جزئیات کامل سامسونگ گلکسی A24 قبل از عرضه به بیرون درز کرد. در این مطلب به بررسی مشخصات سامسونگ گلکسی A24 میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی همراه سامسونگ گلکسی در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

مشخصات سامسونگ گلکسی A24

تصاویر گلکسی A24

گلکسی A24 با قیمت بسیار مناسب خود عملکرد مناسبی دارد. یک پنل Super AMOLED 6.5 اینچی 90 هرتزی با وضوح 1080p، همچنین داخل آن یک چیپست MediaTek Helio G99 6 نانومتری با 4 ، 6 گیگابایت یا 8 گیگابایت رم وجود دارد. که از طریق microSD قابل ارتقا است و همچنین 5000mAh ظرفیت باتری دارد. باتری با شارژ 25 وات است(اما باید شارژر را جدا تهیه کنید).

این گوشی از پلاستیک ساخته شده و وزن آن 195 گرم است. این وزن باعث می شود که گوشی به راحتی قابل حمل باشد با این حال،بعضا یک دکمه روشن/خاموش شل دارد. ممکن است مشکلی نباشد، اما برای یک کاربر تلفن باتجربه قابل توجه است. صفحه نمایش دارای کنتراست عمیق AMOLED و خروجی پانچ است.

Galaxy A24 با طراحی جلو و پشت مینیمالیستی است.

سامسونگ گلکسی A24

گلکسی A24 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی SuperAMOLED با وضوح 1080 در 2340 پیکسل و نرخ تجدید 90 هرتز خواهد بود. این پنل مانند گلکسی A34 دارای یک بریدگی به سبک قطره‌ای با سنسور 13 مگاپیکسلی در جلو است. اندروید 12 در بخش نرم افزاری است. احتمالا بخش نرم افزار توسط اندروید 13 با OneUI 5.1 مدیریت می شود.

احتمالا قیمت این گوشی، چیزی کمتر از 200 یورو است که گلکسی A24 را به یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های سامسونگ تبدیل می کند که امسال عرضه میشود. تاریخ عرضه دقیقا مشخص نیست، اما با توجه به اینکه این دستگاه قبلاً در وب سایت رسمی سامسونگ هند ارائه شده است، انتظار میرود رونمایی آن قریب الوقوع باشد.

بخوانید  تعمیرات گوشی سامسونگ سری F

گلکسی A24 در رنگ های مشکی، شرابی، سبز و نقره ای عرضه خواهد شد.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.

برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها