رونمایی از گوشی Nokia X71

در روز سه شنبه، کمپانی تایوانی نوکیا رونمایی از گوشی Nokia X71 در تاریخ 2 آوریل اعلام کرد. گوشی نوکیا ایکس 71 احتمالا با عنوان نوکیا 8.1 پلاس برای بازارهای جهانی عرضه شود. نوکیا قصد دارد ۲آوریل (برابر با ۱۳فروردین‌) اولین گوشی هوشمند با حفره‌ی روی نمایشگر برای دوربین سلفی را رونمایی کند.همان گوشی نوکیا X71 با 6 گیگابایت حافظه RAM به یکی از پدیده های عصر اسمارت فون ها تبدیل خواهد شد. این گوشی دارای Android 9، احتمالا Android One، مانند بسیاری از گوشی های نوکیا ره اندازی شود. به نظر می رسد نوکیا 8.1 پلاس دارای دوربین جلویی سوراخ پانچ است، بنابراین ممکن است ما همان ویژگی را در Nokia X71 ببینیم.بی‌شک غول فناوری فنلاندی جزو اولین شرکت‌هایی است که حذف بریدگی بالای نمایشگر را در دستورکار خود قرار داده است. براساس آخرین اخبار، به‌نظر می‌رسد باید منتظر گوشی هوشمند بعدی نوکیا با حفره‌ی روی نمایشگر باشیم و دیگر از بریدگی بالای نمایشگر خبری نخواهد بود.

Nokia-8.1-Plus-4

نوکیا ایکس 71

دوربین نوکیا ایکس 71

گفته می شود که نوکیا X71 دارای یک دوربین 48 مگاپیکسلی با دوربین 120 درجه ای فوق العاده با نام تجاری Zeiss است. ما همچنین صفحه نمایش 6.22 اینچی را پیش بینی می کنیم.نوکیا ایکس ۷۱ با دوربین سه‌گانه در پنل پشتی معرفی می‌شود که از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و دوربینی ثانویه‌ با زاویه‌ی سوپرواید ۱۲۰ درجه و دوربین سوم بهره می‌برد که هنوز مشخصات آن فاش نشده است.

باوجوداینکه قرار است نوکیا X71 هفته‌ی آینده در تایوان معرفی شود، انتظار می‌رود به‌زودی در بازارهای جهانی، با نام نوکیا ۸.۱ پلاس معرفی و عرضه شود. پیش‌تر، نوکیا ۸.۱ پلاس در تصاویر فاش‌شده مشاهده شده بود. رندرهای فاش‌شده‌ی OnLeaks منتسب به نوکیا ۸.۱ پلاس نشان می‌دهد نسخه‌ی بین‌المللی نوکیا X71 به‌جای دوربین سه‌گانه از دوربین دوگانه بهره می‌برد.

بخوانید  16 شغل پر درآمد سال 2017 قسمت دوم

سایر ویژگی های نوکیا X71

باوجوداین، به‌نظر می‌رسد هر دو نسخه‌ی گوشی هوشمند بعدی نوکیا با نمایشگر ۶.۲۲ اینچی و حفره‌ی روی نمایشگر برای دوربین سلفی و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی در پنل پشتی معرفی خواهند شد. انتظار می‌رود اوایل هفته‌ی آینده، اچ‌ام‌دی گلوبال اطلاعات بیشتری از قیمت و زمان عرضه‌ی این گوشی هوشمند را منتشر کند. باوجوداین، به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی بین‌المللی نوکیا ۸.۱ پلاس دیرتر از نوکیا ایکس ۷۱ و با قیمت گران‌تری دردسترس کاربران قرار گیرد. البته، همچنان باید منتظر اخبار تکمیلی درباره‌ی گوشی هوشمند بعدی نوکیا باشیم.

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید 🙂همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد و حوصله و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید،این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:

  • تعمیر گوشی سامسونگ (samsung)
  •  تعمیر گوشی آیفون(iphone)
  • تعمیر گوشی هواوی
  •  تعمیر گوشی اچ تی سی
  •  تعمیر گوشی سونی
  •  تعمیر گوشی ال جی
  • تعمیر گوشی شیائومی
  •  تعمیر گوشی نوکی
  •  تعمیر گوشی بلک بری
  • و … .

نحوه ارتباط با اقای تعیمرات موبایل

  • تماس مستقیم با مرکز تعمیرات موبایل
    تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹
  • ارسال درخواست انلاین به مرکز تعمیرات موبایل اقای تعیمرات موبایل

ارتباط با شما مشتری عزیز افتخار ماست . برای استفاده از تخفیفات ویژه زمستانه تا پایان امسان فرصت دارید 🙂 .

بخوانید  چیپست هوآوی Kirin 990

 

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها