Geekbench فاش می‌کند که سامسونگ گلکسی A06 همان چیپست A05 را خواهد داشت. در ادامه به بررسی مشخصات احتمالی گلکسی A06  میپردازیم. با ما همراه باشید.

سامسونگ برای مهم ترین رویداد نیمه دوم سال خود را آماده می کند. اما این پایان هیجان برای طرفداران این سازنده گوشی نیست. انتظار می رود تعداد زیادی دستگاه گلکسی دیگر تا پایان سال عرضه شود که یکی از آنها گلکسی A06 است.

تعمیرات سامسونگ گلکسی A05

مشخصات احتمالی گلکسی A06

مسلماً این در سطح گلکسی زد فولد 6 نیست، گوشی‌های ارزان‌تری مانند گلکسی A06 پتانسیل فروش بیشتری را نسبت به پرچمداران سامسونگ دارند. با این حال، بعید است که این اتفاق در مورد گلکسی A06 رخ دهد، چون آخرین افشای اطلاعات تقریباً هیچ تغییری را در مقایسه با گلکسی A05 نشان نمی‌دهد.

گلکسی A06 که اخیراً در Geekbench (از طریق MySmartPrice) مشاهده شد، به نظر می‌رسد همان چیپست نسل قبلی خود را دارد: MediaTek Helio G85. امتیازی که توسط گوشی به دست آمده و در Geekbench ذکر شده مهم نیست، به خصوص که به احتمال زیاد این یک واحد نمونه اولیه است، اما این واقعیت که چیپست مشابه گلکسی A05 را دارد نشان می دهد که هیچ ارتقای عملکردی وجود نخواهد داشت.

همچنین توجه داشته باشید که لیست گلکسی A06 تأیید می کند که این گوشی دارای 6 گیگابایت رم است، که یکی دیگر از ویژگی های دستگاه آینده با گلکسی A05 است. بدیهی است که گلکسی A06 بر روی اندروید 14 اجرا می شود. در حالی که گلکسی A05 با اندروید 13 عرضه شد. متأسفانه، این تمام چیزی است که ما توانستیم در مورد گلکسی A06 کشف کنیم. اما بر اساس این جزئیات، به نظر می‌رسد که تفاوت‌های زیادی بین این گوشی و گلکسی A05 وجود نخواهد داشت.

اگر این فرض درست باشد، انتظار داریم که گلکسی A06 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی HD+، دوربین دوگانه (50 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل)، دوربین سلفی ثانویه 8 مگاپیکسلی و باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی باشد.

قیمت

سامسونگ گلکسی A05 را در ماه سپتامبر معرفی کرد، بنابراین احتمالاً جانشین آن تقریباً در همان زمان امسال رونمایی خواهد شد. تا آنجا که قیمت پیش می رود، گلکسی A06 باید حدود 100 یورو / 110 دلار قیمت داشته باشد، زیرا هیچ ارتقایی در مقایسه با آن به همراه ندارد.

به عنوان یادآوری، A05 با صفحه نمایش 6.7 اینچی 720×1600 LCD، 4/6 گیگابایت رم، 64/128 گیگابایت حافظه قابل ارتقا، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور عمق 2 مگاپیکسلی در کنار آن، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی عرضه شد. و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 25 واتی. امیدواریم که برخی از ارتقاء ها در A06 انجام بشود حتی اگر SoC ثابت بماند.

باید منتظر ماند و دید که سامسونگ گلکسی، گوشی A06 خود را چقدر نسبت به A05 ارتقاء خواهد داد.

منبع: به گزارش از phonearena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
پشتیبانی در پیام رسان ها
خروج از نسخه موبایل