Redmi Note 12R Pro در 29 آوریل عرضه می شود. در این مطلب به بررسی طراحی و مشخصات شیائومی ردمی نوت 12R پرو میپردازیم. با ما همراه باشید و نظر خود را کامنت کنید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی های شیائومی در مرکز آقای تعمیرات موبایل توسط کادری حرفه ای و مجرب.

ردمی زیر مجموعه ی تجاری شیائومی اعلام کرده است که در تاریخ 29 آوریل یک عضو جدید به سری ردمی نوت 12 با نام Redmi Note 12R Pro اضافه خواهد کرد.

مشخصات شیائومی ردمی نوت 12R پرو

مشخصات شیائومی ردمی نوت 12R پرو

این شرکت همچنین پوستری را به اشتراک گذاشت که در آن گزینه‌های طراحی و رنگ ردمی نوت 12R پرو را نشان می‌دهد. این تصویر قسمت پشتی گوشی هوشمند را نشان میدهد که دارای یک جزیره دوربین مستطیل شکل که دو دوربین و یک فلاش LED را در خود جای داده است. دوربین اصلی از یک سنسور 48 مگاپیکسلی استفاده می کند، اما هنوز تاییدی در مورد عملکرد دوربین ثانویه دریافت نکرده ایم. اگرچه ممکن است یک واحد ماکرو یا یک سنسور عمق باشد.

قاب سمت راست Redmi Note 12R Pro دارای دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور است که با وجود اینکه گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش OLED ساخت سامسونگ است، این مورد احتمالاً به عنوان اسکنر اثر انگشت دو برابر می شود. زیرا هیچ گوشی هوشمند دیگری در خط تولید Redmi Note 12 وجود ندارد. از یک اثر انگشت خوان در صفحه نمایش استفاده می کند.

این گوشی با اتصال 5G و 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. اما ممکن است گزینه های حافظه بیشتری وجود داشته باشد که هنوز مورد تایید نیست. 12R Pro در تاریخ 29 آوریل از ساعت 10 صبح به وقت محلی در چین به فروش می رسد، و ما همه چیز را در مورد مشخصات، ویژگی ها و قیمت آن خواهیم دانست.

بخوانید  تعمیرات شیاومی 13T

ردمی نوت 12R پرو
منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها