شایعات، اخبار و ویژگی های Xiaomi 12S Ultra. در این مطلب به بررسی مشخصات شیائومی 12s اولترا میپردازیم. با ما همراه باشید.
هنگامی که سری 12 شیائومی عرضه شد، پرچمدار برتر این خط، یعنی 12 Ultra، در غیاب خود نمایان بود. اما اکنون این شرکت تأیید کرده است که سری 12 در شرف جایگزینی با سری 12S و – در میان آنها – 12S Ultra است.

تعمیرات انواع گوشی شیائومی در مرکز آقای تعمیرات موبایل توسط کادری حرفه ای و  مجرب.

مشخصات شیائومی 12s اولترا

ابعاد: 6.7 اینچ QHD+ AMOLED LTPO، 120 هرتز
چیپست: اسنپدراگون 8+ نسل 1
رام: 8/12 گیگابایت  LPDDR5
حافظه داخلی: 256/512 گیگابایت UFS3.1
دوربین عقب: 50 مگاپیکسل (OIS) + 48 مگاپیکسل (UW) + 48 مگاپیکسل (پریسکوپ، 5x)، ToF، فوکوس خودکار لیزری
دوربین جلو: 20 مگاپیکسل
اندروید: 12، MIUI 13
باتری: 4800 میلی آمپر ساعتی، 67 وات سیمی، 50 وات بی سیم

هنگامی که این گوشی رونمایی می‌شود، احتمالاً ویترین تمام چیزهایی است که شیائومی می‌تواند در یک گوشی مدرن جای دهد. از جمله دوربین ارتقا یافته و بالاترین مشخصات نمایشگر و چیپست آن .

تاریخ عرضه: 4 جولای
 قیمت: از 1199 پوند؟

شیائومی قبلاً اعلام کرده بود که در 4 جولای در جریان رویدادی که در آن اولین واحدهای دوربین خود با برند لایکا را به نمایش می‌گذارد، سری گوشی 12S را معرفی خواهد کرد. در میان آنها شاهد شیائومی 12s اولترا و همچنین 12S و 12S Pro خواهیم بود. در دسترس بودن آن احتمالاً در ابتدا محدود به چین خواهد بود و کمی بعدتر بطور گسترده عرضه خواهد شد.

با توجه  به وضعیت پرچم‌دار این گوشی، و با توجه به قیمت شیائومی Mi 11 Ultra، که در زمان عرضه با قیمت 1199 پوند به فروش رسید، قیمت بالایی دارد.

بخوانید  بهترین گوشی های بازی سال 2022

طراحی

مشخصات شیائومی 12s اولترا

طراحی جدید
دوربین دایره ای بزرگ؟
جنس سرامیک و چرم؟

ثابت‌ترین گزارش هایی که در مورد Xiaomi 12S Ultra داریم، همگی بر یک جنبه بزرگ از تلفن متمرکز شده‌اند: برآمدگی دوربین آن. و به نظر می رسد 12S Ultra علاقه ای به ایمن بودن ندارد. تصاویر نشان از این است که این گوشی یک سیستم دوربین عظیم و پیچیده که بخش بزرگی از پشت تلفن را به شکل دایره ای اشغال می کند دارد.

از یک طرف، بدون شک این یک دوربین بسیار بزرگ است. اما در چند سال اخیر هم تعداد زیادی از گوشی‌ها را دیده‌ایم که نیمی از پشت خود را به دوربین اختصاص داده‌اند. و اگر مشخصاتی که شیائومی می‌تواند در طراحی آن قرار دهد قابل قبول باشد، کسی از ظاهر آن خیلی اذیت نخواهد شد.

جدا از طراحی ، شایعاتی نیز مبنی بر وجود مواد مختلف در دسترس است. شایعاتی مبنی بر وجود گزینه های سرامیکی سفید و مشکی وجود دارد، در حالی که تیزر خود شیائومی وجود روکش چرمی در پشت یک مدل سبز و طلایی را تایید میکند.

نمایشگر و مشخصات سخت افزاری

Xiaomi 12s Ultra

نرخ نوسازی تطبیقی ​​۱۲۰ هرتز
وضوح 2K بر اساس سابقه
اسنپدراگون 8+ نسل 1
باتری 4800 میلی آمپر ساعتی، شارژ 67 وات

اطلاعات قطعی در مورد نمایشگر 12S Ultra در دسترس نیست، اما تقریباً به لطف پیشینه ای که توسط خط استاندارد Xiaomi 12 ایجاد شده است، می توان حدس زد. این گوشی‌ها دارای نمایشگر با نرخ نوسازی 120 هرتز هستند و نسخه Pro دارای 6.7 اینچ و وضوح 2K است. همچنین به احتمال زیاد صفحه نمایش ab LTPO است که نرخ تازه سازی تطبیقی ​​را ارائه می دهد.

بخوانید  تفاوت آیفون 15 با آیفون 14

در مورد سخت افزار اصلی، انتظار میرود که Xiaomi 12S Ultra نسبت به 12 Pro جلوتر باشد. ممکن است از Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده کند. شیائومی رابطه بسیار خوبی با کوالکام دارد و ما تعجب نخواهیم کرد که شیائومی 12 اس اولترا را به عنوان دستگاه راه‌اندازی برای سخت‌افزار بهینه‌سازی شده ببینیم.

باتری 4800 میلی‌آمپر ساعتی وجود خواهد داشت. و از شارژ 120 واتی پشتیبانی می‌کند. این جزئیات از Digital Chat Station در Weibo آمده است. و با استراتژی شارژ سریع شیائومی برای سال 2022 مطابقت دارد. اکثر مدل های اصلی اکنون شامل این ویژگی هستند.

دوربین ها

سیستم دوربین سه گانه
سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و 1 اینچی IMX989
48 مگاپیکسل فوق عریض
تله فوتو 48 مگاپیکسلی
سنسور ToF

با توجه به طراحی لو رفته برآمدگی دوربین گوشی، اگر این تصور درست باشد، مشخص است که 12S Ultra طیف وسیعی از دوربین‌ها را در حین گرفتن عکس و ویدیو خواهد داشت.

منبع: به گزارش از pocketlint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها