مشاهده گوشی جدید شیائومی در TENAA

گوشی جدید شیائومی توسط کمپانی بزرگ شیائومی منظر شده است. شیائومی در حال توسعه یک گوشی هوشمند 5G است چرا که به تازگی این محصول در وب‌سایت TENAA حضور پیدا کرده است.

ماه اکتبر شاهد ظهور گوشی جدید شیائومی خواهیم بود

مفتخریم اعلام نماییم که شیائومی در ماه اکتبر سال جاری میلادی از نسل جدید گوشی Mi MIX رونمایی کند. در اکتبر سال گذشته میلادی با گوشی شیائومی Mi MIX 3 مجهز به چیپست اسنپدراگون 845 ملاقات کردیم. اوایل امسال این شرکت چینی از نسخه 5G این اسمارت فون مجهز به پردازنده اسنپدراگون 855 رونمایی کرد. احتمالا  نسل آینده این دستگاه نیز قادر به پشتیبانی از نسل پنجم تلفن همراه باشد. در حالی که شایعات زیادی پیرامون شیائومی می میکس 4 وجود دارد، به تازگی یک گوشی 5G شیائومی در دیتابیس TENAA مشاهده شده است. این احتمال وجود دارد که دستگاه مذکور شیائومی می میکس 4 یا Mi MIX 3s باشد.

گوشی شیائومی می میکس 4 از شارژ بی‌سیم بهره مند خواهد بود

به تازگی مدیر محصولات شیائومی، Wang Teng ادعا کرده که گوشی شیائومی می میکس 4 از شارژ بی‌سیم سریع‌تری در مقایسه با شیائومی Mi 9پشتیبانی می‌کند. احتمالا این فبلت قادر به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم سریع‌تر از 20 وات خواهد بود. در ماه مه گزارشی از سوی XDA Developers در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت که به کدنام هرکول برای پرچمدار آینده شیائومی با پردازنده اسنپدراگون 855 اشاره می‌کرد. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی سه گانه و دوربین سلفی تکی مجهز می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، شارژ وایرلس و تراشه NFC اشاره کرد.

بخوانید  گوشی vivo V15 Pro رونمایی شد

سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش گوشی‌های سری می میکس

تا به امروز شیائومی از سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش گوشی‌های سری می میکس استفاده نکرده است. این احتمال وجود دارد که هرکول همانMi MIX 4 باشد. این اسمارت فون مانند نسل‌های گذشته خود از نسبت نمایشگر به بدنه بالایی برخوردار خواهد بود. در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سونیو سونی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید 🙂همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد شما میتوانید با چند کلیک مشخصات و آدرس خود و  گوشی را در پورتال درخواست تعمیر موبایل وارد نمایید و کمتر از ۲ ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شما حاضر خواهند شد.

خدمات تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل
  • تعمیرات گوشی Samsung 
  • تعمیرات انواع گوشی های Huawei
  • تعمیرات انواع گوشی های LG
  • تعمیرات انواع گوشی های ZTE
  • تعمیرات انواع گوشی های Vivo
  • تعمیرات انواع گوشی های iPhone 12

با ما تماس بگیرید :

تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها