مشخصات، قیمت و تصاویر رسمی سامسونگ گلکسی تب A8 10.5 2021 فاش شد. در این مطلب به بررسی مشخصات گلکسی تب A8 سامسونگ (Samsung Galaxy Tab A8) میپردازیم.

تعمیرات گوشی سامسونگ  گلکسی در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

چند ماهی است که در مورد تبلت سامسونگ گلکسی تب A8 سال 2021 می شنویم که قرار است تا چند روز دیگر وارد تولید انبوه شود و از ماه آینده به طور رسمی عرضه شود. سامسونگ هنوز چیزی در مورد گلکسی تب A8 فاش نکرده است، اما به لطف رندرهایی که به بیرون دررز کرده، تا حدودی مشخصات آنرا بدست آورده ایم. در حالی که منتظر اخبار رسمی سامسونگ در مورد این تبلت هستیم، مجموعه جدیدی از تصاویر تبلت را در دو رنگ جدید نشان می دهد.

مشخصات گلکسی تب A8

این تصاویر توسط WinFuture ارائه شده‌اند و می‌توانید ببینید که Samsung Galaxy Tab A8 دارای دکمه روشن/خاموش و کلید تنظیم صدا در سمت راست با میکروفون است و در سمت چپ شیار سیم‌کارت/میکرو sd وجود دارد. در بالا یک میکروفون دیگر وجود دارد که دو بلندگو در کنار آن قرار گرفته اند و در پایین پورت USB-C با یک جفت بلندگو و جک 3.5 میلی متری هدفون قرار دارد.

مشخصات گلکسی تب A8
همچنین یک دوربین سلفی در قاب سمت راست LCD 10.5 اینچی 16:10 FullHD+ با استفاده از سنسور 5 مگاپیکسلی وجود دارد. در پشت یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با یک حلقه مشکی رنگ و زیر آن آرم سامسونگ قرار دارد. سامسونگ گلکسی تب ای 8 دارای یک SoC Unisoc Tiger T618 است که با 3 یا 4 گیگابایت رم جفت شده است. این تبلت دارای سه گزینه ذخیره سازی (32/64/128 گیگابایت) و سیستم عامل اندروید خواهد بود.

بخوانید  به زودی گوشی Black Shark 3 معرفی خواهد شد

مشخصات گلکسی تب A8 2021 سامسونگ

این تبلت همچنین دارای یک باتری 7040 میلی آمپر ساعتی خواهد بود، اما هنوز مشخص نیست که با چه سرعتی شارژ می شود. سایر ویژگی‌های برجسته سامسونگ گلکسی تب A8 10.5 (2021) شامل پشتیبانی از Dolby Atmos، باز کردن قفل با چهره، خواننده اثر انگشت در کنار، Wi-Fi دو باند و اتصال LTE است. اما مدل‌های فقط Wi Fi برای کسانی که نمی‌خواهند اتصال سلولی داشته باشند نیز وجود خواهد داشت.

این تبلت در سه رنگ با قیمت 230 یورو در اروپا عرضه خواهد شد. و گفته میشود که در اواسط ژانویه 2022 در دسترس خواهد بود.

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید. همچنین اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:
مشخصات گلکسی تب A8

  • تعمیر گوشی سامسونگ 
  •  تعمیر گوشی آیفون
  •  گوشی هواوی
  •   گوشی اچ تی سی
  •  تعمیر گوشی سونی
  •  تعمیر گوشی ال جی
  • گوشی شیائومی
  •  گوشی نوکیا
  •  تعمیر گوشی بلک بری
  • و …

مشتریان ما کار با ما را دوست دارند زیرا:

ما سالها تجربه تعمیر انواع گوشی همراه را داریم.
همیشه قابل اعتماد و وقت شناس هستیم.
تکنسین های ما تعمیرات دقیق انجام میدهند.
خدمات ما به مشتریان اولویت اصلی ماست.

مشخصات گلکسی تب A8
منبع: به گزارش از جی اس ام ارنا.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

بخوانید  تعمیرات موبایل هواوی در منطقه ستارخان
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها