در این مطلب به بررسی مشخصات آنر 60 پرو (honor 60 pro) و جزئیات ظاهری آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا این گوشی را بهتر بشناسیم.

خرید انواع لوازم جانبی تلفن همراه از مرکز آقای تعمیرات موبایل با بهترین کیفیت و قیمت.

مشخصات آنر 60 پرو

آنر 60 پرو دارای صفحه نمایش بزرگتر و دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی در دوربین فوق عریض خود خواهد بود (اندازه سنسور مشخص نیست). این لنز دارای دیافراگم f/2.2 و فوکوس خودکار است که به آن امکان عکاسی ماکرو را می‌دهد. برای مقایسه، مدل معمولی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی در جلو ممکن است ارتقاء دیگری با سنسور 50 مگاپیکسلی باشد.مدل پرو دارای همان دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. مشخصات آنر 60 پرو

همچنین چیپست پردازش کننده تصاویر این دوربین ها همان اسنپدراگون 778G+ خواهد بود. 8 و 12 گیگابایت رم دارد، فضای ذخیره سازی 256 گیگابایت خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی اندروید 11 را با رابط کاربری Magic UI 5.0 از ابتدا اجرا کند. مدل Pro همچنین دارای صفحه نمایش بزرگتر، 6.78 اینچی (از 6.67 اینچ) خواهد بود. دارای پنل OLED با وضوح 1080p+ و نرخ تازه سازی بالا است. رندرها نمایشگر از چهار طرف خمیده را نشان میدهند، در حالی که نمایشگر مدل معمولی فقط در طرفین خمیده بود.

مشخصات گوشی آنر 60 پرو

honor 60 pro دارای باتری کوچکتر با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت در مقایسه با همتای خود (4800 میلی آمپر ساعت) خواهد بود. و ظاهراً این امتیازی برای شارژ سریعتر نیست، مشخصات شایعه شده همان 66 وات است. ابعاد مدل پرو 163.9 در 74.8 در 8.2 میلی متر و وزن آن 192 گرم است که کمی بزرگتر از آنر 60 معمولی  است. همانطور که در رندرهای بالا دیده می شود در چهار رنگ موجود خواهد بود: مشکی ، بژ، آبی آسمانی و سبز یشمی.

بخوانید  تعمیر اسپیکر موبایل هواوی

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید. همچنین اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:
بررسی آنر 60 پرو

  • تعمیر گوشی سامسونگ 
  •  تعمیر گوشی آیفون
  •  گوشی هواوی
  •   گوشی اچ تی سی
  •  تعمیر گوشی سونی
  •  تعمیر گوشی ال جی
  • گوشی شیائومی
  •  گوشی نوکیا
  •  تعمیر گوشی بلک بری
  • و …

مشتریان ما کار با ما را دوست دارند زیرا:

ما سالها تجربه تعمیر انواع گوشی همراه را داریم.
همیشه قابل اعتماد و وقت شناس هستیم.
تکنسین های ما تعمیرات دقیق انجام میدهند.
خدمات ما به مشتریان اولویت اصلی ماست.

مشخصات آنر 60 پرو
منبع: به گزارش از جی اس ام ارنا.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها