فاش شدن ویژگی های گوشی وان پلاس 10 و 10 تی نشان می دهد که عملکرد گوشی از وان پلاس 10 پرو بهتر است. در این مطلب به بررسی مشخصات وان پلاس 10 و 10T میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات انواع گوشی های همراه در مرکز آقای تعمیرات موبایل با قطعات اورجینال و دارای گارانتی.

گوشی همراهی که احتمالا وان پلاس 10 یا وان پلاس 10 تی نامگذاری خواهد شد. و به راحتی میتواند 10 Pro را از چند جهت شکست دهد.

مشخصات وان پلاس 10 و وان پلاس 10t

OnePlus 10

OnePlus 10/10T دارای شارژ فوق سریع 150 واتی است. که در اوایل سال توسط این شرکت اعلام شده بود. همچنین  احتمالا این گوشی دارای پردازنده به روز شده Snapdragon 8 + Gen 1 است. اگر این خبر درست باشد، به این معنی است که این دستگاه نه تنها  قدرتمندتر از OnePlus 10 Pro است، بلکه بسیار سریعتر هم شارژ می شود.

این شارژ سریع 150 واتی باعث می‌شود باتری تنها در پنج دقیقه از حالت خالی به نیمه پر می‌رسد و در کمتر از 20 دقیقه شارژ کامل را تکمیل می‌کند. به ترتیب در چین و هند عرضه خواهد شد. قبل از این انتظار می رفت این گوشی با پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 9000 عرضه شود، اما در عوض با قدرتمندترین چیپست اسنپدراگون کوالکام عرضه میشود.

سایر مشخصات شامل باتری 4800 میلی آمپر ساعتی و سیستم دوربین سه گانه؛ متشکل از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک ماکرو 16 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی است. در قسمت جلویی، صفحه نمایش 6.7 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس با نرخ رفرش تا 120 هرتز وجود دارد.

بخوانید  بررسی گوشی پوکو F5

در مورد طراحی، تصاویر توسط @HeyItsYogesh و OnSiteGo گوشیی با یک واحد بزرگ و مستطیلی در پشت با چندین لنز دوربین را نشان میدهد. با این حال دوربین این دستگاه در پشت تلفن پخش شده است و برچسب برجسته Hasselblad را هم روی آن دارد. بجز این موارد، این گوشی هم بسیار شبیه هر گوشی هوشمند دیگری است. و  متأسفانه برای طرفداران OnePlus هیچ سوئیچ کشویی هشداری وجود ندارد. و البته برخلاف Pro، انتظار نمیرود که شارژ وایرلس داشته باشد.

از نظر قیمت، انتظار می‌رود که بین OnePlus 10R و OnePlus 10 Pro قرار بگیرد و  احتمالا در ماه جولای عرضه میشود.

منبع: به گزارش از pocket lint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها