عرضه سامسونگ گلکسی A22 5G به بازار

کمپانی سامسونگ قیمت گوشی گلکسی A22 5G را برای بازار اروپا مشخص کرد. به زودی شاهد عرضه سامسونگ گلکسی A22 5G به بازار خواهیم بود. سامسونگ هنوز از گوشی گلکسی A22 5G به طور رسمی رونمایی نکرده است. اما دیگر زمانی تا رونمایی از آن باقی نمانده است. نام این گوشی نشان می‌دهد که باید در رده ارزان‌ترین گوشی‌های 5G قرار گیرد. امروز یکی از خرده فروشی‌های اروپایی به طور اتفاقی قیمت این گوشی را لو داده است.

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A22 5G

قیمت این گوشی هوشمند 185 یورو بدون مالیات‌های مرتبط بیان شده که قیمت نهایی نیز نزدیک همین اعداد خواهد بود. گوشی گلکسی A22 5G با احتساب مالیات در حدود 229 یورو خواهد بود که البته ممکن است در کشورهای مختلف متفاوت باشد. شاید در برخی کشورها ارزان‌تر هم باشد، اما بعید است که قیمت آن زیر 199 یورو بیاید. با این وجود گوشی گلکسی A22 5G ارزان‌ترین گوشی با فناوری 5G سامسونگ محسوب می‌شود که در اتحادیه اروپا عرضه شده است. در حال حاضر گوشی Galaxy A32 5G با قیمت 238 یورو در دسترس کاربران قرار دارد گرچه در زمان عرضه قیمت آن 279 یورو بوده است.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A22 5G

  • از مشخصات این گوشی می‌توان به تراشه مدیاتک دایمنسیتی 700 اشاره کرد که 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی آن را همراهی می‌کند.
  • صفحه نمایش گلکسی A22 5G از نوع LCD است و وضوحی برابر +FHD دارد.
  • همچنین قابل ذکر است این نمایشگر اندازه‌ای 6.4 اینچی دارد. در پنل پشتی این گوشی یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی وجود دارد که دو حسگر 5 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی عمق سنج در کنار دوربین اصلی به کاربر خدمت رسانی می‌کنند.
  • انرژی بخش این گوشی یک باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی است که از شارژ 15 واتی پشتیبانی می‌کند.
بخوانید  رونمایی از اسنپدراگون 888 پلاس
آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل ، سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبردر دنیا در زمینه موبایل از سایت آقای تعمیرات موبایل با خبر شوید. همچنین اگر
گوشی تان نیاز به تعمیر دارد وحوصله ووقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید،شما می توانید با چند کلیک lمشخصات و آدرس خود و گوشی را در پورتال درخواست تعمیرات موبایل
وارد نمایید و کمتر از 2 ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شم حاضر خواهند شد.

ارتباط با مرکز تعمیرات آقای تعمیرات موبایل 

شما عزیزان می توانید با شماره های با ما در تماس باشید

تلفن های تماس :09197374015_02188904324

آقای تعمیرات موبایل را در اینستگرام دنبال کنید

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها