نکات تعویض ال سی دی گوشی هوآوی

در این‌مقاله از سایت تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل قصدداریم نکات‌اصلی تعویض ال سی دی گوشی‌های هواوی را آموزش دهیم. همان‌طور که می دانید گوشی های  هوآوی هم مثل گوشی های دیگر برندها از قبیل سامسونگ و اپل پرفروش هستند. این گوشی ها کاربران زیادی دارند. بنابراین اتفاق‌هایی مثل شکستن ال سی دی به وفور در آن‌ها هم رخ می‌دهد. اما چه نکاتی وجود دارند که باید در تعمیرات ال سی دی هوآوی و تعویض این قطعه به آن ها توجه شود؟ در ادامه این مطلب می‌خواهیم در رابطه با مهمترین نکات تعویض ال سی دی گوشی هوآوی صحبت کنیم.

سوختن ال سی دی گوشی Huawei

 در برخی مواقع ممکن است صفحه نمایش گوشی بسوزد و اصلا روشن نشود. در این‌گونه مواقع هم اگر تعمیرکار بعد از بررسی های لازم مطمئن شود که مشکل از سمت پنل تاچ و LCD است. تعویض ال سی دی گوشی هوآوی باید در دستور کار قرار گیرد.

چه عوامل و دلایلی می‌توانند منجر به سوختن ال سی دی گوشی Huawei شوند؟

یکی ازاین دلایل همان ضربه و فشار است. اگر شدت ضربه و فشار واردشده به صفحه موبایل زیاد باشد، می‌تواند ال سی دی را کاملا از کارانداخته و سیاه کند. در این حالت اصطلاحا می‌گوییم LCD آن گوشی سوخته است. در خیلی‌از مواقع ممکن‌است آب خوردگی و تماس گوشی با مایعات منجر به‌بروز مشکلاتی مثل سوختن ال سی دی شود. اگر گوشی شما بنا به هر دلیل با آب در تماس مستقیم قرار گرفتچی کار باید کرد؟ حتما سعی‌کنید هرچه سریعتر آن‌را از آب خارج کنید. سپس پس از تمیز کردن بدنه اصلی دستگاه، آن‌را برای 24 ساعت در کیسه برنج بگذارید. انجام این کار شانس تعمیر و نجات گوشی آب خورده را به حداکثر می‌رساند.

بخوانید  تعمیر تخصصی گوشی پوکو poco m3

شکستن ال سی دی موبایل هوآوی

هوآوی از آن دسته برندهای چینی است که توانسته پا به پای برندهای بزرگ تولید کننده موبایل پیشروی داشته و خود را به عنوان یکی از برترین شرکت ها د این حوزه به همه بقبولاند. به همین جهت کاربران زیادی هم اکنون از اسمارتفون های این برند استفاده می‌کنند و طبیعتا وقتی تعداد کاربران گوشی افزایش یابد، آمار و درخواست های تعمیر آن هم افزایش می‌یابد. یکی از رایج ترین اتفاق های ناگواری که در گوشی های هوآوی شاهد رخ دادن آن هستیم مربوط به شکستن ال ی دی موبایل هوآوی می‌شود. شکستن صفحه نمایش می‌تواند منجر به تعویض ال سی دی گوشی هوآوی شود.

شکستن ال سی دی موبایل عموما به دلیل سهل انگاری کاربران در حین استفاده از آن رخ می‌دهد. به عنوان مثال افتادن گوشی از دست کاربر شایع ترین عامل وقوع این مشکل است. یا ایجاد فشار و نیروی زیاد روی صفحه گوشی می‌تواند منجر به شکستن LCD آن شود. در نظر داشته باشید که هرگونه شکستگی و ترکی که روی صفحه موبایل به وجود می‌آید، قطعا نمی‌تواند بر این معنا باشد که خود ال سی دی موبایل شکسته است و در خیلی از مواقع این شکستگی می‌تواند سطحی بوده و با تعویض گلس ال سی دی موبایل برطرف شود

تعویض ال سی دی گوشی هوآوی

تقریبا در اغلب مواقعی که برای صفحه نمایش گوشی های هوآوی مشکلی به وجود می‌آید، تعویض ال سی دی باید در دستور کار قرار گرفته
و برای رفع مشکل پیاده سازی شود. به عنوان مثال اگر گوشی کلا روشن نشود و LCD آن سوخته باشد، تنها راه تعمیر دستگاه در تعویض
این قطعه خلاصه می‌شود. همچنین اگر بنا به هر دلیل در عملکرد تاچ یا خود صفحه نمایش (LCD) موبایل هوآوی اختلالی به وجود آید هم
باید تعویض پنل تاچ LCD در دستور کار قرار گیرد. پس هر زمان که در عملکرد تاچ یا ال سی دی موبایل شما اختلالی به وجود آید و این
اختلال به سادگی قابل رفع نباشد، تعویض ال سی دی گوشی هوآوی باید انجام گیرد.

بخوانید  تعمیرات موبایل شیائومی در منطقه ملاصدرا

ویژگی بارز تاچ و LCD گوشی های هوشمند هوآوی

 تاچ و LCD گوشی های هوشمند هوآوی یا دیگر برندها در قالب یک قطعه یکپارچه تولید می‌شود. یعنی امکان تعویض مجزای آن ها برخلاف تصور خیلی از افراد وجود ندارد. بدین ترتیب اگر در عملکرد تاچ گوشی مشکلی ایجاد شود و ال سی دی آن عملا در نمایش محتوا هیچ مشکلی نداشته باشد، می‌بایست تعویض کامل پنل تاچ و LCD در دستوری کار قرار گیرد. یا اگر شرایط برعکس باشد و مثلا تاچ گوشی درست کار کند اما فقط قسمت کوچکی از LCD موبایلتان سیاه شده باشد هم به همین صورت باید تعویض LCD موبایل هوآوی در دستور کار قرار گیرد.

هدیه آقای تعمیرات موبایل به شما

  • تعویض باتری موبایل با گارانتی یک ساله
    مرکز بزرگ تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل این خبر خوش را برای شما مشتریان عزیز در سرتا سر ایران دارد که اگر باتری موبایل شما نیاز به تعویض داشته باشد، این مرکز  با گارنتی یک ساله این خدمت را به شما ارائه می نماید.
  • ارائه گلس رایگان هدیه آقای تعمیرات موبایل
    مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل در نظر دارد بعد از تعمیرات موبایل شما، گلس رایگان متناسب با برند گوشی شما به مشتریان عزیز ارائه نماید.اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد، مرکز تعمیرات موبایل کامل ترین و مجهز ترین مرکز تعمیرات انواع موبایل در تهران می باشد که می تواند تمامی خدمات تعمیرات موبایل و تبلت را به صورت خدمات موبایل در محل ارائه نماید.
آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل ، سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبردر دنیا در زمینه موبایل از سایت آقای تعمیرات موبایل با خبر شوید. همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد وحوصله ووقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید،شما می توانید با چند کلیک lمشخصات و آدرس خود و گوشی را در پورتال درخواست تعمیرات موبایل وارد نمایید و کمتر از 2 ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شم حاضر خواهند شد.

بخوانید  تعمیرات موبایل در منطقه جمشیدیه
ارتباط با مرکز تعمیرات آقای تعمیرات موبایل 

شما عزیزان می توانید با شماره های با ما در تماس باشید

تلفن های تماس :09197374015_02188904324

آقای تعمیرات موبایل را در اینستگرام دنبال کنید

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها