در این مطلب به بررسی و معرفی مشخصات احتمالی گوشی شیائومی 12 خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

تعمیر تمامی برند های گوشی همراه در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

مشخصات گوشی شیائومی 12

سال گذشته شیائومی جزو اولین گوشی هایی بود که یک گوشی با قدرت 888 را معرفی کرد و انتظار میرود امسال هم همین کار را انجام دهد. احتمالا شیائومی 12 اولین گوشی اسنپدراگون 898 باشد و تا قبل از پایان سال عرضه شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، مدل ساده ی آن از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند نه 120 واتی که در Mi 10 Ultra و Mi 11T Pro در میان مدل های دیگر دیده ایم.

شیائومی می 11 دارای باتری 4600 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 55 وات و شارژ سریع بی سیم 50 واتی بود. به هر حال، مدل ساده بالاتر از 11T Pro خواهد بود زیرا فاقد لنز پریسکوپ و دوربین فوق عریض با کیفیت بالا است. با این حال، DCS می گوید  این گوشی دوربین اصلی بهبود یافته ای خواهد داشت که بر اساس سنسور 50 مگاپیکسلی (به جای سنسور 108 مگاپیکسلی سال گذشته) است.

این گوشی همراه دارای باتری بزرگی است (هنوز عدد حجم آن مشحص نیست)، اما بدنه ای باریک را به نمایش می گذارد. شیائومی 12 همچنین دارای نسبت صفحه نمایش بیشتری نسبت به بدنه و سوراخ پانچ کوچکتری برای دوربین سلفی خواهد بود. در مورد مدل شیائومی 12 پرو، DCS قبلاً در مورد دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی (واید، فوق عریض و تله) صحبت کرده بود اما با توجه به اینکه زمان زیادی گذشته است نمیشود با اطمینان آنرا تصدیق کرد.

بخوانید  مشکل اساسی گلکسی اس 21 اولترا

دوربین شیائومی 12

احتمالا این گوشی دارای دارای دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی با پریسکوپ 5 برابری خواهد بود. شیائومی در سه سال گذشته از سنسورهای 108 مگاپیکسلی مختلف استفاده زیادی کرده است، از جمله در Mi 11 و Mix 4 استفاده شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این شرکت برای نسل 12 شیائومی (به یاد داشته باشید، دیگر “Mi” وجود ندارد)، این شرکت از تنظیمات سه گانه 50 مگاپیکسلی در دوربین های اصلی، فوق عریض و تله فوتو استفاده کرده است.

شیائومی پریسکوپ 10 برابری دارد، اما این فاصله کانونی غیرعملی است. لنز 5x همراه با یک سنسور با وضوح بالا زوم صاف و با کیفیت بالا را در محدوده 5x تا 10x ارائه میدهد. پیش از این گفته میشد سنسور 200 مگاپیکسلی برای گوشی های آینده سامسونگ استفاده خواهد شد، اما احتمالاً برای Xiaomi 12 Ultra محفوظ خواهد بود. این شرکت هنوز در مرحله تأیید طراحی سری 12 DCS است، ، بنابراین جزئیات سخت افزاری نهایی ممکن است متفاوت باشد.

به هر حال، انتظار می‌رود که گوشی شیائومی 12 دارای صفحه نمایش LTPO AMOLED با نرخ تازه‌سازی تطبیقی ​​در محدوده 1 تا 120 هرتز باشد.
همچنین این گوشی ها از چیپست اسنپدراگون 898 با رم LPDDR5X بهره خواهند برد.

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر
دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید. همچنین اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد و
وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل
را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:

  • تعمیر گوشی سامسونگ.
  •  تعمیر گوشی آیفون.
  •  گوشی هواوی.
  •   گوشی اچ تی سی.
  •  تعمیر گوشی سونی.
  •  تعمیر گوشی ال جی.
  • گوشی شیائومی.
  •  گوشی نوکیا.
  •  تعمیر گوشی بلک بری.
  • و …
بخوانید  انتشار اطلاعات پردازنده گوگل پیکسل 5a

مشتریان ما کار با ما را دوست دارند زیرا:

ما سالها تجربه تعمیر انواع گوشی همراه را داریم.
همیشه قابل اعتماد و وقت شناس هستیم.
تکنسین های ما تعمیرات دقیق و حرفه ای انجام میدهند.
خدمات ما به مشتریان اولویت اصلی ماست.

بررسی مشخصات گوشی شیائومی 12
منبع: به گزارش از جی اس ام ارنا

برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها