بهترین گوشیهای سامسونگ گلکسی: ببینید کدام گوشی هوشمند گلکسی برای شما مناسب است. در این مطلب به بررسی بهترین گوشی های برند سامسونگ گلکسی میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی های سامسونگ گلکسی بصورت آنلاین و حضوری در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

مقدمه

سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان است و به همین دلیل، تعداد زیادی دستگاه را متناسب با طیف وسیعی از بودجه‌ها و سبک‌های زندگی ارائه می‌دهد. خواه گلکسی Z Fold 4 فوق‌العاده پریمیوم باشد یا Galaxy A53 5G مقرون به صرفه، سامسونگ برای همه سلیقه ها گزینه‌ای دارد.

گوشی های سامسونگ به سه دسته مجزا تقسیم می شوند. سری گلکسی S سامسونگ، سری اصلی گوشی های پرچمدار این شرکت است. همه مدل های آن دارای طراحی ضد آب درجه یک، قدرت زیاد و بهترین دوربین ها هستند. جالب اینجاست که جدیدترین S23 Ultra دارای یک قلم S Pen داخلی است که معمولاً فقط در دستگاه‌های Note یافت می‌شود.

سری گلکسی Z سامسونگ نشان‌دهنده گوشی‌های هوشمند تاشو این شرکت است که از نظر قیمت در صدر لیست قرار دارد. و جدیدترین نوآوری‌های طراحی خود را به نمایش می‌گذارد. در حال حاضر، این شامل گوشی های Z Flip و Z Fold است که در حال حاضر در نسل چهارم خود هستند.

سامسونگ گلکسی A زیرمجموعه‌ای است که از نظر قیمت پایین‌تر از محدوده S قرار دارد. اما چندین ویژگی طراحی آن از جمله نمایشگرهای کامل و حسگرهای اثر انگشت زیر صفحه نمایش را به خود اختصاص داده است. با چنین دستگاه‌های متنوعی که ارائه می‌شود، محدود کردن بهترین گوشی هوشمند سامسونگ دشوار است. با در نظر گرفتن این موضوع، ما لیستی را برای کمک به شما جمع آوری کرده ایم.

بهترین گوشیهای سامسونگ گلکسی

1: سامسونگ گلکسی S23 اولترا

سامسونگ گلکسی S23 اولترا

بهترین بهترین ها، اگر به دنبال بهترین ها هستید که سامسونگ ارائه می دهد، نباید کمتر از Galaxy S23 Ultra بخواهید.

نقاط قوت
دوربین استثنایی
نمایش دوست داشتنی
قدرت بالا
نقاط ضعف
گران
در سرعت شارژ سریع ترین نیست

ممکن است شباهت زیادی به پرچمدار سال گذشته داشته باشد، اما Samsung Galaxy S23 Ultra چیزهای بیشتری برای نمایش دارد. سامسونگ قبلاً در قدرت و عملکرد دوربین پیشرو بود، اما این مدل جدید این جنبه‌ها را به ارتفاعات جدیدی ارتقا می‌دهد. S23 اولترا دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی است و نتایج با رنگ‌های پر جنب و جوش و جزئیات فراوان، جزو بهترین‌هایی است که امروز از گوشی‌های هوشمند می‌بینید.

بخوانید  شیائومی ردمی نوت 12R با اسنپدراگون 4 نسل 2 معرفی شد

همچنین دارای سریع ترین پردازنده اسنپدراگون است که منجر به عملکرد سریع، بازی عالی و عمر باتری فوق العاده می شود. مطمئناً گزینه گرانی است، اما با عملکردی مانند این، کاملاً توجیه شده است.

2: سامسونگ گلکسی S23+

سامسونگ گلکسی S23+

تعادل کامل

با ایجاد تعادل کامل بین قیمت، عملکرد و اندازه، Galaxy S23+ انتخاب مناسبی برای بسیاری از افراد است.

نقاط قوت
نمایشگر عالی
پردازنده قدرتمند اسنپدراگون
عمر باتری عالی
نقاط ضعف
از S22+ تغییر چندانی نکرده است
بدون S Pen

اگر قدرت زیادی میخواهید، اما بدون قلم S و 200 مگاپیکسل این کار را انجام میدهید، Galaxy S23+ ممکن است گوشی مناسب شما باشد. این گوشی یک فرم کوچک تر و همچنین طراحی جذاب با جلو و عقب صاف را ارائه می دهد. شما هنوز هم پردازنده عالی اسنپدراگون 8 نسل 2 را دارید. این دستگاه هر کاری را که انجام دهید به راحتی انجام می دهد بدون اینکه باتری شما خیلی سریع تخلیه شود.

S23+ تعادل عالی بین قیمت و عملکرد را فراهم می کند، شما  با هزینه مناسب در عین حال تمام ویژگی ها و قدرت عالی را حفظ میکنید. دوربین اصلی کمی لنگ میزند، اما عملکرد سنسور 50 مگاپیکسلی همچنان با بهترین های موجود در بازار معامله می شود.

3: سامسونگ گلکسی S23

سامسونگ گلکسی S23

تمام قدرت و ویژگی ها با طراحی جمع و جور. این یکی از گزینه های مورد علاقه ما است، فقط به این دلیل که کوچکتر است.

نقاط قوت
طراحی جیب پسند
عمر باتری خوب
اجرای فوق العاده
نقاط ضعف
نسبت به مدل سال گذشته تغییر زیادی نکرده است
بدون فناوری LTP

گلکسی S23 استاندارد در اصل همان گوشی S23+ است، فقط کوچکتر است و در نتیجه باتری کوچکتری نیز دارد. اگر چیزی می خواهید که به راحتی در جیب شما جا شود، بدون اینکه هیچ ویژگی یا عملکردی را از دست بدهید، این گوشی برای این کار است.

بخوانید  معرفی مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی S23 اولترا

باتری 3900 میلی‌آمپر ساعتی ممکن است برای برخی ناامید کننده باشد، اما این دستگاه دارای صفحه نمایش کوچک‌تری است و با پردازنده فوق‌العاده کارآمد اسنپدراگون 8 نسل 2 ترکیب می‌شود. به این معنی که باید به راحتی در طول روز پاسخگو باشد.

4: سامسونگ گلکسی Z Flip 4

بهترین گوشی های برند سامسونگ گلکسی

بهترین تلفن تاشو، Z Flip 4 در مقایسه با مدل قبلی خود، افزایش زیادی در عملکرد و طراحی به ارمغان می آورد، این بهترین تلفن تاشو در جهان است.

نقاط قوت
صفحه نمایش لمسی جلو AMOLED
طراحی خوب
قدرتمند با نرم افزار روان
نقاط ضعف
سرعت شارژ سریعترین نیست
دوربین زوم ندارد

Samsung Galaxy Z Flip 4 برداشت نوستالژیک تری از گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو است. به یاد دارید زمانی که تنها کاری که برای قفل کردن گوشی خود باید انجام می دادید این بود که آن را به سرعت ببندید؟ به لطف دستگاه‌های تاشو مانند Z Fold 4 این مورد بازگشته است!

Z Flip 4 به جای تا شدن برای تبدیل شدن به یک صفحه نمایش بزرگتر، یک گوشی هوشمند است که به یک گوشی جیبی تر تبدیل میشود.

5: گلکسی Z fold 4

گلکسی Z fold 4

بهترین حالت تاشو

نقاط قوت
صفحه نمایش تاشو بزرگ
دوربین های بهبود یافته
پشتیبانی از قلم S
نقاط ضعف
قیمت گران
صفحه نمایش داخلی باتری را به سرعت تخلیه می کند

از بهترین گوشیهای سامسونگ گلکسی میتوان به سامسونگ گلکسی زد فولد 4 اشاره کرد که یک گوشی شگفت‌انگیز است. و مطمئناً هر جا که از آن استفاده می‌شود، توجه را به خود جلب میکند. ایده این است که در مواقعی که به آن نیاز دارید، یک گوشی است، اما زمانی که به صفحه‌نمایش بزرگ‌تری نیاز دارید، تبدیل به تبلت می‌شود.

این گوشی دارای سخت افزار درجه یک و عملکرد سریع است. در حالی که به نظر می رسد بسیار شبیه به نسل گذشته است، آرایه دوربین بسیار بهبود یافته است، که یک به روز رسانی بسیار خوشایند است.

هنوز هم مشکلات اجتناب ناپذیری در فناوری صفحه نمایش تاشو وجود دارد، که برجسته ترین آنها چین و انعکاس های عجیب و غریب ناشی از روکش است. اما اگر برایتان اهمیت چندانی ندارد، Z Fold 4 دستگاهی هیجان انگیز و بدون شک یکی از بهترین گوشی های تاشو است که می توان خرید.

بخوانید  بررسی مشخصات گوشی ویوو X90

6: سامسونگ گلکسی A53 5G

بهترین گوشیهای سامسونگ

ویژگی های خوب، قیمت پایین. سامسونگ گلکسی A53 یک انتخاب فوق‌العاده است که ضرر نمی‌کنید.

نقاط قوت
طراحی و نمایش فوق العاده
اسلات کارت MicroSD
رتبه IP67
نقاط ضعف
بدون جک هدفون 3.5 میلی متری

سامسونگ گلکسی A53 5G ممکن است دستگاهی نباشد که نسبت به نسخه قبلی جهش زیادی داشته باشد، اما همچنان یک گوشی هوشمند میان رده فوق العاده است. صفحه نمایش پر جنب و جوش است و طراحی تمیز و کامل و ضد آب است. با باتری بزرگتر، به علاوه عملکرد بسیار مناسب دوربین، ارزش خرید دارد.

با این حال، در این قیمت، گزینه های بسیار خوبی وجود دارد که می توانید از میان شرکت هایی مانند شیائومی، Realme و OnePlus و … در نظر بگیرید که با قیمت ارزان تر، به همان اندازه (اگر نه بیشتر) نسبت به A53 خوب است. با این اوصاف، این بهترین انتخاب برای کسانی است که خواهان یک تجربه مدرن سامسونگ در حد پرچمدار هستند. رویکرد سامسونگ در به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری قابل تحسین است، به این معنی که این باید برای سال‌های طولانی انتخاب خوبی باشد.

محصولات دیگر

وقتی صحبت از گوشی‌های هوشمند به میان می‌آید، ما چندین فاکتور را در نظر می‌گیریم، از جمله وضوح نمایشگر، کیفیت دوربین، عمر باتری و عملکرد بازی. استفاده از همان تست‌های اولیه زمانی که دستگاه جدیدی برای گنجاندن در نظر گرفته می‌شود. همه اینها کافی نیست و نظرات مشتریان، کیفیت و ارزش برند را هم باید در نظر بگیریم.

محصولات بسیاری نیز وجود دارد که عملکرد خوبی دارند. از آنجایی که ممکن است برای برخی افراد مناسب باشد، ما آنها را در زیر فهرست کرده ایم.

سامسونگ گلکسی S22 Ultra
سامسونگ گلکسی اس 22
Samsung Galaxy S22+
سامسونگ گلکسی A52 5G

بهترین گوشیهای سامسونگ گلکسی
منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها