجام نمیشود. در این مواقع ایراد از پورت خروجی پاور بانک شما است. و باید حتما این قطعه آسیب دیده تعمیر یا تعویض شود تا فرایند شارژ شدن صورت پذیرد.

دلایل خراب شدن آن هم همان موارد که در مطلب بالا در رابطه با خرابی سوکت شارژ بیان شد میباشد. یعنی نحوه نادرست ورود و خروج کابل به پورت خروجی شارژ (درضمن این مطلب در رابطه با پاوربانک هایی است که یک پورت خروجی شارژ دارند اگر دستگاه شما دو خروجی دارد و خروجی دوم آن سالم است میتوانید جهت شارژ دستگاه خود از آن استفاده نمایید)

شارژ نگه نداشتن پاوربانک

شاید شما پس از مدتی استفاده از پاور بانک خود به این مورد برخورد کنید که پاوربانک شما نسبت به قبلا شارژ کمتری در خود ذخیره میکند. و گمان میکنید که پاور بانک خراب است و باید آن را کنار گذاشت یا باید به فکر خرید یک پاور بانک دیگر باشید. در حالی که اینگونه نیست! اینکه پاور بانک شما پس از چند سال استفاده ضعیف تر میشود و یا دیگر شارژ ذخیره نمیکند یک ایراد رایج است.

چرا که باتری آن که مهمترین قسمت آن است و ذخیره نیرو (برق) را در خود انجام میدهد با گذشت زمان تحلیل میرود و خراب میشود. با خراب شدن باتری نیاز نیست که پاوربانک را کنار گذاشته و به فکر خرید پاور بانک جدید باشید. ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل باتری پاوربانک شما را تعویض نموده و صحیح و سالم تحویل شما میدهیم. تعمیرات تخصصی پاوربانک شما حرفه ی ما است.

خرابی برد پاوربانک

همه پاور بانک ها دارای یک قطعه ای کوچک هستند که برد نام دارد. و وظیفه آن نشان دادن میزان شارژ پاوربانک، زمان ورودی شارژ و زمان خروجی شارژ است. خرابی برد پاور بانک یکی از مواردی است که استفاده صحیح از آن را مختل میکند؛ چرا که نمیدانید پاور بانک شما شارژ دارد یا ندارد یا چه میزان شارژ دارد. در نتیجه باید تعمیر شود تا بتوانید به طور صحیح از آن استفاده نمایید.

 

یکی دیگر از خدمات مجموعه آقای تعمیرات موبایل تعمیرات تخصصی لپ تاپ میباشد.

برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
پشتیبانی در پیام رسان ها
خروج از نسخه موبایل