عرضه گوشی Huawei P30 Pro

بالاخره شاهد رونمایی و عرضه گوشی Huawei P30 و P30 Pro را در صحنه جهانی بازار اسمارت فون ها شدیم. اماهنوز این گوشی در بازار هند به فروش می رسد. این شرکت در حال حاضر یک صفحه فرود در سایت آمازون دارد که محصولات خود را به نمایش قرار می دهد.
متاسفانه، این وب سایت هنوز  جزئیات دقیقی مانند قیمت گذاری، گزینه های رنگ، پیش سفارش و تاریخ راه اندازی، و غیره ارائه نداده است. ما فقط می دانیم که یکی از ویژگی های بارز این گوشی داشتن 8/256 GB رم می باشد.

از جمله ویژگی های دیگر گوشی Huawei P30 Pro می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای دوربین با قدرت  10 برابر زوم می باشد.
  • دارای باتری 4200 میلی آمپر با قابلیت شارژ معکوس است.
  • این گوشی به اسکنر اثر انگشت UD مجهز می باشد.
  • گوشی Huawei P30 Pro بر پایه Android Pie وارد  بازار می شود.

بنده گوشی Huawei P30 Pro

همان‌طورکه پیش‌بینی می‌شد، بدنه‌ی هر دو گوشی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو ترکیبی از پنل‌های شیشه و فریم فلزی است. در نمای جلوِ هر دو دستگاه، دوربین سلفی درون بریدگی قطره‌ای‌شکلی در میانه‌ی لبه‌ی بالای آن قرار دارد و از روزنه یا راهکار دوربین سلفی کشویی خبری نیست. در طراحی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو تفاوت‌هایی نیز دیده می‌شود. نمای پشتی پی ۳۰ ترکیب دوربین سه‌گانه با فلش LED را با چینشی عمودی دربرمی‌گیرد؛ درحالی‌که در نسخه‌ی پرو سه دوربین و حسگر ToF و فلش LED در قالب دو ستون عمودی سه‌تایی و دوتایی قرار گرفته‌اند.

بخوانید  رونمایی از اسپیکر بلوتوث تسکو TS 2361

مدیرعامل گروه محصولات تجاری هواوی، طراحی گوشی‌های جدید سری P30 را الهام‌ گرفته‌شده از طبیعت می‌داند. وی با اشاره به بریدگی کوچک دوربین سلفی، متذکر می‌شود پرچم‌داران جدید هواوی نمایشگر بسیار کم‌حاشیه‌تری درمقایسه‌با رقبا دارند؛ به‌طوری‌که عرض گوشی P30 Pro با نمایشگر ۶.۴۷ اینچی از آیفون XR کمتر است. ناگفته نماند پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو به‌ترتیب با وزن ۱۶۵ و ۱۹۲ گرمی از آیفون XR و آیفون XS مکس وزن سبک‌تری دارد.

نمایشگر گوشیHuawei P30 Pro

هواوی پی ۳۰ از نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED با رزولوشن ۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسل و لبه‌های تخت استفاده می‌کند؛ اما پی ۳۰ پرو از پنل ۶.۴۷ اینچی OLED با رزولوشن ۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسل و لبه‌هایی خمیده بهره می‌برد. بنابراین نسبت تصویر به بدنه در نسخه‌ی پرو بیشتر است و کاربر با آن بیش از نسخه‌ی عادی، حس غوطه‌وری در محتوا را تجربه خواهد کرد. هر دو گوشی جدید چینی‌ها از فضای رنگی گسترده‌ی DCI-P3 پشتیبانی می‌کنند و با محتوای HDR سازگاری دارند.

حسگر اثر انگشت Huawei P30 Pro

پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر بهره می‌برند که براساس ادعای ریچارد یو، ۳۰ درصد عملکرد بهتری درمقایسه‌با حسگرهای قبلی هواوی دارد. هواوی P30 و P30 Pro به‌ترتیب موفق به دریافت گواهی IP53 و IP68 از مؤسسه‌ی IEC شده‌‌اند؛ ازاین‌رو، پی ۳۰ مقابل گردوغبار و پاشش قطرات آب مقاوم است و پی ۳۰ پرو می‌تواند تا ۳۰ دقیقه فشار آب در عمق ۲ متری را تحمل کند.

گوشی‌های سری P‌ همواره عملکرد بسیار موفقی درزمینه‌ی عکاسی داشته‌‌اند؛ اما اکنون چینی‌ها مدعی‌اند «خانواده‌ی P30 قوانین عکاسی را بازنویسی خواهد کرد». پی ۳۰ پرو با دوربین ۸ مگاپیکسلی پریسکوپی و فاصله‌ی کانونی ۱۲۵ میلی‌متری می‌تواند شما را بیش از هر گوشی دیگری به سوژه نزدیک‌تر کند. درضمن، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) عکس‌هایی با جزئیات فراوان و ویدئوهایی عاری از لرزش را نوید می‌دهد. هواوی و لایکا دو دوربین دیگر گوشی را نیز درمقایسه‌با گذشته ارتقا داده‌اند.

بخوانید  معرفی ساعت هوشمند Mi Band 5شیائومی

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید 🙂همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد و حوصله و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید،این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:

  • تعمیر گوشی سامسونگ (samsung)
  •  تعمیر گوشی آیفون(iphone)
  • تعمیر گوشی هواوی
  •  تعمیر گوشی اچ تی سی
  •  تعمیر گوشی سونی
  •  تعمیر گوشی ال جی
  • تعمیر گوشی شیائومی
  •  تعمیر گوشی نوکی
  •  تعمیر گوشی بلک بری
  • و … .

نحوه ارتباط با اقای تعیمرات موبایل

  • تماس مستقیم با مرکز تعمیرات موبایل
    تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹
  • ارسال درخواست انلاین به مرکز تعمیرات موبایل اقای تعیمرات موبایل

ارتباط با شما مشتری عزیز افتخار ماست . برای استفاده از تخفیفات ویژه زمستانه تا پایان امسان فرصت دارید 🙂 .

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها