شایعات، ویژگی ها و اخبار سامسونگ گلکسی نوت 22 و 22 اولترا. در این مطلب به بررسی مشخصات احتمالی و تاریخ عرضه نوت 22 و 22 اولترا میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تعمیرات گوشی های سامسونگ گلکسی در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

تاریخ عرضه نوت 22 و 22 اولترا + قیمت

سری گلکسی S21 سامسونگ در پایان ژانویه 2021 راه اندازی شد و به دنبال آن سری گلکسی S22 در فوریه 2022 عرضه شد. اما برخلاف سال های گذشته، هیچ دستگاه Note در این بین وجود نداشت. در گذشته، سری نوت در محدوده گلکسی اس بهبود یافته و آن را در بخش‌های خاصی مانند طراحی و دوربین بهبود بخشیده است. اما در سال 2021 همه چیز متفاوت بود. گلکسی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 در جایگاه عرضه نوت قرار گرفتند و قلم S مانند گلکسی اس 21 اولترا دارد. همچنین در اوایل سال 2022، Galaxy S22 Ultra عرضه شد و یک قلم S Pen داخلی را اضافه کرد.

بنابراین خط گلکسی نوت آیا اصلا ادامه خواهد داشت؟ Roh Tae-moon، رئیس بخش تجاری سامسونگ الکترونیک به خبرنگاران در MWC 2022 گفته است که Galaxy Note در آینده به عنوان Galaxy S Ultra عرضه خواهد شد. گزارش شده است که او گفته است: “گلکسی نوت خواهد بود که به عنوان “Ultra” عرضه خواهد شد. سامسونگ قبلاً گفته بود که به سری نوت متعهد است، اما زمان‌ عرضه ممکن است تغییر کند.

از نظر قیمت، ما انتظار داریم سامسونگ دستگاه یا دستگاه‌های Note بعدی را با همان قیمت‌های نسخه‌های قبلی خود عرضه کند. سامسونگ گلکسی نوت 20 از  999 دلار شروع می شود. بنابراین ما انتظار داریم که برای نوت 22 هم قیمت مشابه باشد.

بخوانید  بررسی گوشی موتورولا اج 30 نئو 

طراحی

مشخصات و تاریخ عرضه سامسونگ note 22 و note 22 ultra

قلم S تعبیه شده است
ضد آب، درجه یک
جایگاه دوربین زیر نمایشگر؟

بیشتر شایعات پیرامون سری نوت 22 این بود که آیا به بازار خواهد امد یا خیر، نه اینکه مشخص شود چه ویژگی هایی دارد. انتظار داریم دستگاه Note آینده هر نامی که باشد، جزئیات طراحی را از سایر دستگاه های پرچمدار سامسونگ بگیرد و یک گوشی ممتاز با قلم S Pen باشد. اگر قلم S تعبیه نشده باشد، نمیتوان آنرا جایگزین Note در نظر گرفت.

با ارائه دوربین جلوی زیر نمایشگر Z Fold 3، این امکان وجود دارد که نوت 22 نیز از این فناوری استفاده کند و دوربین پانچ روی نمایشگر وجود نداشته باشد.

صفحه نمایش

صفحه نمایش

نرخ تازه سازی 120 هرتز
نمایش تخت و صاف

از آنجایی که سامسونگ یک نمایشگر با نرخ تازه سازی تطبیقی ​​۱۲۰ هرتزی را در تمامی مدل‌های گلکسی اس ۲۲ ارائه می‌کند. احتمالاً در مدل نوت 22 هم این نمایشگر را به همراه پشتیبانی از HDR10+ داشته باشد. نوت 20 دارای صفحه نمایش تخت با رزولوشن فول اچ دی پلاس بود. در حالی که نوت 20 اولترا دارای صفحه نمایش منحنی با رزولوشن Quad HD+ بود. گلکسی اس 22 اولترا دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی کمی خمیده با وضوح +Quad HD است که آن را بیش از نوت 20 با نوت 20 اولترا هماهنگ می کند.

دوربین

دوربین جلو در زیر نمایشگر گزارش شده است.
هنوز اخبار خاصی در مورد دوربین های نوت 22 منتشر نشده است. جز اینکه احتمالا دوربین جلویی زیر نمایشگر قرار داشته باشد. این ویژگی در Galaxy Z Fold 3 در آگوست 2021 به عنوان یک سنسور 4 مگاپیکسلی ظاهر شد. با اینحال، گلکسی اس 22 اولترا دوربین جلو در زیر نمایشگر را ندارد. بنابراین شاید این چیزی باشد که در گلکسی اس 23 اولترا شاهد آن باشیم؟

بخوانید  آیفون 15 اولترا چه مشخصاتی خواهد داشت؟

سخت افزار و مشخصات

مشخصات

Qualcomm SD8 Gen 1 یا Exynos 2100
حداقل 8 گیگابایت رم احتمالا
باتری بزرگ

اگر بخواهیم امسال دستگاه دیگری را بررسی کنیم، سامسونگ گلکسی نوت 22 احتمالاً روی کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 یا اگزینوس 2100 اجرا خواهد شد. به احتمال زیاد شاهد حداقل 12 گیگابایت رم خواهیم بود. که بار سخت افزاری گلکسی اس 22 اولترا را به دوش میکشد. سری گلکسی S21 درگاه microSD را برای افزایش فضای ذخیره‌سازی ندارد. بنابراین احتمالا در سری‌های نوت 22 هم همین اتفاق بیفتد.

احتمال وجود باتری های بزرگ نیز در سری بعدی نوت هست. سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که انتظار داریم آن را در نوت 22 هم ببینیم.

منبع: به گزارش از pocket lint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها