مشخصات سطح پایین Google Pixel 7 Pro لو رفت. اگر اخیراً اخبار پیکسل را دنبال کرده‌ باشید، احتمالاً می‌دانید که تعدادی از واحدهای نمونه اولیه برای پیکسل 7 معمولی و پیکسل 7 پرو در حال حاضر عرضه شده‌اند. حالا جزئیات بیشتری کشف شده است. در این مطلب به بررسی مشخصات گوگل پیکسل 7 پرو میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

مشخصات گوگل پیکسل 7 پرو

Google Pixel 7 Pro

تأیید میشود که تراشه سفارشی پیکسل 7، GS201 همچنان از طراحی هسته CPU 4+2+2 استفاده می کند. و همچنین به استفاده از هسته های Cortex-A55 ادامه میدهد. دو هسته “بزرگ” Cortex-X1 نیز از Tensor اصلی منتقل می شوند.

طراحی اصلی از هسته‌های قدیمی A76 به جای جدیدترین Cortex-A78 (آخرین هسته‌های متوسط ​​ARMv8) استفاده می‌کرد که ممکن است تنها جایگزین بالقوه باشد. با این حال، ما هنوز نمی دانیم که گوگل برای GPU و سایر سخت افزارها چه برنامه ریزی کرده است.

این اولین بار نیست که از پنل صفحه نمایش جدیدی برای پیکسل 7 پرو منتشر می شود. گزارشات نشان ازین است که حداقل واحد نمونه اولیه خاصی که مورد بررسی قرار می گیرد دارای یک پنل جدید S6E3HC4 ساخت سامسونگ است. که جایگزین S6E3HC3 قدیمی در Pixel 6 Pro می شود.

این تعویض پنل احتمالاً دلیل افزایش حداکثر روشنایی است که توسط نرم افزار نیز گزارش شده است.  1000 نیت و 100٪ APL (کل صفحه روشن است)، نسبت به 800 نیت فعلی. انتظار می رود رزولوشن نمایشگر همان 3120×1440 پیکسل باقی بماند. اما اکنون با اضافه شدن حالت اصلی 1080p به طور بالقوه مصرف انرژی را کاهش می دهد.

بخوانید  مشخصات گوشی اوپو A2 | Oppo A2

مشخصات دیگر شامل نمونه اولیه تراشه‌های جدید Cirrus Logic CS40L26 برای لمسی است که ظاهراً یک نسل جدیدتر از آنچه در Pixel 6 Pro یافت می‌شود. بنابراین، احتمالاً می‌توانیم انتظار بازخورد لمسی بهتری از Pixel 7 Pro داشته باشیم. در نهایت، تراشه STMicroelectronics ST54K NFC اکنون با یک ST21NFC ساده تر جایگزین شده است. که دیگر شامل عملکرد UWB در خود تراشه نیست. UWB از Pixel 7 Pro حذف نشده است فقط توسط یک تراشه جداگانه اداره میشود.

بررسی مشخصات گوگل پیکسل 7 پرو
منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها