نوکیا جی 11 با سه دوربین و باتری بزرگ عرضه میشود. در این مطلب به بررسی مشخصات نوکیا G11، تاریخ عرضه و جزئیات ویژگی های این گوشی میپردازیم. با ما همراه باشید.

تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی نوکیا در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

مشخصات نوکیا G11

نوکیا جی 11 بدون اطلاعیه رسمی اولین عرضه خود را انجام داد و فقط در وب سایت شرکت ظاهر شد. این گوشی عمر باتری طولانی و دو به روز رسانی اصلی سیستم عامل را نوید می دهد. این دستگاه از نظر سخت افزار بیشتر با نوکیا جی 21 مشترک است، اما کیفیت دوربین اصلی کاهش یافته و با بدنه سبک تر عرضه می شود.

چیپست Unisoc T606 را حفظ می کند اما آن را به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی کاهش می دهد. این گوشی دارای یک اسلات micro SD تا 512 گیگابایت حافظه قابل ارتقاء است. سه دوربین پشتی شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی عمق و ماکرو است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی روی یک بریدگی قطره‌ای نصب است.

این گوشی ال سی دی 6.5 اینچی با وضوح HD+، نرخ تجدید 90 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتز دارد. ویژگی برجسته آن باتری 5050 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی است و تا سه روز شارژ نگه میدارد. متأسفانه، آداپتور موجود در جعبه 10 وات است، بنابراین اگر می‌خواهید از حداکثر سرعت شارژ استفاده کنید، باید آداپتور بخرید.

g11 بطور سخاوتمندانه ای عرضه می شود و وعده سه سال به روز رسانی امنیتی و دو به روز رسانی اصلی سیستم عامل را می دهد. با این حال، با اندروید 11 سال گذشته عرضه می‌شود. قیمت این گوشی در اروپا 159 یورو است و می توانید یکی از دو رنگ آبی یخی یا خاکستری زغالی را انتخاب کنید.

بخوانید  تاریخ عرضه گوشی سامسونگ گلکسی s21 fe 5g

نوکیا G11 پلاس

نوکیا G11 پلاس

جی 11 پلاس با دوربین 50 مگاپیکسلی و عمر باتری 3 روزه رسمی شد. نوکیا G11 را در ماه فوریه عرضه کرد و امروز نیز مدل پلاس را دنبال کرد. این گوشی حول یک صفحه نمایش 6.51 اینچی HD+ 90 هرتزی با بریدگی برای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی ساخته شده است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت در داخل یک جزیره مستطیل شکل قرار گرفته است. که توسط یک واحد کمکی 2 مگاپیکسلی و فلاش LED به هم متصل شده است.

پنل پشتی دارای روکش بافتی است. همچنین دارای اسکنر اثر انگشت برای احراز هویت بیومتریک است. وب‌سایت رسمی نوکیا پردازنده‌ای که G11 Plus را تامین می‌کند فاش نمی‌کند، اما این شرکت می‌گوید این گوشی هوشمند دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. که تا 512 گیگابایت از طریق کارت microSD قابل ارتقا است.

با وعده دو سال ارتقاء سیستم عامل اندروید و سه سال به روز رسانی امنیتی ماهانه ارائه می شود. مشخص نیست که چه نسخه ای از اندروید را خواهد داشت. اما باید اندروید 12 باشد. نوکیا جی 11 plus را با عمر باتری 3 روزه بدون ذکر ظرفیت باتری تبلیغ می کند. با این حال، از آنجایی که G11 ساده دارای یک باتری 5050 میلی آمپر ساعتی است، مدل پلاس نیز احتمالاً از یک باتری با اندازه مشابه، یا بزرگتر  استفاده می کند.

دارای جک 3.5 میلی متری هدفون و پورت USB-C است و دارای دو رنگ آبی دریاچه ای و خاکستری زغالی است.

قیمت و در دسترس بودن Nokia G11 Plus مشخص نیست.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

بخوانید  معرفی بهترین گوشی های تاشو 2022
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها