رونمایی از تبلت جدید آنر V7 پرو

خبر خوش مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل به شما این که این هفته شاهد رونمایی از تبلت آنر V7 پرو بودیم که به معرفی آن خواهیم پرداخت. شرکت آنر در حال آماده سازی یک تبلت جدید است که قرار است از پردازنده معرفی نشده مدیاتک هم استفاده کند. این تبلت که آنر V7 پرو دارد، در تیزر جدید این شرکت دیده شده است.

چیپست دیمنسیتی 1300T در تبلت آنر V7 پرو

شرکت آنر به تازگی تیزری در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده که تبلت جدید این شرکت را نشان می‌دهد. این تبلت قرار است آنر V7 پرو نام بگیرد. قرار است در کنار سری گوشی‌های آنر مجیک 3 در تاریخ 12 اوت یا 21 مرداد ماه معرفی شود. به محضی که این تیزر توسط آنر پخش شد، حساب کاربری Digital Chat Station هم در ویبو اعلام کرده که این محصول قرار است با چیپست دیمنسیتی 1300T همراه باشد. جالب اینکه این چیپست هنوز معرفی نشده است. مشخص هم نیست که این چیپست چه زمانی معرفی خواهد شد اما بعید نیست در طی روزهای آینده و زودتر از آنر V7 پرو، با چیپست جدید مدیاتک آشنا شویم. این مورد را که کنار بگذاریم، تیزر زیر وارد مهمی از طراحی این تبلت را هم فاش می‌سازد.

مشخصات ظاهری تبلت آنر V7 پرو

اولین مورد اینکه کناره‌های این تبلت لبه‌هایی کاملا صاف و تخت را شاهد هستیم که این روزها تبدیل به ترندی در دنیای تبلت‌ها شده است. همچنین در عین حال که کناره‌های تبلت و احتمالا شاسی کلی این محصول آلومینیومی است، شاهد استفاده از پوشش چرمی در بخش پشتی آنر V7 پرو هستیم. احتمالا این چرم هم از نوع گیاهی خواهد بود. جایگاه دوربین‌ها هم نسبتا بزرگ به نظر می‌رسد و با اینکه اطلاعاتی در مورد دوربین‌ها نداریم اما ممکن است یک دوربین واید و التراواید ببینیم. جایگاه سیمکارت در لبه کناری این تبلت هم دیده می‌شود. بنابراین بعید نیست آنر V7 پرو با پشتیبانی از شبکه 5G هم به بازار عرضه شود. در هر صورت، زمان زیادی تا معرفی این تبلت باقی نمانده و بعید نیست در روزهای پیش رو، اطلاعات بیشتری از این محصول لو برود.

بخوانید  به زودی رقابت سیستم عامل HarmonyOS هواوی با iOS اپل
آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل ، سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبردر دنیا در زمینه موبایل از سایت آقای تعمیرات موبایل با خبر شوید. همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد وحوصله ووقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید،شما می توانید با چند کلیک lمشخصات و آدرس خود و گوشی را در پورتال درخواست تعمیرات موبایل وارد نمایید و کمتر از 2 ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شم حاضر خواهند شد.

انواع خدمات تعمیرات موبایل در مرکز تخصصی تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل

  • تعمیرات موبایل شیائومی
  • تعمیرات موبایل هواوی
  • تعمیرات موبایل سامسونگ
  • تعمیرات موبایل اپل
  • تعمیرات موبایل نوکیا
  • تعمیرات موبایل اچ تی سی
  • تعمیرات موبایل سونی
  • تعمیرات موبایل آنر
  • تعمیرات موبایل موتورولا
ارتباط با مرکز تعمیرات آقای تعمیرات موبایل 

لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم. شما عزیزان می توانید با شماره های با ما در تماس باشید

تلفن های تماس :

  • 09197374015
  • 02188904324

آقای تعمیرات موبایل را در اینستگرام دنبال کنید

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها