مشخصات احتمالی گوشی هواوی P50 پرو

شرکت هواوی به تازگی در یک تیزر مشخصات احتمالی گوشی هواوی P50 پرو را ارائه داد که باهم به این مشخصات خواهیم پرداخت. مدیر عامل کمپانی هواوی ( رن ژنگ ‌فی)  در رویداد رسمی این شرکت به روی صحنه رفت. اون از محصولات جدید خود مانند تبلت میت پد پرو جدید، هواوی واچ 3، فری بادز 4 و چند مانیتور هوشمند رونمایی کرد. سیستم عامل Harmony OS نیز در این مراسم به طور رسمی معرفی شد. همچنین با گوشی‌های تازه معرفی شده این شرکت و همچنین برخی گوشی‌های قدیمی آن مانند P40،P30،P20 و حتی P10 نیز عرضه خواهد شد. این سیستم عامل بر روی تعدادی از گوشی‌های سری میت نیز قابل اجرا است.

تکنولوژی عکاسی در گوشی هواوی P50 پرو

عکاسی همیشه تمرکز اصلی گوشی‌های سری P هواوی بوده و P50 پرو نیز از این قاعده مستثنی نیست. قرار است با بزرگترین سنسور دوربین دیده شده در گوشی‌های هوشمند به بازار عرضه شود .  در واقع مشابه چیزی است که در گوشی Sharp Aquos R6 قرار دارد. برند آلمانی لایکا نیز علی‌رغم شایعات پایان همکاریش با هواوی، به همکاری خود با این شرکت چینی ادامه داده است.

تاریخ عرضه رسمی هواوی P50 پرو

به گفته مدیر عامل هواوی، این گوشی قرار بوده در فصل بهار به بازار عرضه شود. ولی مشکلاتی که در تولید با آن روبرو شده‌اند، شرکت را مجبور به تاخیر عرضه این گوشی کرده است. ژنگ فی تاریخ عرضه رسمی این گوشی را با کاربران در میان نگذاشت. احتمالا نمایش این تیزر، به دلیل پایان موج بی وقفه شایعات درباره این گوشی هوشمند بوده است. به هر حال، با اینکه هنوز تاریخ عرضه این گوشی را نمی‌دانیم. ولی حداقل متوجه شدیم که طراحی‌های لو رفته از این گوشی حقیقت داشته‌اند و بالاخره در آینده دور یا نزدیک شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود.

بخوانید  معرفی گوشی بلک شارک 3S با نمایشگر 120 هرتز

مشخصات احتمالی گوشی هواوی P50 پرو

سری P50 هواوی از سیستم عامل Harmony OS استفاده می‌کنند. در حال حاضر این تنها چیزی است که از آنها می‌دانیم! احتمالا شاهد استفاده از پردازنده‌های کوالکام در برخی مدل‌های این گوشی نیز خواهیم بود زیرا این پردازنده‌ها در تبلت‌های جدید هواوی به کار رفته‌اند.

مشکلات عرضه گوشی های هواوی P50 پرو

مشکلات این شرکت در تولید سری گوشی‌های P50 احتمالا به دو علت بر می‌گردد که یکی از آنها کمبود جهانی چیپست‌ها و دیگری مشکلات برای خرید قطعات از شرکت‌های آمریکایی به دلیل تحریم‌های وضع شده بر علیه هواوی در زمان دولت دونالد ترامپ است. در این مرحله، احتمالا روابط آمریکا و چین بهبود چندانی را شاهد نخواهند بود و دلیل اصلی وجود Harmony OS نیز همین است.

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل ، سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبردر دنیا در زمینه موبایل از سایت آقای تعمیرات موبایل با خبر شوید. همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد وحوصله ووقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید،شما می توانید با چند کلیک lمشخصات و آدرس خود و گوشی را در پورتال درخواست تعمیرات موبایل وارد نمایید و کمتر از 2 ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شم حاضر خواهند شد.

انواع خدمات تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل

  • تعمیرات موبایل شیائومی
  • تعمیرات موبایل هواوی
  • تعمیرات موبایل سامسونگ
  • تعمیرات موبایل اپل
  • تعمیرات موبایل نوکیا
  • تعمیرات موبایل اچ تی سی
  • تعمیرات موبایل سونی
  • تعمیرات موبایل آنر
ارتباط با مرکز تعمیرات آقای تعمیرات موبایل 

لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم. شما عزیزان می توانید با شماره های با ما در تماس باشید

بخوانید  گوشی شیائومی Poco phone

تلفن های تماس :

  • 09197374015
  • 02188904324

آقای تعمیرات موبایل را در اینستگرام دنبال کنید

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها