در این مطلب به بررسی مشخصات آی‌ پد پرو با شارژ بی‌سیم، به‌علاوه آی‌پد ایر به‌روزرسانی‌شده و مدل‌های پایه که در سال 2022 عرضه می‌شوند خواهیم پرداخت.با ما همراه باشید. اپل از سال 2017، هر سال یک آی‌پد پایه جدید عرضه می‌کند که امسال به نسل نهم می‌رسد. مارک گورمن از بلومبرگ می‌گوید در سال 2022 مدل جدیدی عرضه خواهد شد که مانند مدل‌های قبلی خود ارتقاء جزئی را به همراه خواهد داشت.

تعمیرات گوشی آیفون اپل در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

مشخصات آی پد پرو

مدل 2021 به چیپست اپل  (از A12) به A13 Bionic  افزایش یافته است، که به این معنیست که چند نسل از آیفون های فعلی عقب تر است.

در مورد آی‌پد ایر بعدی، نسخه‌ای با نمایشگر OLED در حال توسعه بود، اما به حالت تعلیق درآمد. بنابراین، مدل جدید برای یک نسل دیگر با LCD عرضه خواهد شد. iPad Air فعلی متعلق به سال گذشته است و از چیپست A14 استفاده می کند، در حالی که مینی جدید A15 را به همراه یک دوربین سلفی فوق عریض برای ویژگی Center Stage دارد. انتظار میرود که ایر جدید با چیپست و ارتقاء دوربین همتراز با مینی عمراه باشد. مشخصات آی پد پرو

مشخصات آی پد پرو جدید

این چیپست احتمالاً Apple A15 یا A16 خواهد بود، زیرا سری M برای iPad Pro و Mac رزرو شده است. انتخاب بین A15 و A16 احتمالاً بسته به در دسترس بودن آن انجام می شود. اپل قبلاً مجبور بود تولید iPad را کاهش دهد زیرا مینی جدید در حال رقابت با سری iPhone 13 برای تراشه بود. با توجه به اینکه فروش آیپد در سه ماهه چهارم افزایش یافته بود، باید انتخاب سختی باشد. بنابراین، اگر تراشه A16 کمبود داشته باشد، احتمال زیادی وجود دارد که iPad Air به جای آن تراشه امسال را دریافت کند. مشخصات آی پد پرو

بخوانید  ارتباطات ماهواره‌ای در گوشی آیفون 13

برخلاف Air جدید، حرفه‌ای‌های جدید ممکن است OLED داشته باشند، شایعاتی در مورد پانل‌های دوتایی با روشنایی بسیار بالا را برای iPad و MacBook Pro شنیده‌ایم. در حالی که گورمن در مورد OLED چیزی نگفته، اما اشاره کرد که اپل در حال بررسی پشتیبانی از شارژ بی سیم برای آیپد پروهای بعدی است. این به آن‌ها امکان می‌دهد پایه‌های کیبورد و … را شارژ کنند.

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید. همچنین اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:
ویژگیهای آیپد پرو

  • تعمیر گوشی سامسونگ 
  •  تعمیر گوشی آیفون
  •  گوشی هواوی
  •   گوشی اچ تی سی
  •  تعمیر گوشی سونی
  •  تعمیر گوشی ال جی
  • گوشی شیائومی
  •  گوشی نوکیا
  •  تعمیر گوشی بلک بری
  • و …

مشتریان ما کار با ما را دوست دارند زیرا:

ما سالها تجربه تعمیر انواع گوشی همراه را داریم.
همیشه قابل اعتماد و وقت شناس هستیم.
تکنسین های ما تعمیرات دقیق انجام میدهند.
خدمات ما به مشتریان اولویت اصلی ماست.

مشخصات آی‌ پد پرو
منبع: به گزارش از جی اس ام ارنا.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها