پر فروش ترین گوشی های شیائومی در سال 2022، گوشی‌های 2022 شیائومی؛ در این مطلب بهترین گوشی های شیائومی را که می‌توانید بخرید بررسی خواهیم کرد.

تعمیرات انواع گوشی شیائومی در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

بهترین گوشی های شیائومی 2022

شیائومی سومین فروشنده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان است. دارای طیف وسیعی از تلفن های با کیفیت بالا و در عین حال مقرون به صرفه است. و معمولا از نظر ارزش پولی عالی است. از نوامبر 2018، شیائومی به طور رسمی گوشی های خود را در بریتانیا از طریق فروشگاه رسمی Mi به فروش رسانده است.

بهترین گوشی های شیائومی در سال 2022

1: شیائومی Mi 11

شیائومی Mi 11

نقاط قوت
عملکرد سریع
دوربین عالی
طراحی جذاب
ارزش فوق العاده

نقاط ضعف
بدون رتبه IP
بدون دوربین تله فوتو

قیمت: از 13 میلیون تومان

Mi 11 نسبت به قیمت کمی که دارد دارای سخت افزار فوق العاده ایست. سریعترین چیپست موجود، صفحه نمایش زیبا و دوربین های قوی همه در یک طراحی صنعتی جذاب بسته بندی شده اند. امتیاز IP ندارد، اگرچه جنبه‌های منفی بزرگتر مثل انتخاب لنز ماکرو به جای لنز تله‌فوتو، عمر متوسط ​​باتری دارد. و در مورد MIUI؛ نرم‌افزاری است که هنوز از رقبایش عقب مانده است.

قبل از خرید این گوشی، توجه داشته باشید که Xiaomi 12 به زودی عرضه خواهد شد.

2: شیائومی پوکو X3 pro

شیائومی پوکو X3 pro

نقاط قوت
عملکرد فوق العاده
صفحه نمایش بزرگ 120 هرتزی
عمر باتری طولانی مدت
نقاط ضعف
بزرگ و حجیم
بدون تکنولوژی 5G
کیفیت دوربین متوسط

قیمت: از 6 میلیون و 500 هزار تومان

Poco X3 Pro تلفنی است که برای گیمرهای اندرویدی یا کاربرانی با بودجه کم طراحی شده است، اگرچه برای کسانی که میخواهند مشخصات گوشی شان در آینده بروز بماند هم جذاب باشد. اگر مخصوصا عملکرد گوشی اولویت شما نیست، می‌توانید گوشی‌هایی باریک‌تر و سبک‌تر، با دوربین بهتر و تقریباً با همان قیمت پیدا کنید. در حال حاضر تلفنی که بتواند با این قیمت برابری کند را پیدا نمیکنید. این قدرت پردازشی تقریباً پرچمدار در یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است، و اینکه شیائومی آن را کنار گذاشته مضحک است.

3: شیائومی ردمی Note 10 pro

شیائومی ردمی Note 10 pro

نقاط قوت
صفحه نمایش AMOLED خیره کننده 120 هرتزی
عمر باتری طولانی
دوربین های عالی
نقاط ضعف
بدون تکنولوژی 5G
بدون OIS
برآمدگی بزرگ دوربین

قیمت: از 7 میلیون تومان

ردمی نوت 10 پرو یکی از بهترین گوشی های مقرون به صرفه ای است که می توانید بخرید. ویژگیهای برجسته این گوشی، صفحه نمایش خیره کننده  AMOLED و نرخ تازه سازی 120 هرتز و مجموعه ای عالی از دوربین ها است. دوربین 108 مگاپیکسل بزرگ که توسط یک لنز تله ماکرو معقول و شگفت‌انگیز پشتیبانی می‌شود.

ویژگی های جذاب دیگر مانند جک هدفون، اسکنر اثر انگشت قوس الکتریکی، بلندگوهای استریو و حتی یک بلستر IR نیز وجود دارد. عمر باتری قوی است (دارای یک شارژر 33 واتی در جعبه است) و با اسنپدراگون 732G همراه است که عملکرد روان را تضمین می کند. تنها مشکل عدم پشتیبانی از 5G است.

4: شیائومی Mi 11 Ultra

شیائومی Mi 11 Ultra

نقاط قوت
مشخصات و نمایشگر باور نکردنی
دوربین قدرتمند
شارژر 67 وات
نقاط ضعف
ماژول دوربین نامناسب و بزرگ
بزرگ و سنگین

قیمت از 39 میلیون تومان

Mi 11 Ultra بعضی از بهترین سخت افزارهای موجود را در خود جای داده است. از مشخصات داخلی برتر گرفته تا دوربین قدرتمند، نمایشگر زیبا و شارژ سریع با استفاده از شارژر سیمی و بی سیم. هر چند ضعف هایی هم وجود دارد. اگرچه هیچ قولی برای به روز رسانی نرم افزار وجود ندارد، طراحی یک نقص بزرگتر است. Mi 11 Ultra نه تنها بزرگ است، بلکه به لطف ماژول دوربین نامناسب ظاهر زیبایی ندارد. بهترین گوشی های شیائومی

5: شیائومی 11t pro

شیائومی 11t pro

نقاط قوت
نمایشگر 120 هرتزی
دوربین 108 مگاپیکسلی
شارژ 120 وات
بلندگوهای هارمن کاردون
نقاط ضعف
طراحی معمولی
عکاسی، می توانست بهتر باشد
اشکالات عملکرد

قیمت: از 14 میلیون و 800 هزار تومان

شیائومی 11 تی پرو یک گوشی هوشمند میان رده قوی با عملکرد مناسب، صفحه نمایش 120 هرتزی عالی و دوربین 108 مگاپیکسلی است. شارژر سیمی 120 واتی مطمئناً چقابل توجه است و اگر معمولا در حال شارژ گوشی خود هستید، از این مورد گوشی بهتری در بازار وجود ندارد! اما بی‌نقص نیست. طراحی آن ضعیف و غیرجذاب است. و دوربین‌های فوق عریض و تله‌فوتو آن کیفیتی که انتظار داریم را ندارند.

بخوانید  پاوربانک مینی ZMI شیائومی در چین

6: شیائومی پوکو F3

شیائومی پوکو F3

نقاط قوت
عملکرد فوق العاده
صفحه نمایش OLED عالی
دوربین های چشمگیر

نقاط ضعف
عمر باتری طاقت فرسا

قیمت از: 7 میلیون و 300 هزار تومان

Poco F3 یک گوشی فعال میان رده است. سخت افزار Stellar توسط چیپست اسنپدراگون 870 مجهز به 5G کوالکام رهبری میشود که عملکرد عالی را در صفحه ارائه می دهد. این گوشی برای گیمینگ هم مناسب است. جایی که صفحه نمایش OLED 120 هرتزی خودش را نشان میدهد. با این حال، نرخ به روز رسانی بالا به عمر باتری ضربه میزند، به خصوص زمانی که با ظرفیت کمتری نسبت به Poco X3 Pro کار میکنید.

طراحی ممتاز و مجموعه‌ای از دوربین‌های مستحکم یک تجربه عالی از این گوشی‌ هوشمند را ایجاد می‌کند. بسیاری از مردم هر چیزی را که میخواهند در Poco X3 Pro پیدا می‌کنند، دستگاهی که قیمتی کمتر از Poco F3 دارد. اگر صفحه نمایش OLED، دوربین های کمی بهتر یا پشت شیشه ای برای شما اهمیت چندانی ندارد، گوشی ارزان تر ممکن است گزینه بهتری باشد.

7: شیائومی 11t

شیائومی 11t

نقاط قوت
نمایشگر 120 هرتزی
عمر باتری طولانی
دوربین اصلی فوق العاده
نقاط ضعف
طراحی خسته کننده
بدون شارژ بی سیم

قیمت: از 10 میلیون تومان

شیائومی 11t با طراحی کسل کننده و عدم پشتیبانی از شارژ بی سیم خالی از اشکال نیست. همانطور که گفته شد، صفحه نمایش واضح 120 هرتزی، عملکرد مناسب، عمر باتری طولانی و تنظیم دوربین قانع کننده، این محصول را به یک پیشنهاد میان رده خوب تبدیل کرده است. از دیدگاه بعضی ها، این گوشی نسبت به Xiaomi 11T Pro رقابتی تر است.

8: شیائومی Mi 11 Lite 5G

شیائومی Mi 11 Lite 5G

نقاط قوت
عملکرد قابل احترام
به طرز چشمگیری نازک و سبک
بسته بندی با کیفیت
نقاط ضعف
ارزش بهتر در جای دیگر
عدم مقاومت در برابر آب

قیمت: از 7 میلیون تومان

در حالی که Mi 11 Lite استاندارد 4G، به لطف مشخصات آن یک شاهکار است. اینکه همتای 5G آن علی‌رغم ارائه قدرت بیشتر؛ ضخیم‌تر، بزرگ‌تر و سنگین‌تر نیست، یک دستاورد چشمگیر است. این دستگاه با اتصال سریع‌تر و چیپست برتر و چند ویژگی اضافی دیگر؛ مجموعاً آن را به یک محصول میان‌رده قدرتمندتر و رقابتی تبدیل می‌کند.

Mi 11 Lite 5G با قیمتی که دارد، تجربه ای خوشایند و عملکرد خوبی را ارائه میدهد. بنابراین اگر در حال حاضر به دنبال باریک ترین تلفنی هستید که با ارزش هم باشد، این همان گوشی است. اما اگر ضخامت گوشی برای شما مهم نیست، گوشی های دیگر با همین قیمت موجود هستند.

9: شیائومی پوکو X3 NFC

شیائومی پوکو X3 NFC

نقاط قوت
نمایشگر 120 هرتزی
عمر باتری 2 روزه
دوربین عالی
عملکرد قدرتمند
نقاط ضعف
ضخیم و سنگین
اسکنر اثر انگشت غیر قابل اعتماد

قیمت: از 6 میلیون و 200 هزار تومان

Poco X3 کامل نیست. باتری بزرگ آن را حجیم و سنگین میکند می کند. البته این موارد اشکالات کوچکی هستند، به خصوص زمانی که در مقابل نقاط قوت بی شمار آن قرار بگیرند. مشخصات قوی، دوربین عالی، صفحه نمایش زیبا، و عمر باتری فوق العاده از .یژگی های مثبت این تلفن همراه است. اینکه شما میتوانید همه اینها را با قیمتی کمتر از 7 میلیون تومان دریافت کنید باورنکردنی است. و Poco X3 را به بهترین گوشی ارزان قیمت سال گذشته تبدیل میکند.

10: شیائومی Mi 10T Pro

شیائومی Mi 10T Pro

نقاط قوت
صفحه نمایش 144 هرتز
دوربین 108 مگاپیکسلی
عملکرد مناسب
باتری خیلی خوب
5G
نقاط ضعف
دوربین بیش از حد بیرون زده است.
LCD است نه OLED
سنگین
بدون شارژ بی سیم
TBC

قیمت: از 12 میلیون و 200 هزار تومان

این گوشی پرچمداران نیست، اما بسیار مناسب است. البته در حال حاضر از مدل های قدیمی است. ما دوست داریم یک پنل OLED، شارژ بی سیم و برخی اصلاحات در طراحی ببینیم، اما همه اینها قربانی های هزینه کمتری است که پرداخت میشود. شیائومی با  مشخصات ارائه شده در Mi 10T Pro و قیمت آن تعادل ایجاد کرده است. پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 865، صفحه نمایش 144 هرتزی، دوربین 108 مگاپیکسلی، قدرت باتری باورنکردنی و اتصال 5G. همه اینها مشخصاتی هستند که در میان رده ها وجود ندارد.

بخوانید  مشخصات و طراحی گوشی های ویوو X90 و X90 پرو

11: شیائومی پوکو M3 Pro 5G

بهترین گوشی های شیائومی

نقاط قوت
نمایشگر 90 هرتزی
عمر باتری عالی
اتصال 5G
نقاط ضعف
دوربین های متوسط
برای استفاده با یک دست ناخوشایند است.

قیمت: از 5 میلیون و 350 هزار تومان

شیائومی پوکو M3 پرو 5G، روی کاغذ، یک گوشی هوشمند ارزان قیمت استثنایی است. صفحه نمایش بزرگ 1080p با نرخ تازه سازی 90 هرتز، دوربین 48 مگاپیکسلی، باتری بزرگ و موارد دیگر را با قیمتی ارائه میدهد که ضرری ندارد. این گوشی احتمالاً همه نیازهای شما را برآورده میکند. بهترین گوشی های شیائومی

12: شیائومی ردمی Note 11

شیائومی ردمی Note 11

نقاط قوت
صفحه نمایش 90 هرتزی عالی
طراحی مرتب
عمر باتری قوی
نقاط ضعف
دوربین بدون لرزش گیر
بدون 5G

قیمت: از 5 میلیون تومان

شیائومی ردمی نوت 11 ترکیبی قانع کننده از مشخصات و طراحی دلپذیر را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه میدهد. نکته قابل توجه استقامت باتری نوت 11 است که اکثر افراد با یک بار شارژ دو روز استفاده می کنند. Redmi با ارائه یک شارژر سریع 33 واتی همه را تحت تأثیر قرار میدهد. عملکرد و کیفیت دوربین به اندازه کافی خوب است. در صورت افزایش هزینه Redmi Note 11 Pro 5G ارزش توجه را دارد. اما اگر بودجه شما در همین حد است، این گوشی با چند ضعف باز هم خوب است.

13: شیائومی ردمی Note 10s

شیائومی ردمی Note 10s

نقاط قوت
عمر باتری عالی
عملکرد مناسب
گزینه های رنگی خوب
نقاط ضعف
دوربین های متوسط
نداشتن نرخ تازه سازی بالا

قیمت: از 5 میلیون و 300 هزار تومان

این اولین گوشی Redmi Note است که به اندازه کافی خوب است. عمر باتری آن قطعاً نسبت به سایر همتایان Redmi Note 10 بهتر است و رنگ آبی جدید آن بسیار جذاب است. اما قیمت کم، تقریباً باعث کاهش کیفیت گوشی می‌شود. اگر کمی بیشتر هزینه کنید، ترکیب صفحه‌نمایش و دوربین بهتری را از شیائومی به دست می آورید.

14: شیائومی ردمی Note 10 5G

شیائومی ردمی Note 10 5G

نقاط قوت
مقرون به صرفه
دارای جک هدفون
نرخ تازه سازی 90 هرتز
نقاط ضعف
کیفیت نمایش متوسط
دوربین های سطح پایه
اسپیکر تک

قیمت: از 5 میلیون تومان

قبل از این، خرید یک تلفن 5G قیمت مناسب به معنای هزینه کردن حداقل 350 دلار بود. اما اکنون، به لطف پردازنده Dimensity 700، مجموعه ای از تلفن های بسیار مشابه 5G با نمایشگرهای 90 هرتزی و حدود یک سوم کاهش قیمت در دسترس هستند. تلاش شیائومی در Redmi Note 10 5G قابل تحسین است. اما موئلفه های زیادی هستند که نشان می‌دهد این گوشی بر اساس قیمت آن ساخته شده است.

بنابراین اگر صفحه‌نمایش با رنگ‌ها و زوایای دید متوسط ​​یا دوربین‌های کاملاً متوسط برای شما ​​راضی کننده نیست، احتمالا بهترین انتخاب برای شما نباشد.

15: شیائومی ردمی 10

شیائومی ردمی 10

نقاط قوت
قیمت قابل توجه
عمر باتری عالی
حسگر اثر انگشت
90 هرتز با AdaptiveSync
نقاط ضعف
صفحه نمایش LCD فاقد شادابی است
تنظیمات ابتدایی دوربین
شارژ آهسته 18 واتی

قیمت از 4 میلیون و 940 هزار تومان

شیائومی ردمی 10 یک گوشی قابل اعتماد است که خیلی عالی نیست، اما به هزینه ای که میکنید هم برمیگردد. دوربین و فناوری صفحه نمایش آن نسبتاً ابتدایی هستند. اما صفحه نمایش قابل توجهی با نرخ به روز رسانی تطبیقی ​​تا 90 هرتز، عمر باتری قوی ارائه میدهد و همچنین عالی به نظر می رسد. نسبت به قیمتش، تکنولوژی 5G وجود ندارد. و عملکرد محدود است. شارژ کند است و ضد آب نیست. با این حال، این یکی از بهترین گزینه‌ها با قیمت کمتر از 5 میلیون تومان است.

لاین تلفن فعلی شیائومی

بهترین گوشی ها شیائومی

شیائومی با جدیدترین تولیدات 11T و 11T Pro خود، نام Mi را کنار گذاشته است. این روندی است که در نسخه‌های بعدی، از جمله پرچم‌دار آینده شیائومی 12 ادامه خواهد داشت. نام Mi قبلاً نامی بود که مدل های پرچمدار (Mi) و مقرون به صرفه (Redmi) را در محدوده خود از هم جدا میکرد. اما در چند سال گذشته این لاین ها به طور فزاینده ای مبهم شده اند و مدل های میان رده در هر دو گروه یافت می شوند. مدل‌های Redmi در مقیاس قیمت های پایین قرار میگیرند.

بخوانید  مشخصات کلیدی سامسونگ گلکسی A53 5G

اگر علاقه مند به این هستید که بهترین گوشی شیائومی از نظر قدرت و ویژگی های نهایی کدام است، باید در نظر بگیرید که آنها در کدام خط تولید شیائومی قرار دارند. بهترین گوشی های شیائومی

برترین گوشی شیائومی چیست؟

گوشی های شیائومی

پرچمدار فعلی در انگلیس و اروپا Mi 11 است، در حالی که Mi 11 Ultra نسخه تقویت شده آن گوشی است. که آن را به بهترین عملکرد تبدیل میکند. همانطور که در بالا ذکر شد، Xiaomi 12 قبلاً در چین معرفی شده است و ما انتظار داریم که در اواخر فوریه در MWC در اینجا معرفی شود. Mi 11 Lite 5G، به طرز عجیبی، یک گوشی میان رده است. نسخه باریک و مقرون به صرفه تر Mi 11. همچنین Mi 11 Lite 5G NE جدیدتر هم وجود دارد. که تقریباً همان فقط کمی ارزان تر است.

11T و 11T Pro اخیراً نسبت به سری Mi 11 معرفی شدند، اما جانشین این گوشی ها نیستند. 11T ارزان‌تر به جای Snapdragon 888 Mi 11 بر روی تراشه مدیاتک اجرا میشود، در حالی که 11T Pro از پردازنده قدرتمندتری استفاده می‌کند. برخی از مشخصات آن (نمایشگر، دوربین و غیره) در مقایسه با Mi کاهش یافته است. جایی که 11T Pro واقعاً متمایز میشود، شارژ 120 واتی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. در حالیکه Mi 11 پرچمدار از شارژر توربو تا 55 وات و باتری 4600 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی میکند.

تلفن‌های سری Mi 10 همچنان در برخی از فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند، اما این گوشی‌ها از نسل قبلی هستند. گوشی سطح پایه شیائومی ردمی 10 است. اگر تنها چیزی که به آن اهمیت می دهید قیمت است، این همان تلفنی است که باید بخرید.  وجه تمایز مدل‌های «Redmi Note» در گذشته اندازه صفحه‌نمایش بود، اما حالا اینطور نیست. Redmi 10 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی است که بزرگ‌تر از پنل 6.43 اینچی در Redmi Note 10S است.

نکته

بهترین گوشی های شیائومی

به غیر از Redmi Note 10 Pro که دارای تراشه میان رده Snapdragon 732G است، پردازنده های مدیاتک کمتری را در این گوشی ها خواهید دید. اما آنها در عمر باتری و ارزش پولی تخصص دارند. به طور کلی، ردمی نوت 10 معمولی از نظر مشخصات به ردمی نوت 10 نزدیک تر است. و به ردمی نوت 10 اس هم بسیار نزدیک است.

10S دوربین‌های کمی بهتر و شارژ سریع‌تر دارد و اولین تلفنی است که از MIUI 12.5 (نسخه سفارشی اندروید 12 شیائومی، در اینجا بدون تمام نرم‌افزارهای معمولی bloatware) استفاده می‌کند. Redmi Note 10 Pro مدل برتر این سری است که در میان رده ها قرار دارد. اینجاست که بهترین تعادل بین عملکرد و ارزش را پیدا خواهید کرد.

توجه داشته باشید که در برخی بازارها مشخصات و نامگذاری ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال، در هند، Redmi Note 10 Pro بیشتر با نام Redmi Note 10 Pro Max شناخته می شود، در حالی که Redmi Note 10S به عنوان Redmi Note 10 Pro شناخته می شود. اگر خارج از فروشگاه رسمی Mi خرید می‌کنید، به شما توصیه می‌کنیم که مشخصات را بررسی کنید تا مطمئن شوید که کدام مدل را دریافت می‌کنید.

آیا همه گوشی های شیائومی از 5G پشتیبانی می کنند؟

بهترین گوشی های شیائومی

در سری پرچم‌داران فعلی که شامل مدل‌های Mi 11 و 11T می‌شوند، همه گوشی‌های شیائومی از 5G پشتیبانی می‌کنند. نسخه غیر 5G Mi 11 Lite وجود دارد. در خط ارزان‌تر Redmi، تنها Redmi Note 10 معمولی از 5G پشتیبانی می‌کند. (مدل پرو پریمیوم اینطور نیست). تنها گوشی دیگر Redmi که از 5G پشتیبانی میکند، نسل قبلی Redmi Note 9T است.

در سری Poco، فقط F2 Pro، F3 و M3 Pro از 5G پشتیبانی می کنند. جدیدتر Poco X3 GT و Poco F3 GT هم از 5G پشتیبانی میکنند.

بهترین گوشی های شیائومی
منبع: به گزارش از pocket lint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها