ویژگی های تبلت سامسونگ گلکسی تب s8 اولترا فاش شد. در این مطلب به بررسی مشخصات گلکسی s8 اولترا (Tab S8 Ultra)خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.
در پست های قبل اطلاعاتی در مورد مشخصات سری Galaxy Tab S8 گفته ایم  و هر روز که می‌گذرد جزئیات بیشتر مشخص می‌شوند. آخرین جزئیات شامل مشخصات دقیق برای مدل Tab S8 Ultra است.

تعمیرات گوشی سامسونگ گلکسی در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

گلکسی تب S8 اولترا

انتظار می رود صفحه نمایش 14.6 اینچی و وضوح 2960 در 1848 پیکسل باشد. مانند تبلت‌های رده بالای سامسونگ، یک پنل Super AMOLED دریافت خواهید کرد که نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی را ارائه می‌دهد. گفته می‌شود که حاشیه‌های تب s8 اولترا تنها 6.3 میلی‌متر است. بریدگی احتمالاً یکی از جنبه های مورد بحث Tab S8 Ultra خواهد بود، اگرچه هدف آن نصب دو دوربین 12 مگاپیکسلی است.

شاهکار چشمگیرتر این است که گفته می شود اندازه های تب s8 اولترا  208.6 x 326.4 x 5.5 میلی متر است که با توجه به اینکه Tab S7+ خروجی دارای ابعاد 285 x 185 x 5.7 میلی متر است، قابل توجه خواهد بود. چیپست پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 با 8، 12 یا 16 گیگابایت رم پشتیبانی می شود در حالی که حافظه داخلی بین 128، 256 و 512 گیگابایت متغیر است.

مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی تب s8 اولترا

Tab S8 Ultra دارای یک باتری 11200 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ 45 واتی پشتیبانی می کند، اما باید دید که آیا شارژر مذکور در جعبه ارائه می شود یا خیر. در پشت آن یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین فوق عریض 6 مگاپیکسلی قرار دارد. نرم‌افزار با One UI 4.1 در اندروید بالاتر از 12 پوشش داده می‌شود و گفته می‌شود که دارای حالت جدید Extra Dim برای خستگی کمتر چشم و نسخه حالت عمودی Samsung DeX است.

بخوانید  آیفون را هک کنید و از اپل یک میلیون دلار جایزه بگیرید

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید. همچنین اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:
گلکسی تب S8 اولترا

  • تعمیر گوشی سامسونگ. 
  •  تعمیر گوشی آیفون.
  •  گوشی هواوی
  •   گوشی اچ تی سی
  •  تعمیر گوشی سونی
  •  تعمیر گوشی ال جی
  • گوشی شیائومی
  •  گوشی نوکیا
  •  تعمیر گوشی بلک بری
  • و …

مشتریان ما کار با ما را دوست دارند زیرا:

ما سالها تجربه تعمیر انواع گوشی همراه را داریم.
همیشه قابل اعتماد و وقت شناس هستیم.
تکنسین های ما تعمیرات دقیق انجام میدهند.
خدمات ما به مشتریان اولویت اصلی ماست.

مشخصات گلکسی تب S8 اولترا
منبع: به گزارش از جی اس ام ارنا.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها