شایعات، اخبار و ویژگی های Xiaomi 12 Ultra. بررسی مشخصات شیائومی 12 اولترا در این مطلب. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع گوشی شیائومی در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

مشخصات شیائومی 12 اولترا

در حالی که سری Xiaomi 12 در چین راه اندازی شده است و انتظار می رود در 15 مارس در سطح جهانی عرضه شود، پرچمدار برتر این خط، 12 Ultra، همچنان غیر رسمی است. زمانی که Ultra رونمایی شود، با گزینه‌های دوربین ارتقا یافته و بالاترین مشخصات در صفحه نمایش و چیپست آن احتمالاً ویترین تمام چیزهایی است که شیائومی می‌تواند در یک گوشی مدرن قرار دهد.

تاریخ عرضه و قیمت
احتمالاً ماه ژوئیه، آگوست 2022
قیمت از 1199 پوند؟

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه احتمالی این گوشی از هیچ منبع رسمی نداریم. اما زمزمه هایی در مورد زمان عرضه 12 Ultra به گوش میرسد. فرض بر این است که گوشی برای سه ماهه سوم سال 2022 عرضه میشود. در ماه جولای یا آگوست بر اساس زمانی که شیائومی نسخه‌های Ultra قبلی گوشی‌های هوشمند خود را منتشر کرده است.

این گوشی با توجه به اینکه پرچم‌دار محسوب میشود. و با توجه به نمونه شیائومی Mi 11 Ultra، که در زمان عرضه با قیمت 1199 پوند به فروش می‌رسد، قیمت بالایی دارد. هیچ صحبت رسمی در مورد قیمت نشده است، بنابراین باید منتظر اعلام قیمت رسمی ماند.

طراحی

طراحی

طراحی جدید
دوربین دایره ای بزرگ؟

رندر هایی که در مورد Xiaomi 12 Ultra دیده‌ایم، بر روی یک جنبه بزرگ از تلفن متمرکز شده‌اند. مثلا برآمدگی دوربین آن. این موردی است که به طور فزاینده ای بزرگترین واحد در ظاهر این گوشی است. به نظر میرسد 12 Ultra علاقه ای به ایمنی ندارد. نشانه ها حاکی از آن است که یک سیستم دوربین بزرگ و پیچیده خواهد داشت. که بخش بزرگی از پشت تلفن را به شکل دایره ای اشغال میکند.

بخوانید  تعمیر و تعویض برد گوشی در شهرهای مختلف

این یک واحد دوربین بسیار بزرگ است، اما در چند سال اخیر نیز تعداد زیادی از گوشی‌ها را دیده‌ایم که نیمی از پشت خود را به دوربین اختصاص داده‌اند. و اگر مشخصاتی که شیائومی در طراحی آن قرار دهد ارزشش را داشته باشد، کسی از ظاهر آن خیلی اذیت نمیشود.

نمایشگر و مشخصات سخت افزاری

نمایشگر

نرخ تازه سازی 120 هرتز مورد انتظار است.
وضوح 2K بر اساس سابقه
اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس
باتری 4900 میلی آمپر ساعتی، شارژ 120 وات

اطلاعات قطعی در مورد نمایشگر گوشی شیائومی 12 اولترا وجود ندارد. اما به لطف سابقه ای که توسط خط استاندارد Xiaomi 12 ایجاد شده، می توانیم حدس بزنیم که چگونه عمل میکند. این گوشی‌ها دارای نمایشگر با نرخ نوسازی 120 هرتز هستند. و نسخه Pro دارای 6.7 اینچ و وضوح 2K است. که باعث میشود برخی از عناصر رنگی واقعاً چشمگیر باشد.

اکنون، اینکه آیا 12 Ultra این مورد را  ارتقاء میدهد یا خیر، سوال است! اما اگر با مشخصات پایین تر عرضه شود، جای تعجب دارد. در مورد سخت افزار اصلی، انتظار داریم که Xiaomi 12 Ultra نسبت به 12 Pro بالاتر باشد. شیائومی رابطه بسیار خوبی با کوالکام دارد و عجیب نخواهد بود اگر شیائومی، 12 اولترا را به عنوان دستگاه راه‌اندازی برای سخت‌افزار بهینه‌سازی شده قرار دهد. Ice Universe به آن اشاره کرده است.

در افشاهای دیگری نشان میدهد باتری 4900 میلی‌آمپر ساعتی وجود خواهد داشت. و از شارژ 120 واتی پشتیبانی میکند. این جزئیات از Digital Chat Station در Weibo، است.

دوربین ها

دوربین

12 Pro دارای سه دوربین 50 مگاپیکسلی است.

بخوانید  تعمیر تخصصی گوشی پوکو x3 پرو

با توجه به طراحی لو رفته برآمدگی دوربین گوشی، اگر درست باشد مشخص است که 12 Ultra طیف وسیعی از دوربین‌ها را در حین گرفتن عکس و ویدیو دارد. دوباره با استفاده از Xiaomi 12 Pro به عنوان یک معیار، این گوشی سه دوربین 50 مگاپیکسلی را به همراه خواهد داشت. یک دوربین استاندارد، به همراه یک گزینه فوق عریض و تله فوتو. انتظار میرود که این سه گزینه باقی بمانند، اگرچه می‌توان آن‌ها را ارتقا داد.

تعداد برش‌ها در مورد تصویر بالا نشان می‌دهد که ممکن است حتی بیشتر از این ارتقاء داشته باشد. یعنی یک حسگر عمق یا لنز ماکرو یا سیستم‌های فلاش پیچیده‌تر اضافه شود. باید منتظر اطلاعات بیشتر برای اطمینان باشیم.

شایعات Xiaomi 12 Ultra: تا کنون چه اتفاقی افتاده است؟

گوشی شیائومی 12 اولترا

در اینجا همه چیزهایی است که تاکنون در مورد Xiaomi 12 Ultra میدانیم.

7 مارس 2022: رندرها Xiaomi 12 Ultra را با یک دوربین بزرگ به نمایش میگذارند.
طبق گزارش‌ها، رندرهای شیائومی 12 اولترا ، دوربین بزرگی را در پشت گوشی نشان میدهند.

7 مارس 2022: باتری 4900 میلی آمپر ساعتی گوشی شیائومی 12 اولترا و شارژ 120 واتی.
یکی از افشاگران Weibo نشان میدهد که Xiaomi 12 Ultra باتری بزرگی دارد و از شارژ سریع پشتیبانی میکند.

19 فوریه 2022: Xiaomi 12 Ultra: لیست رسمی و افشای تاریخ مورد انتظار راه اندازی پرچمدار شیائومی.
خبری نشان میدهد که 12 Ultra در راه است.

6 ژانویه 2022: ممکن است اصلا شیائومی 12 اولترا وجود نداشته باشد.
این احتمال وجود دارد که شیائومی بر اساس شماره مدل‌های موجود در پایگاه داده خود، 12 Ultra را در سال جاری عرضه نکند.

بخوانید  چگونه پیام های واتساپ را بازیابی کنیم؟

14 دسامبر 2021: نشت کیس اولترا شیائومی 12، تنظیمات پیچیده دوربین عقب را نشان میدهد.
یک تصویر لو رفته نشان می‌دهد که 12 Ultra دارای یک دوربین دایره‌ای بزرگ با بریدگی‌های فراوان برای لنزها و قطعات مختلف است.

16 نوامبر 2021: شیائومی 12 اولترا صفحه نمایش پشتی ندارد. اولین بار با اسنپدراگون 898 است؟
یک نشت نشان میدهد که 12 Ultra دیگر مانند 11 Ultra صفحه نمایش عقب نخواهد داشت. و در مورد چیپست احتمالی آن حدس میزند.

16 نوامبر 2021: ممکن است مدل Xiaomi 12 Ultra Enhanced وجود داشته باشد.
گزارش طرفداران Xiaomiui نشان میدهد که ممکن است دو مدل Ultra وجود داشته باشد. یکی بالاتر از Ultra معمولی و با نام Ultra Enhanced.

مشخصات شیائومی 12 اولترا
منبع: به گزارش از pocket lint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها