تصاویر گوشی تاشو گوگل پیکسل را دیده اید؟ انتظار می رود گوگل در سال آینده، گوشی تاشو خود را عرضه کند و یک گزارش فاش شده؛ به ما نگاهی عالی به آنچه پیکسل فولد قصد دارد عرضه کند ارائه میکند. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی گوگل و …. در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

Pixel Fold قرار است اولین گوشی تاشو گوگل باشد و از همه نظر ها، گوشی بسیار چشمگیری خواهد بود. در گذشته شاهد نشت‌هایی بودیم که به دستگاه نازکی شبیه به Oppo Find N اشاره می‌کردند. اکنون افشاگر OnLeaks نشان می‌دهد که واقعاً همینطور است و تصاویر تلفنی را به اشتراک می‌گذارد که کاملا ظریف و نازک است.

تصاویر گوشی تاشو گوگل

گوشی تاشو گوگل پیکسل

در کنار تصاویر گوشی تاشو گوگل، حالا بهترین جمع بندی خود، از آنچه که Pixel Fold از نظر مشخصات ارائه خواهد کرد، داریم. برای شروع، ابعاد این دستگاه 158.7 x 139.7 x 5.7 میلی متر است که برآمدگی دوربین عقب ضخامت را به 8.3 میلی متر می رساند. کنار گوشی انتظار یک دکمه پاور با اسکنر اثرانگشت نیز میرود.

در قسمت جلویی، در صورت بسته بودن گوشی، کاربران با نمایشگر 5.79 اینچی پوششی با دوربین سوراخ‌دار رو به رو خواهند شد. در قسمت داخلی یک صفحه نمایش تاشو 7.69 اینچی با دوربینی وجود دارد. که در یک قاب کمی ضخیم تر در گوشه بالا قرار دارد. تا اینجا همه چیز خیلی خوب است.

در اطراف پشت، احتمالا سه دوربین و یک فلاش LED وجود خواهد داشت. در حالی که شارژ USB-C از طریق پورت لبه پایینی دستگاه در دسترس خواهد بود. از نظر گزینه های رنگی، مشکی و نقره ای تنها دو رنگ موجود خواهند بود.

بخوانید  دوربین گوشی آیفون 14 چند مگاپیکسل خواهد بود؟

گوگل پیکسل تاشو

در داخل، یک تراشه Google Tensor G2 با 12 گیگابایت رم ترکیب خواهند شد و همه اینها احتمالاً اندروید 13 را اجرا خواهند کرد. قیمت گذاری و تاریخ عرضه هنوز مشخص نیست، اما به قیمت 1799 دلار و تاریخ می 2023 اشاره میشود.

همه این مشخصات بسیار امیدوارکننده است و بدون شک می توانیم انتظار یک گوشی زیبا با ویژگی های عالی  را داشته باشیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما همراه باشید.

تصاویر گوشی تاشو گوگل
منبع: به گزارش از pocketlint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها