اگر شما هم دارنده یک عدد از گوشی های سامسونگ s21 fe هستید و گوشیتان با مشکل خرابی صفحه نمایش و رفتن تصویر و یا هر ایراد دیگری مواجه شده است و به دنبال یک مرکز معتبر و با سابثه هستید تا با خیالی آسوده دستگاهتان را تعمیر نمایید ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل در خدمت شما عزیزان هستیم تا با بالاترین کیفیت و استفاده از قطعات صد درصد اورجینال و همچنین حداقل هزینه تعمیر دستگاهتان را انجام داده و شرایط استفاده مجدد از دستگاهتان را برایتان فراهم نماییم.

انجام تمامی تعمیرات گوشی های برند سامسونگ  از جمله تعمیر و تعویض صفحه نمایش  تعویض گلس فنی همه مدلها و باتری .ایراد انتن. ایراد عدم شناسایی سیم کارت .ایراد شارژ نشدن دستگاه و… در مرکز آقای تعمیرات موبایل با مناسب ترین قیمت و کمترین زمان ممکن صورت میپذیرد.

 

 

تعویض LCD گلکسی s21

چنانچه صفحه نمایش گوشیتان به یکباره سیاه شده و تصویر نمیدهد و یا به دلیل ضربه خوردگی و آبخوردگی با مشکل مواجه شده است و غیر قابل استفاده شده است و نیاز به تعمیر ویا تعویض دارد ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل در خدمت شما عزیزان هستیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با استفاده از قطعات صد درصد اورجینال و نازلترین قیمت ممکن تعمیر و تعویض صفحه نمایش گوشی  S21 FE شما را انجام داده و حس خوب رضایت پس از تعمیر و استفاده از دستگاهتان را به شما هدیه خواهیم داد.

 

 

تعمیر (گلس فنی)  ال سی دی  S21 FE

گاهی مواقع پیش می آید که گوشیتان از دستتان می فاتد و صفحه نمایش ان ترک برمیدارد ولی خوشبختانه تصویر دستگاهتان سالم است در این مواقع دیگر نیاز نیست که بخواهید صفحه نمایش را به صورت کامل تعویض کنید و هزینه گزافی را پرداخت نمایید در این موارد ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل با استفاده از دستگاه تعویض گلس فنی که داریم صفحه نمایش شما را تعمیر مینماییم به این صورت که صفحه رویی (گلس فنی )که ترک برداشته را با دستگاه جدا نموده و صفحه تاچ سالم را با دستگاه مخصوص نصب(پرس میشود) نموده بر روی صفحه نمایش و از این طریق صفحه نمایش صحیح و سالم میشود همانند روز اول و هزینه این تعمیر هم یک سوم مبلغ تعویض کامل صفحه نمایش میشود و زمان تعویض گلس فنی هم در مجموعه آقای تعمیرات موبایل کمتر از 3 ساعت میباشد.

بخوانید  معرفی سامسونگ گلکسی A03

 

 

 

هزینه ی تعمیر lcd سامسونگ گلکسی s21 FE

یک بازنگری سریع ، این گوشی یعنی Galaxy S21 FE ممکن است در تاریخ 3 ژانویه رسمی و در 11 ژانویه به فروش برسد. مشخصات برجسته ی آن با AMOLED 6.4 اینچی 120 هرتزی، Exynos 2100 یا SD888، دوربین 12 مگاپیکسل اصلی، 12 مگاپیکسل فوق عریض و 8 مگاپیکسل 3x و دوربین تله فوتو برجسته شده است. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ 25 واتی. میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر از این گوشی به مطلب بررسی کامل گلکسی s21 fe مراجعه کنید.

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید. همچنین اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:
تعویض و تعمیر LCD گلکسی s21

  • تعمیر گوشی سامسونگ 
  •  تعمیر گوشی آیفون
  •  گوشی هواوی
  •   گوشی اچ تی سی
  •  تعمیر گوشی سونی
  •  تعمیر گوشی ال جی
  • گوشی شیائومی
  •  گوشی نوکیا
  •  تعمیر گوشی بلک بری
  • و …

مشتریان ما کار با ما را دوست دارند زیرا:

ما سالها تجربه تعمیر انواع گوشی همراه را داریم.
همیشه قابل اعتماد و وقت شناس هستیم.
تکنسین های ما تعمیرات دقیق انجام میدهند.
خدمات ما به مشتریان اولویت اصلی ماست.

هزینه تعمیر صفحه نمایش گلکسی s21 fe
منبع: به گزارش از جی اس ام ارنا.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

بخوانید  مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی S6

 

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها