رونمایی از هدفون شیائومی

خبر خوش مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل به شما اینکه کمپانی شیائومی به زودی اقدام به رونمایی از هدفون شیائومی خواهد کرد🎧. شرکت شیائومی همانند بسیاری دیگر از تولیدکنندگان گوشی های موبایل به همراه گوشی های خود هدفون ارائه نمی کند اما این شرکت هدفون هایی را تولید می کند که کاربران موبایل این شرکت می توانند از آن ها استفاده کنند. به نظر می رسد که به زودی شاهد حضور یک هدفون‌شیائومی جدید در بازار باشیم و این مسئله براساس توئیتی که در اکانت رسمی شیائومی منتشر شده است مطرح شده است.

این توئیت هیچگونه اطلاعاتی را راجع به این هدفون‌شیائومی به ما نمی دهد. اما در این توئیت یک عکس از این هدفون منتشر شده است. اولین هدفون شرکت شیائومی در سال 2015 منتشر شد.این هدفون دارای قیمت متوسطی بود. با توجه به اینکه هدفون بعدی نسخه بعدی این هدفون می باشد به احتمال زیاد دارای قیمت مشابهی می باشد. هدفون های شرکت شیائومی با همکاری شرکت 1more ( یکی از شرکت های همکار شیائومی ) تولید می شود. به احتمال زیاد نسخه بعدی نیز با همکاری این شرکت تولید خواهد شد.

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل ، سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبردر دنیا در زمینه موبایل از سایت آقای تعمیرات موبایل با خبر شوید. همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد وحوصله ووقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید،شما می توانید با چند کلیک lمشخصات و آدرس خود و گوشی را در پورتال درخواست تعمیرات موبایل وارد نمایید و کمتر از 2 ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شم حاضر خواهند شد.

بخوانید  معرفی گوشی شیائومی ردمی نوت 11
ارتباط با مرکز تعمیرات آقای تعمیرات موبایل 

شما عزیزان می توانید با شماره های با ما در تماس باشید

تلفن های تماس :09197374015_02188904324

آقای تعمیرات موبایل را در اینستگرام دنبال کنید

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها