چگونه پیام های حذف شده واتس اپ را بدون پشتیبان گیری در اندروید بازیابی کنیم؟ در این مطلب به بررسی نحوه بازیابی پیام های واتساپ میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری در مرکز آقای تعمیرت موبایل.

پیام‌های واتس‌اپ زمانی ارزشمند اند که بخواهید اطلاعات مهمی را نگه دارید یا خاطرات ارزشمندی مانند عکس‌ها و ویدیوها را زنده کنید. تهیه نسخه پشتیبان از پیام های واتس اپ در تلفن اندرویدی آسان است. به سادگی گزینه Chat Backup را در WhatsApp انتخاب کنید و در Google Drive پشتیبان بگیرید.

اگرچه این فرآیند آسان است، اما بسیاری از کاربران از پیام های WhatsApp خود نسخه پشتیبان تهیه نمی کنند. بدون پشتیبان، راه های محدودی وجود دارد که می توانید پیام های حذف شده WhatsApp را بازیابی کنید.

چگونه پیام های واتساپ را بدون پشتیبان گیری بازیابی کنیم؟

پیام های حذف شده ی واتسپ

 

استفاده از برنامه های جانبی برای بازیابی پیام های حذف شده ی واتسپ کمی دلهره آور است. با این حال، استفاده از ویژگی بازیابی WhatsApp DroidKit بسیار آسان است و پیام ها را بدون پشتیبان بازیابی میکند.

DroidKit به سرعت دستگاه شما را اسکن میکند و به شما امکان می دهد پیام های WhatsApp را از یک مخاطب پیش نمایش کنید. هنگامی که از پیش نمایش راضی بودید، می توانید با یک کلیک یک بازیابی کامل ایجاد کنید. یا به سادگی پیام ها یا فایل هایی را که می خواهید برگردانید، بازیابی کنید.

صرف نظر از تعداد پیام‌ها، عکس‌ها یا ویدیوهایی که می‌خواهید بازیابی کنید، DroidKit به سرعت برای بازیابی همه داده‌های مورد نیاز شما کار می‌کند. به علاوه، نیازی به بازنویسی چیزی ندارید. در صورت تمایل حتی گزینه ای برای استخراج چت های واتساپ در رایانه شما وجود دارد. DroidKit با تمامی دستگاه های اندرویدی مانند سامسونگ، هواوی، گوگل پیکسل، شیائومی و غیره سازگار است و برای استفاده از آن نیازی به دانش فنی نیست. و نیازی به روت کردن دستگاه خود نخواهید داشت.

بخوانید  مشخصات گوشی سامسونگ S21 FE 5G

در اینجا نحوه بازیابی پیام های WhatsApp با استفاده از DroidKit برای دستگاه Android خود آورده شده است:

بازیابی پیام های واتساپ

چگونه پیام های واتساپ را بازیابی کنیم؟

دانلود و نصب DroidKit برای اندروید

WhatsApp Recovery را انتخاب کنید سپس روی Start کلیک کنید.
تلفن اندرویدی خود را از طریق کابل USB به کامپیوتر خود وصل کنید. سپس روی Start کلیک کنید.
دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید. از داده‌های WhatsApp در دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. نسخه سفارشی WhatsApp را در تلفن Android خود نصب کنید. به نسخه سفارشی WhatsApp اجازه دسترسی دهید و نسخه پشتیبان را بازیابی کنید.
پیام های حذف شده WhatsApp خود را اسکن کنید.
سابقه چت WhatsApp را پیش نمایش کنید. سپس To Device یا To PC را انتخاب کنید تا سابقه چت را بازیابی کنید.

پشتیبان ندارید؟ مشکلی نیست!
با استفاده از قابلیت بازیابی واتساپ DroidKit، پیام های حذف شده واتس اپ را در عرض چند ثانیه و به راحتی بازیابی میکنید. هیچ تجربه فنی قبلی مورد نیاز نیست و این ابزار شما را در این فرآیند راهنمایی می کند تا گیچ نشوید. اگر به طور تصادفی یک پیام WhatsApp حاوی داده‌ها، عکس‌ها یا ویدیوهایی را که می‌خواهید نگه دارید، حذف کرده‌اید، اما از پیام‌های خود نسخه پشتیبان تهیه نکرده‌اید، DroidKit می‌تواند به شما در بازیابی آنها کمک کند.

این ابزار ارزشمند برای بارگیری رایگان است و می‌تواند در بسیاری از ویژگی‌های مفید مانند باز کردن قفل صفحه، بازیابی اطلاعات، رفع سیستم و غیره استفاده شود.

منبع: به گزارش ازpocketlint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

بخوانید  مشخصات و تاریخ عرضه گوشی موتورولا Razr 2023
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها