بهترین پاوربانک های 2023 از کدام برندها هستند؟ بهترین شارژرهای قابل حمل برای هر بودجه ای را در این مطلب بررسی میکنیم. با ما همراه باشید. این مطلب راهنمای ما در مورد بهترین شارژرها و پاوربانک های قابل حمل برای گوشی های هوشمند و لپ تاپ های USB-C است.

آقای تعمیرات موبایل عرضه کننده بهترین و متنوع ترین پاوربانک های روز بازار. جهت استعلام قیمت با ما در تماس باشید.

واقعیت این است که عمر باتری گوشی ها؛ هنوز برای بسیاری از کاربران، حتی کسانی که دستگاه های پرچمدار دارند، دردسرساز است. گذراندن روز با مقدار شارژ باقیمانده نیاز به نظم جدی دارد. اما اگر عادت دارید تمام وقت خود را در اپ های مانند اینستاگرام،تلگرام و توییتر بگذرانید، بازی کنید یا تماس ویدیویی داشته باشید، اینکار کمی سخت است.

اینجاست که لیست ما از بهترین پاوربانک های 2023 وارد می‌شود. خوشبختانه این دستگاه ها مدت هاست که وجود دارند، و به این معنی است که صدها گزینه عالی برای انتخاب وجود دارد. البته در حال حاضر، ظرفیت‌های بیش از 20000 میلی‌آمپر ساعت همراه با پشتیبانی را هم شاهد هستیم. که در شارژ لپ تاپ هم کاربردی است.

بدون هیچ مقدمه‌ای، در اینجا بهترین گزینه‌های پاوربانک را برای شما آورده ایم.

بهترین پاوربانک های 2023

1: انکر 737 (Anker)

2: Shargeek Storm2 Slim

3:: پاور بانک اکسیتروس 105 وات Ultimate

4: انکر Anker) 325)

5: Tecknet 10k

1: پاوربانک Anker 737

پاوربانک Anker 737

پاوربانک Anker 737 با حسی لوکس، سرعت شارژ دیوانه کننده و صفحه نمایش کاربردی، تقریباً عالی است.

نقاط قوت:
شارژ سریع 140 واتی دو طرفه
نمایشگر مفید
ظرفیت: 24000 میلی آمپر ساعت

نقاط ضعف
گران قیمت است

در بین بهترین پاوربانک های 2023، اگر به دنبال یکی از بهترین ها هستید، Anker 737 ممکن است دقیقاً همان باشد که میخواهید. نه تنها می تواند شارژ سریع 140 واتی را از طریق USB-C ارائه دهد، بلکه می تواند با همان سرعت شارژ شود. به این معنی است که می توانید ظرفیت کافی 24000 میلی آمپر ساعتی آن را در کمتر از یک ساعت با یک شارژر سازگار دوباره پر کنید.

همچنین فوق‌العاده خوب و با بافتی دوست‌داشتنی در کناره‌ها و نمایشگر تمام رنگی ساخته شده است. مانند یک کالای لوکس به نظر می‌رسد. ممکن است فکر کنید که به نمایشگر در پاور بانک نیاز ندارید، اما در عمل بسیار مفید است. خروجی هر پورت، شارژ باقیمانده و مدت زمان ماندگاری آن با نرخ شارژ فعلی را به شما نشان میدهد.

بخوانید  دلایل دیر شارژ شدن گوشی چیست؟

مطمئناً گران است. اما با توجه به مشخصات، قیمت نسبتاً معقولی است. اگر می‌خواهید یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند با شارژ سریع فوق‌العاده را با سرعت کامل شارژ کنید، خودش است!

2: پاوربانک Shargeek Storm2 Slim

پاوربانک Shargeek Storm2 Slim

خوش قیافه ترین پاور بانک دنیا! اگر پاوربانکی می‌خواهید که بیانیه‌ای ارائه کند، این یکی برای شماست.

نقاط قوت:
جذاب ترین پاوربانک
نمایشگر و منوها با جزئیات باور نکردنی
خروجی 100 وات و ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

نقاط ضعف
گران قیمت

این چشمگیرترین پاور بانکی است که تا به حال دیده ایم. این دستگاه دارای یک شاسی نیمه شفاف است که به شما اجازه می دهد اجزای داخل آنرا ببینید. همراه با صفحه نمایش رنگی که تمام جزئیات فنی را نشان میدهد. این یک طراحی فوق‌العاده است که جایی بین زیبایی شناسی سایبرپانک و نوستالژی اوایل دهه 2000 قرار دارد. کاملا دوست داشتنی است.

اگر فکر می‌کنید داشتن نمایشگر در پاوربانک زیادی است، اینطور نیست. یک سیستم منوی کامل وجود دارد که به شما امکان میدهد ولتاژهای سلولی، دما و موارد دیگر را بررسی کنید. حتی می توانید برای جلوگیری از هدر رفتن شارژ خود، تایمر تنظیم کنید.

البته اگر پاوربانک جامد نباشد، هیچ کدام از اینها مهم نیست و خوشبختانه بسیار مهم است. با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت و توانایی ارائه شارژ سریع 100 واتی از طریق USB-C، برای هر کاری آماده است.

3: پاوربانک Excitrus 105W Ultimate

پاوربانک Excitrus 105W Ultimate

انتخاب قدرتمند

قدرت و قابلیت حمل بالا، همراه با ظاهری ساده. این می تواند مورد مهمی برای بسیاری از مردم باشد.

نقاط قوت
شارژ سریع دوگانه: 87 وات و 18 وات
ظرفیت 18000 میلی آمپر ساعت
جمع و جور و قیمت مناسب

نقاط ضعف
ظاهر ساده

این گزینه از Excitrus طراحی بسیار ظریف تری دارد و به راحتی می توانید آن را با هر پاوربانک دیگری اشتباه بگیرید. با این حال، داخلی بسیار توانمند است. این پاوربانک می تواند 87 وات از درگاه USB-C خود ارائه دهد، در حالی که به طور همزمان 18 وات را از طریق USB-A خروجی می دهد.

بخوانید  آموزش تعویض باتری هدست بلوتوثی

این قدرت برای شارژ کردن همزمان سرفیس لپ تاپ 4 و گوگل پیکسل 6 با سرعت کامل کافی است. علاوه بر این، نسبت به مشخصاتش بسیار جمع و جور و سبک است، در کنار قیمت مناسب.

4: پاوربانک Anker 325

بهترین پاوربانک های 2023

رقیب قوی؛ ساده و همه کاره

اگر بیش از حد نگران شارژ سریع نیستید، این گزینه ظرفیت و کیفیت ساخت عالی را با قیمت مناسب ارائه می دهد.

نقاط قوت
گزینه مقرون به صرفه
ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت
ظریف و سبک وزن
نقاط ضعف
خروجی فقط 15 وات
اگر شارژ سریع آنقدر برایتان مهم نیست و فقط یک پاوربانک مقرون به صرفه می خواهید که گوشی شما را شارژ نگه دارد، Anker 325 بهترین گزینه است. قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد اما همچنان از کیفیت ساخت عالی و قابلیت اطمینان مشهور Anker بهره می برد. ظرفیت عظیم 20000 میلی آمپر ساعتی برای شارژ کردن یک آیفون بیش از چهار بار کافی است، بنابراین برای مدت زمان طولانی قابل استفاده است.

همچنین به دلیل ظرفیتی که دارد بسیار باریک و سبک وزن است، بنابراین در هنگام بیرون رفتن شما را اذیت نمی کند.

5: پاوربانک Tecknet 10k

پاوربانک Tecknet 10k

بهترین در قیمت خودش
به طرز شگفت‌انگیزی ارزان و نسبتاً سریع است

نقاط قوت
فوق العاده ارزان
بسیار سبک و قابل حمل

نقاط ضعف
ظرفیت نه چندان بالا

اگر به پاوربانکی ارزان و  خوب هستید، این گزینه از Tecknet عالی است. این مورد نه بزرگترین ظرفیت و نه چشمگیرترین سرعت را دارد، اما با قیمت مقرون به صرفه ای عرضه می شود. و هنوز هم سرعت بیشتری نسبت به Anker 325 دارد. خروجی 20 وات آنقدر سریع است که گوشی هایی مانند آیفون 12 و گوگل پیکسل 6 را با سرعت کامل شارژ می کند. اگر از یک پاوربانک معمولی استفاده می کنید، با این محصول شاهد جهش زیادی در زمان شارژ خواهید بود.

فوق العاده نازک و سبک است و می توان آن را از طریق USB-C یا Micro USB شارژ کرد. بنابراین در زمان مناسب شارژ کردن آن آسان است.

بخوانید  تعمیرات پاور بانک

نحوه انتخاب بهترین پاوربانک

انتخاب یک پاوربانک کار مهمی است، اما تعداد زیادی برای انتخاب وجود دارد. با وجود چنین اندازه‌ها، ظرفیت‌ها، سبک‌ها و مشخصات موجود در بازار، پیدا کردن یک مورد مناسب دشوار است. برای کمک به محدود کردن انتخاب های خود، در اینجا چند نکته وجود دارد که توصیه می کنیم قبل از اینکه بخرید فکر کنید.

چقدر ظرفیت نیاز دارید؟

این می تواند وسوسه انگیز باشد که به دنبال بزرگترین ظرفیت موجود باشید. این شارژرهای با ظرفیت بالا نیز معمولاً سنگین و حجیم هستند، بنابراین حمل آن‌ها کمی دردسرساز است. توصیه می‌کنیم لحظه‌ای به موقعیت‌هایی فکر کنید که معمولاً به پاوربانک نیاز دارید. اگر روزهای متوالی کمپ می زنید، ممکن است یک شارژر با ظرفیت بالا همان چیزی باشد که به آن نیاز دارید. اما اگر فقط سعی میکنید کمی عمر باتری بیشتری داشته باشید تا شما را در طول رفت و آمد یاری دهد، احتمالاً یک گزینه ی کم ظرفیت تر و سبک تر برایتان بهتر است.

چه پاوربانکی برای شما مفیدتر است؟

بهترین پاوربانک های 2023

تقریباً هر پاور بانکی تلفن شما را شارژ می کند، اما در مورد لپ تاپ ها همه چیز پیچیده تر می شود. اکثر لپ‌تاپ‌های مجهز به USB-C به مشخصات USB-C Power Delivery (PD) با وات بالا نیاز دارند. همه چیز به مدل لپ‌تاپ بستگی دارد، اما به طور کلی، برای لپ‌تاپ‌ها، احتمالاً مشخصات PD 60 واتی یا بالاتر نیاز خواهید داشت. به خصوص اگر می‌خواهید لپ‌تاپ را در حین استفاده شارژ کنید. مشخصات مدل خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که پاوربانکی میخرید که کار شما را انجام دهد.

اگر فقط گوشی یا تبلت‌ شارژ می‌کنید، هر پاوری جوابگو است، اما توجه داشته باشید که همه یکسان نیستند. اگر می خواهید از مزایای فست شارژ استفاده کنید، به مشخصات آن توجه کنید تا مطمئن شوید که دستگاه شما سازگار است. به نظر می‌رسد گوشی‌های سامسونگ در مورد شارژ سریع بسیار حساس هستند، اما پیشنهاد میشود مشخصات شارژر سازنده خود را با مشخصات پاوربانک تطبیق دهید.

بهترین پاوربانک های سال 2023
منبع: به گزارش از pocketlint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها