Oppo Reno8 Z با مشخصات آشنا در Geekbench ظاهر می شود. در این مطلب به بررسی طراحی اوپو رنو 8Z و برخی از مشخصات آن میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

انتظار می رود Oppo Reno8 Z به زودی وارد بازار شود و این دستگاه توسط FCC مورد تأیید است. همچنین در بنچمارک Geekbench چیپست اسنپدراگون 695 تایید شد. و با حداقل چهار تا از همتایان پایدار خود -Reno7 Lite، Reno7 Z، F21 Pro 5G، Reno8 Lite مطابقت دارد. Geekbench همه مشخصات را فاش نمی کند، بنابراین نمی دانیم که آیا نام دیگری خواهد داشت یا خیر.

طراحی اوپو رنو 8Z

Oppo Reno8 Z

دستگاه CPH2547 امتیاز 687 را برای یک هسته و 1920 برای چندین هسته کسب کرد که نتایج مشابه سایر دستگاه های اسنپدراگون 695 است. این گوشی با 8 گیگابایت رم و اندروید 12 در لیست قرار گرفته است که هر دوی آن ها در سایر گوشی های اوپو نیز دیده میشوند.

ما در روزهای آینده منتظر گزارشات بیشتر Reno8 Z خواهیم بود. در تصاویر می‌توانیم ببینیم که Reno8 Z 5G دارای سه دوربین در پشت است که به صورت مستطیلی با روکش براق مشخص است و با روکش مات بقیه قسمت‌های پشتی در تضاد است. طبق گفته Blass، Reno8 Z 5G چیزی بیشتر از یک Reno7 Z 5G تغییر نام شده برای بازارهای جهانی نخواهد بود.

جالب اینجاست که اوپو قبلا یک Reno8 Lite را منتشر کرد که مشخصات مشابه Reno7 Z 5G را دارد. همچنین Reno7 Lite و Oppo F21 Pro 5G را با سخت افزار و طراحی مشابه این دو مدل داریم که به این معنی است که اوپو پنجمین گوشی را عرضه می کند.  Reno8 Z 5G با همان مشخصات. همچنان از استراتژی عرضه Oppo شگفت زده خواهیم شد.

بخوانید  روش مخفی کردن وضعیت آنلاین اینستاگرام

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها