Xiaomi Mi 9 در بریتانیا ارائه خواهد شد

گوشی Xiaomi Mi 9 در سایر کشورهای اروپایی مانند اسپانیا و ایتالیا عرضه می شده است، ولی هنوز عرضه رسمی این گوشی را در شهر بریتانیای انگلیس شاهد نبودیم. بنابراین از این به بعد این گوشی در Vodafone، فروشگاه آنلاین Miia فروشگاه Xiaomi و فروشگاه آفلاین Mi در لندن قابل خریداری است.گوشی Xiaomi Mi 9 در دو مدل – 64 گیگابایت و 128 گیگابایت در دسترس است.

درباره گوشی و برند شیائومی

گوشی Xiaomi Mi 9 در سال 2019 گوشی های بسیاری را عرضه خواهد کرد اما این شرکت برای معرفی پرچم دار خود تاریخ 20 فوریه را انتخاب کرده است. در مجموع سه نسخه از این پرچم دار فوق العاده به نام های شیائومی می 9، شیائومی می 9 اس ای و شیائومی می 9 اکسپلور رونمایی شده که همزمان با گوشی های سامسونگ گلکسی اس 10، سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس و سامسونگ گلکسی اس 10 ای و گوشی جنجالی این برند یعنی سامسونگ گلکسی فولد معرفی شده اند. بودن شک این مدل ها با ویژگی های جدید و منحصر به فرد خود انقلاب بزرگی را در گوشی های شیائومی به وجود خواهند آورد. در اینجا به معرفی شیائومی می 9 خواهیم پرداخت.

بدین ترتیب باید به این بخش از گزارش فعلا به چشم شایعه‌ای نه چندان قطعی نگاه کنیم و منتظر انتشار خبرهای بعدی بمانیم.

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید 🙂همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد و حوصله و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، شما میتوانید با چند کلیک مشخصات و آدرس خود و  گوشی را در پورتال درخواست تعمیر موبایل وارد نمایید و کمتر از ۲ ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شما حاضر خواهند شد.

بخوانید  رونمایی از پنج آیفون جدید توسط اپل تا سال آینده

خدمات تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل

  • تعمیرات گوشی Samsung 
  • تعمیرات انواع گوشی های Huawei
  • تعمیرات انواع گوشی های LG
  • تعمیرات انواع گوشی های Motorola
  • تعمیرات انواع گوشی های ZTE
  • تعمیرات انواع گوشی های Vivo
  • تعمیرات انواع گوشی های iPhone

و اما هدیه آقای تعمیرات موبایل به شما

  • تعویض باتری موبایل با گارانتی یک ساله
    مرکز بزرگ تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل این خبر خوش را برای شما مشتریان عزیز در سرتا سر ایران دارد که اگر باتری موبایل شما نیاز به تعویض داشته باشد، این مرکز  با گارنتی یک ساله این خدمت را به شما ارائه می نماید.
  • ارائه گلس رایگان هدیه آقای تعمیرات موبایل
    مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل در نظر دارد بعد از تعمیراتموبایل شما، گلس رایگان متناسب با برند گوشی شما به مشتریان عزیز ارائه نماید.اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد، مرکز تعمیرات موبایل کامل ترین و مجهز ترین مرکز تعمیرات انواع موبایل در تهران می باشد که می تواند تمامی خدمات تعمیرات موبایل و تبلت را به صورت خدمات موبایل در محل ارائه نماید.
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها